IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juul ik duim ook voor je

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik ook!!

3. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Juul, je bent geen aansteller meis. Je hebt nu 2 kanshebbers bij je, richt jezelf daarop. Je doet alles wat je kan, je hebt een mega strak medicatie schema. Vergeet die fragmentatie. Nu ben jij aan de beurt! Probeer vertrouwen te hebben in deze 2 emmy's. Ik denk aan je.

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Lieve Juul, ik duim en bid voor je. Ik weet dat het moeilijk is om positief te blijven. Lars was 7 cellig (hoeveel fragmentatie weet ik niet) en die is toch echt blijven plakken!!!!!!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meis ik duim voor je, en hoop dat je zwanger het nieuwe jaar in gaat en dat 2013 jullie jaar mag worden.

6. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Ik duim ook voor je!!!!!

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    En ik ook, ik zal mijn nicknaam eer aan doen!

Ik heb een aantal keer hier over zwangerschappen/kindjes van embryo's met fragmentatie gelezen. Het kan zomaar zo zijn, hoor!
    En ja, het is en blijft spannend en Hoog Spel.

Ik hoop dat je de komende tijd genoeg tijd neemt om rustig adem te halen, je emmies lief toe te spreken en jezelf niet te vergeten.

Ik heb nog een visualisatie/meditatie van mijn acupuncturiste gekregen destijds. Het hielp mij ook om te focussen en rustiger te worden in de wachtweken.
    Mocht je geinteresseerd zijn, laat me maar weten.

Liefs,
    Duim

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik duim voor je Juul!

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hier een stille meelezer ....

Ik duim ontzettend hard voor jullie meid !!!!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    duim duim duim duim !!

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hou hoop Juul! Je hebt twee kanshebbertjes in je buik!!! Lekker broeden, goed voor ze zorgen! Je kan het meid!!

12. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik ben al heel lang een stille meelezer en ook ik duim heel hard voor je!! Leef altijd ontzettend mee met je verhalen en hoop dat het deze keer gewoon lukt. Als iemand het verdiend, ben jij het wel!!

13. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Juul: ik vind het zo begrijpelijk dat je teleurgesteld bent en gehoopt had op meer eitjes ook voor cryo's. Staar je er niet blind op, op die fragmentatie, wees blij dat je voor dag 3 TP hebt gekozen, jouw "oventje" is beter dan welke universitair oventje dan ook...lief Juultje, ga lekker broeden, je hebt gedaan wat je kon en nu maar hopen dat dit jullie wondertje(s) wordt/worden.
    Knuffel...en nee ik vind je geen aansteller, volgens mij is dat hele MMM zo ontzettend hard werken en incasseren....knuffel...

14. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik snap je teleurstelling heel goed, maar je hebt wel 2 kanshebbers in je buik zitten. Die hebben nu je energie nodig.
    Heel veel succes en ik hoop dat ook jij nu een keer op het andere bankje mag komen zitten.
    En de prof zei dat er in ieder geval 1 een kanshebber is en de ander is ook matig tot goed.
    Maar na zoveel teleurstelling is het lastig om hoop te houden.

15. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Succes lieverd, duim voor je

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier nog een meelezer die duimt en kaarsjes brandt..

