IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Meis wow wat een top condities, nu hopen op mooie eitjes en beter nog veel emmies. Echt spotgoedkoop die pregnyl zeg! Dat ga ik onthouden! En ja wat moeten we toch zonder onze wiki! :)
    Meis ik bid voor je!!

2. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Een dikke knuffel voor je, Juulzon! Zo spannend allemaal en zoveel afwegingen om te maken. 2012 moet gewoon een knallend eind krijgen voor jou.

En wat leuk dat je het over The Secret hebt. Ik vond het echt een super DVD. Ik heb me destijds suf gevisualiseerd dat ik in het vak zou mogen werken waarin ik nu werk en prompt werd ik aangenomen voor de opleiding :D. Ik geloof er wel in, in die zin dat een potje positief denken in ieder geval beter voor je gemoed is :).

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieverd, spannend!! 8 follies klinkt mooi. Niet te weinig, helaas ook niet heel veel, maar dus wel een mooi aantal! En wellicht dat de kwaliteit deze keer beter is... Vorige week nog wat afleveringen van het 6e zintuig gekeken... Ik vind die ene betrouwbaar overkomen... Dus.... Lieverd, vind dat de voorspelling uit moet komen!!

En over avaters gesproken.. Dat draakje haal ik pas weg als...
    Ik duim!!

Over dat alleen rijden snap ik wel, heb ik naar DD ook altijd. Gelukkig heb je nu het er weer op zitten. Zaterdag en dinsdag lekker laten rondtouren door Juulman terwijl jij met een dekentje op de bijrijderstoel zit!!

Hoe is de sfeer eigenlijk nu in huis? X

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beste Juul,

Ik volg je blog ook af en toe. Hoop zo voor je dat deze laatste strohalm positief uitpakt!
    Ik las je vraag over de thyrax. Ik slik het ook. Toen ik met de IUI begonnen ben en daarbij aan de Menopur moest is mijn TSH ook licht gestegen. Zat ook altijd rond de 1 en het steeg naar 2. Toen mocht ik ook wat ophogen. Ik slik 0,1 (een witte) en mocht een halve blauwe ophogen. Loop je bij een internist? Je zou die nog even na kunnen vragen hoeveel je nog op kunt hogen.
    Ik denk dat het hoe dan ook beter is om weer rond die 1 te komen, niet alleen om zwanger te worden, maar vooral ook om, mocht het wonder gebeuren, je ook wat speelruimte hebt. Je moet zodra je zwanger wordt immers direct ophogen. En dan is het verschil dus minder groot.

Mijn duimen draaien heeeeeel hard voor jou!!!

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lieve Juulz mooi mooi mooi. Duim modus staat weer aan voor je;)

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    ... Zomaar een dag die al fout begint....

Omdat je je pinpas kwijt bent... En dat terwijl het mijn eerste vrije dag had moeten zijn in het kader van Ontspannen voor de Punctie...
    Mooi niet...
    Hele ochtend al gezocht, foetsie.... En nu? En ik had net weer 1000€ moeten pinnen voor de punctie morgen, want dat betalen we daar contact... Dus, geld maar overgemaakt naar vriendlief, kan hij pinnen ende ING maar gebeld...
    Kosten 7,50 pinpas en laat ik nu ook nog eens net 25€ op de chipknip hebben staan. Dat vind ik gewoon zo zonde... Bedoel, de wereld vergaat niet en er zijn ernstigere dingen, maar toch... En alles kost al genoeg... *zucht* ben dus niet zo vrolijk...
    ...as we speak...

Krijg net een mailtje van serum, want had gevraagd naar cyclocur wat zij voorschrijven na de punctie. Is estradiol en er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat dit na IVF en icsi kansverhogend zou kunnen werken. Maar cyclocur is niet verkrijgbaar in Nederland. Nu mailde serum terug, het is hetzelfde la Progynova. Peny schrijft dat zij estradiol inderdaad inzetten ivm opbouw van baarmoederslijm. Nu vraag ik me wel af, mijn baarmoederslijm was hartstikke mooi dik... 9,3. Zou het dan niet too much worden?
    Of zou het een baat het niet schaadt het niet verhaal zijn?

