Ik weet even niks te zeggen... compleet sprakeloos... mijn hart huilt voor jou! Dikke knuffel, meer kan ik helaas niet doen.
Lieve Juul, een hele dikke knuffel voor jou! Veel weet ik niet te zeggen, maar weet wel dat ik enorm met je mee leef! X
Juul...ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik....woorden schieten echt te kort... Het spijt me gewoon heel erg voor jullie
Met tranen in mijn ogen lees ik jouw verdriet, wanhoop en eigenlijk alles wat nu K.. is. Juulz, wat heb jij veel lieve mensen om je heen. Het is zo vreselijk om te lezen dat vriendlief en jij langs elkaar leven met deze teleurstelling. Ik gun jullie het zooooooooo anders. Zoveel zonniger met een vervulde wens en een blij gevoel. Een enorm dikke knuffel!
ik ben ook sprakeloos....denk aan je en hoop dat je er echt samen uit kan komen met manlief. Ik proef ook nog zoveel liefde in je berichtjes....dikke dikke knuf!
Dank voor jullie lieve berichtjes allemaal. Doet me desondanks toch wel goed... Wat mij opvalt in de reacties die ik krijg van verschillende meiden, is dat dr Pfeiffer (bloedonderzoek in DD) bij iedereen hetzelfde adviseert! Ongeacht de uitslag die per persoon verschilt... Hij adviseert standaard vitamine D, Prednison 5 mg (ok, soms 10mg) en hoge hoeveelheid Omega 3. Ik twijfel nu of we naar Pfeiffer moeten gaan of dit gewoon met de Prof moeten overleggen. Scheelt immers weer 630,- euro en hij adviseert het dus aan iedereen, ongeacht de uitslag! Is toch typisch? Zou dat dan het wondermiddel zijn? Of zou dit echt DE oorzaak zijn waarom het bij ons 'mislukte IVF-ers' niet wil lukken!!! Hier nog een omowit inlegkruisje. Maar ook een omowitte test. Echt niet dat ik morgen helemaal naar Gent rijd om bloed te prikken. Of naar de HA ga voor een moeilijk gedoe met bloedprikken in ziekenhuis. Als de test omowit is, zit er ECHT geen HCG in mijn bloed hoor.... Haat omowit. Haat mislukte pogingen. Haat de oneerlijkheid. Maar verder gaat het uiteraard uit-ste-kend.... *zucht*
Juulz je moet gewoon naar scal op de roosenveltstraat gaan. Doe ik ook gent brief id voldoende ik ga niet naar gent om hcg te prikken
Dank voor de top Angelica. Misschien voor Later Op Een Dag Onderzoek de moeite waard.. Krijg je dat dan eigenlijk vergoed van de verzekering? Ben voor nu eigenlijk helemaal niet van plan om nog bloed te prikken... Bedoel, omowit spreekt zonder kleur. Moet mijn bloedrood dan ineens iets gaan zeggen? Nee, geloof daar niet in. Die KV test is zo gevoelig, dat er echt geen HCG in mijn lichaam zit. Vandaag even een instortmomentje... - de foto van de twee blastootjes, weer kindjes die niet mochten Zijn... Doet toch pijn... We hebben nu al heel wat Kindjes Die Niet Mochten Zijn gehad... Zat daar best over na te denken en moest er een traantje om laten in de auto... - vanmorgen vroeg een bericht van een oude (ex-)vriend (weet van de MMM... maar niet van de mislukte recente poging) vertelt doodleuk dat zijn vriendin zwanger is van Nummer Drie, nu 6 weken... 'Goh, wat leuk voor jullie...'. Onze vorige vakantie was dus in mei. En heb nog niet mijn 'eigenlijke' zomervakantie gehad. Maar heb dus ook gewoon 0,0 vakantie-zin. Sterker nog, kijk er enorm tegenop. Terwijl ik normaal best reislustig ben. Nu gewoon echt geen zin of 'zinspiratie'. Vriendlief gaan eind september wel een weekje naar zijn ouders in Frankrijk, maar ik heb er echt geen zin in. Stom hé? Mijn plan voor het moment: -ongesteld worden. - komende ronde verder bloedonderzoeken - aan de hand van de uitslag een nieuwe, allerlaatste poging met evt prednison en intralipid. Mits de prf dat wil ondersteunen. - daarna, misschien op vakantie - nadenken over Onze Relatie... Wat wil ik daarin? Samen verder, de kinderwens op welke wijze dan ook opgeven? Of...? Die laatste gedachte snijdt me door hart en ziel. Kan ik dat? Kan ik dat opgeven terwijl we nog zoveel van elkaar houden...? Wat is het toch oneerlijk.... Waarom heeft Het Hoger Lot dit zo bedacht? Wat voor een les heb ik te leren? Wie het weet, mag het zeggen.... Als er nog meer tips zijn voor een Back Up plan, let me know! Liefs voor allemaal...! xxx