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve Juulz,

Van fragmentatie weet ik niets, hebben ze bij mij nooit iets over genoemd dus daarover kan ik niet mee praten....Maar bij mij was onze kleine dame 8-cellig! Dat noemde ze toen een top embryo. Hoe dat dan zat met de fragmentatie weet ik niet maar jij hebt ook een 8-cellige!? En dan nog een 9-cellige! Dus daar blijven we gewoon op focussen: twee goede embryo's die lekker warm bij jou zijn nu en we richten ons ook op doorgroeien/doordelen. Snap je met wat je vertelde in je post. Het blijft zo een mysterie, een wonder dat een klompje cellen nog kan uitgroeien tot een kindje. Ik ben van mening dat daar niet alleen een stempel van matige of goede embryo opgedrukt kan worden maar dat het ook met het zo moeten zijn te maken heeft, dat de natuur daarin deels ondergeschikt is....Dus, wat Amy ook schrijft, probeer je aub niet blind te staren op de fragmentatie maar probeer vertrouwen te hebben in wat is en mag komen. Ik weet ook dat dat makkelijk praten is van mij en zo bedoel ik het zeker niet, meer om dat vertrouwen ook te laten groeien. Na mijn TP heb ik me ook best gefocust op het embryootje in wording met een beeld dat het zich maar doordeelde en doordeelde tot een kindje. Niet dat dat betekent dat het dan ook gelijk lukt ook al lukte het bij ons wel ;) maar je snapt me wel....

Ik ben in elk geval super blij met dit nieuws: er zijn embryo's aan boord en wat mij betreft goede kandidaten! :)

Welke datum mag je testen? Over 15 dagen neem ik aan? Of mag het in Belgie eerder of gaat het anders? Hoe lang zit je daar aan de Utro? Ik ben er expres langer mee bezig gebleven omdat ik het bij mij het gevoel had dat er met het innestelen of vlak daarna iets mis ging. Daar heb ik op aangedrongen ondanks het ZH protocol dat korter Utro voorschreef en daar gaven ze aan toe. Was een instinctief gevoel bij mij dat ik dat nodig had. En..ze bleef plakken! :) Hoe gaat dat bij jou?
    Meid, sterkte en liefs.

Op naar een heerlijke Kerst en oud en Nieuw in goede hoop! Want blijven hopen MAG.

x

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Je bent geen aansteller. Je bent teleurgesteld en dat is logisch.
    Maar een 9 cellige kanshebber Juul! Dit was toch ook de 9e TP?
    Ik wens voor jou dat dit jullie over 9 maanden een gezonde zoon of dochter oplevert :)

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieve meiden, dank voor jullie meehopen en de bemoedigende woorden. Het helpt. Echt waar. Blijf het heel fijn en bijzonder vinden hoe jullie me hier ( ook sommigen via whatsapp) doorheen slepen. Betekent veel voor me. Al ken ik jullie veelal van gezicht niet, maar door de jaren heen meelezen, meeleven, hetzelfde moedergevoel ervaren, ook in de MMM hebben gezeten of en kindje hebben verloren door een miskraam of een bbz... Jullie begrijpen of herkennen mijn verdriet beter dan bijvoorbeeld mijn schoonfamilie of buren of zelfs vriendinnen. Dank voor de opbeurende woorden of voor het stil lezen van dit blog en 'soms toch even een berichtje plaatsen'. Het geeft me iedere keer een glimlach, soms door de tranen heen.

Dank.

Amy, Astarte, Nataly, Armani, mamavanH en duimelot, jullie hebben gelijk. Moet me niet focussen op fragmentatie. Het zijn mooie embryos. Punt. Ik liet Maartje per FaceTime de foto zien en zij zei ook dat ze eruit zagen alsof ze al actief aan het doordelen waren. Dus we geven deze twee bolletjes een kans.

Astarte, ik gebruik utro en hcg-injecties op 20, 23 en 26 dec: 1500eh. De 31e naar Gent om bloed te laten prikken.

Kom zo nog even terug om verder te schrijven...

X

20. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Lieve Juulzon...

Ik schrijf eigenlijk niet meer, maar houd jou altijd nog een beetje in de gaten. Meid, wat hoop ik dat deze twee kanjers zich lekker gaan nestelen in je buikje! Meer kan ik niet doen..

En over de fragmentatie...het zegt allemaal echt niet zoveel, je hoeft echt geen topper te hebben om zwanger te worden...Dus jullie hebben echt weer een prachtige kans..Heel veel succes in deze slopende weken, ook zo weer rond de feestdagen,die al beladen genoeg zijn.
    Heel veel kracht!!

Deel Deze Pagina