Bij serum adviseren ze de Progynova de dag na de punctie te starten, 3 maal daags 2 mg.
    Ik twijfel nog een beetje...

Heb just in case Progynova in de hoeveelheid als forumgenootje Armani, (nu zwanger na ivf in Athene!) ook had op een recept erbij gezet ;) en de Progynova heb ik in huis, de rest volgt dinsdag.

Dus vandaag geen boodschappen doen... Straks mijn auto naar de garage brengen voor winterbanden en nu maar even stofzuigen en de dingen doen die ik anders op zaterdag had gedaan... Behalve boodschappen, want ik kan niet pinnen ;).

Tot zover mijn klaagzang van vandaag in het kader van De Dagelijkse Dingen....

;)

X

7. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dikke knuffel en je baarmoederslijm is prima hoor. Die van mij was volgens mij nog dikker.
    Ga voor je duimen

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Juliaatje!! Nog een half u en je moet je melden voor de punctie.... ik denk aan je topper!!

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve lieve Juul,

Wat heb ik een bewondering voor jouw doorzettingsvermogen, jouw zoekacties, alles zelf uitzoeken..ik zie in jouw een Sikki (SikJuul) en je weet hoe haar verhaal is afgelopen: een prachtige zwangerschap en een nog prachtiger kindje. Ik wens dat voor jullie zo intens..het moet en zal gewoon!!! 🙏

Sterkte vandaag, ik stuur je heel veel energie toe!!

Xx

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Punctie achter de rug, nu wachten op de uitslag... Was dit keer erg pijnlijk, alsof de verdoving niet goed werkte...

X

11. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Succes. Ik lees/leef nog steeds met je mee en hoop dat het dit keer dan eindelijk raak mag wezen. Het is je gegund! Mijn duimen draaien.

12. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Juultje,

Voor het eerst dat ik weer eens schrijf sinds maanden, maar ik ben ook een van je meeleefleesters en duim hard dat je veel mooie rijpe eitjes hebt met dito bevruchtingen en dan natuurlijk ... Duimerdeduim!
    Meisje, wat een traject ..
    Sterkte met het bijkomen van de punctie en dan tijd weer voor de Verwendagen zoals de dokter dat straks waarschijnlijk weer aan je lief zal opdragen ;).

13. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Duimduimduim.......

14. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    lieve juul

mijn duimen draaien overuren voor je! succes meis!

xxx

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Vanuit de auto, nog in België korte update: had maar liefst 12 eicellen!!

Vriendlief hoopt/ denkt 8 bevruchtingen,is zijn geluksgetal, mijn moeder gokt 9, ze ging het aantal kaarsjes dat ze gister had gebeand even tellen ;). Ik 'vrees' 4, omdat we de vorige keer van de 6 maar 2 Emmy's hadden... We zullen zien...

Word morgen tussen 12 en 13 gebeld...

Denk dat er ook wel wat onrijpe eicellen zullen zijn. Er zijn geloof ik ik 15 of 16 follikels aangeprikt. Nog nooit zoveel follikels gehad. Ik geloof in The Mix van meno en purugon en eigen protocol!

Nu even ogen dicht...

So far, so good!
    X

16. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Jeetje wat goed!!!!! Hoop echt op een paar hele mooie emmy's voor jullie en natuurlijk een posi test uiteindelijk..op 31-12 nog???

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    12 eicellen superrr!
    Nu duimen voor veel bevruchtingen!

slaap lekker!

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Wauw wat een goede opbrengst! Nu duimen voor mooie bevruchtingen :)

19. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Super!! Rustig aan juul!! En duimen staan op standje overuren!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juul ik duim. Doen ze ivf of icsi

Deel Deze Pagina