Lieve Juulzon, Helaas geen tips van mij voor jou! Kan je alleen heel veel liefde en geluk toewensen. Kom nooit meer op ZP, maar wilde iets opzoeken en was nieuwsgierig hoe het jou vergaat. Aantal pagina's teruggelezen en wat had ik graag andere berichten gelezen. Ik wens jouw/jullie alles wat voor mij/ons niet heeft mogen uitkomen. Veel liefs, I S
Mooi Juul 'life is a balance of holding on and letting go..' Ik zou als ik jou was wel een antwoord opd e vraag willen of het waarschijnlijk is dat het aan de kwaliteit van jouw eitjes ligt dat ze niet innestelen, aan de kwaliteit van zijn zaad?? Met het oog op: is er een kans dat met jonge eitjes en bijv zaad van jouw mannetje er wel een grotere kans is op embryootjes die het uithouden?? Dan zou mijn volgende vraag zijn: waarom wil manlief perse niet verder met ECD?? en is daar 'in the name of love' dan toch niet een mouw aan te passen? Dit is wel iets anders maar ik moet er toch aan denken: een goede vriendin van mij had een intense kinderwens en haar vriend bleef volhouden dat hij geen kinderen wilde..ik begrijp dat eerlijk gezegd echt niet: 'het voelt gewoon niet zo' is toch niet genoeg als je echt diep van elkaar houdt?? Of ben ik te kortzichtig?? Zij is btw met hem doorgegaan zonder kinderen...en heeft er nu vrede mee... Dit gaat voor jouw mannetje natuurlijk niet op: hij gaat al in al de behandelingen mee natuurlijk...kan ie niet nog een klein beetje event op een ander dan vooraf gedacht spoor ook al denkt hij dat hij niet meer kan??? (mits het meerwaarde heeft volgens bijv de prof en een second opinion?) Misschien raaskal ik hoor..dan let it be... Koosje x
Leegte in mijn buik Liefde in mijn hart Vragen in hoofd Want ik ben verward Dromen blijven dromen En toch zie ik ze gaan Dromen zijn confronterend Voor de leegte in mijn bestaan Hoe kan ik me neerleggen Bij iets wat niet mag zijn Zonder dat er een antwoord is Slechts gemis, verdriet en pijn Zullen de antwoorden nog komen Zullen er antwoorden ontstaan? Of zijn het slechts de vragen Die onbeantwoord blijven voortbestaan? Zoveel dromen en zoveel vragen Zoveel oneerlijk en zo machteloos Zoveel dat niet is te bevatten Het maakt me verdrietig en heel boos En hoe geef ik alles een plekje? Hoe laat ik dit dan los Wie heeft daarop antwoord Want ik zie alleen bomen en geen bos Zal de tijd het leren? Begrijp ik op een dag Dat ik ondanks zoveel liefde en proberen kennelijk geen kindje krijgen mag Zo blijven de vragen komen Ze stapelen zich maar op De antwoorden die zijn er niet Slechts de chaos in mijn kop
Voor alle MMM-meisjes... Mooie liedjes... Miss Montreal - I know I will be fine this year - YouTube Een Vrolijk Liedje - Esther Groenenberg - YouTube
Och lieve Juul, wat is het leven soms gemeen en harteloos en wat hoop ik, vanuit de grond van mijn hart dat er nog mooie verassingen voor jou in petto liggen die antwoord geven op alle pech die je nu ondervindt. Relationeel kan je het alleen maar afwachten, of je komt samen door deze orkaan in jullie leven of ieder bewandeld verder zijn eigen pad, er is geen goed of fout, het is alleen zo verdrietig. Dikke knuffel meissie!
Juul ik zit met tranen te lezen... ik hoopte net als de andere meiden op een mooie test. Alle bloedonderzoeken krijg ik niet vergoed in het buitenland maar wel bij Scal. Daarom probeer ik zoveel mogelijk daar te doen. Ik weet dat je eigen HA ook lipid kan voorschrijven. Ik ben nu met mijn verzekering aan het proberen dat ik lipid thuis per infuus via de thuiszorg kan krijgen