Ik ben ook al aan het sukkelen met mn keel sinds een kleine week na mijn tp! Heb zoveel moeten hoesten dat ik af en toe dacht dat ik het Friemeltje los zou hoesten! En dan heb ik het nog niet over de steken die ik daarbij kreeg ....auw auw! Las ook hier ergens dat keelpijn negatief kon zijn, maar hoorde ook dat je weerstand zakt met een innesteling en keelpijn juist een goed teken kan zijn. In mijn geval dus zeker het laatste! Bovendien had ik in de week na tp ook een weeïg ongigevoel wat ik vaker een week voor ongi heb, maar dat kan nu achteraf ook innesteling zijn geweest. Terwijl ik toen dacht: ja hoor, wéér mislukt Sowieso was het nog beurs daar door de punctie, nog steeds trouwens, bleek op mn echo van maandag. Vandaar nog steeds last van steken en zeurderig gevoel in onderbuik; ongigevoel! Ik hoop dat je wat afleiding vindt en dat de dagen snel mogen gaan! Ik duim met alles in me dat dit 'm gaat worden!
Hier nog een stille meelezer die heel hard duimt! Zo was het bij mij ook. Had echt een post van mij kunnen geweest zijn .
Hier nog iets waardoor ik ook min of meer wist dat ik zwanger was: je baarmoedermond is normaal (ook voor de menstruatie) open, en dat kun je voelen als je dat probeert. Toen ik zwanger bleek na de IVF, en al voor ik positief testte, voelde mijn baarmoedermond duidelijk gesloten aan, echt dicht en dat kon ik voelen. Dat gebeurt dus ook als je zwanger bent, ter bescherming van de vrucht. Dus echt intern even aftasten ..... Denk aan je Juul.
Dank voor de meelevende lieve woorden meiden! Mijn keelpijn is niet echt echte keelpijn, maar meer een licht, heel licht schraal gevoel met slikken. Echt geen hoesten of keelontstekingachtig... Heb de prednisolon nu op 25 mg gezet. Verder de hele dag door toch al wat menstruatie-achtige krampjes, wat mij geen vertrouwen geeft. Vind utrobollen inbrengen nu ook eng worden.... Dat van die baarmoedermond heb ik vaker gehoord, maar eerlijk gezegd vind ik dat toch lastig te onderzoeken. En hoe voelt open en gesloten precies? moet eerlijk zeggen dat ik -misschien erg bleu van mij- niet eens goed weet te herkennen.....Het lijkt er misschien-heeeeel misschien- een beetje op dat de utrobollen iets lastiger in te brengen zijn en misschien iets minder goed opgenomen worden, maar dat kan ook schijn zijn... Verder, borsten niet gevoeliger, alleen die buik die opgezeten is... Maar goed, kan ook door de lekkere hapjes met kerst zijn... En het feit dat ik normaal echt wel regelmatig grondoefeningen doe en hardloop en dat nu helemaal niet heb gedaan... En daarbij, het kan ook zijn dat ik door de utro, de Progynova en de hcg nu gewoon heel veel baarmoederslijm heb opgebouwd (strax zijn de Emmy's nog verdronken in de hoeveelheid baarmoederslijm, geabsorbeerd ofzo ). Heb vanavond toch even gekeken hoe donker de test nu was, anderhalve dag na de 1500 hcg, maar het streepje is echt al heel licht. Kiekske schreef me eens dat zij van Düsseldorf 3 dagen na de laatste spuit mocht testen en toen echt een duidelijke test had. In mijn geval zou dat dus 30 december zijn. Dat geloof ik wel, als ik zie hoe licht ie nu was. Maar goed,dat is zondag.... Eerst maar eens zien of ik het 'omowit' op de inlegkruisjes en bij de utro inbrengen hou.... Ariël color wil ik alleen op een test.... Verder nergens.... We houden het dus spannend... Liefs en slaap lekker allemaal!
Ho ho Juul,niet te enthousiast hè... Ik mocht 4 dagen na de laatste pregnyl testen Wat hoop ik voor jou dat je testen vanaf nu alleen maar donkerder gaan worden!!!!!! Ik duim volop voor je meid!!
Het kan beide kanten op. Klachten en kwalen kunnen bij beide. Door de medicijnen die je gebruikt is waarschijnlijk ook je weerstand minder. Gezien je immuunsysteem wordt beinvloed. En als je zwanger bent kan je eerder gaan kwakkelen met gezondheid. Hier ook ongi-krampjes tot 4 weken na punctie. Dus helaas geduld hebben. En dat is zo vreselijk dat wachten en die onzekerheid. En geen kwalen hebben zegt ook niks. Maar hoop op goed nieuws over paar dagen
Ik had in de week dat ik positief testte hoofdpijn en steken in de liezen en soms ongesteld krampen. Dat hoofdpijn heb en had ik vaker vooral de dag voor ongesteld en ik voelde me daardoor super onzeker. Ik dacht hoofdpijn is dus menstrueren! Maar dat bleek toch v niet gelukkig! En ook die steken waren een teken ervan! Ook die hcg en utro helpen natuurlijk niet. Dan raak je in de war! Als je hcg test lichter wordt, hoe lang duurt het dan voor het donker blijft? Is dat die 4 dagen na laatste keer hcg? Spannend hoor!!!! Ik volg je op de voet! Sterkte Juul! Enne... Dat baarmoeder mond verhaal is inderdaad lastig als je niet weet hoe die open voelt maar ik wist dat omdat ik nog wel s even intern checkte op roze verlies voor nod. Wat je beschrijft klinkt in ieder geval goed!... Nu afwachten!!! X
Hier gaat de utro ook moeilijker en de krampjes zijn ook herkenbaar.. ik duim dat het een goed teken voor je is Juul!
Dank voor al het lieve duimen meiden! Oké Kiekske, ik zal niet te enthousiast zijn hoor... Maar wil nu gewoon zien wat er gebeurt met dat stomme streepje... Wil uiteraard dat hij blijft... Maar goed, mocht er dus geen roze verlies en nog een tuurstreepje zijn, dan rijden we maandag gewoon conform afspraak met de professor naar Gent voor het bloedonderzoek... Wat jullie zeggen, er valt gewoon helemaal niets over te zeggen... Kan me alleen heel goed herinneringen van de vorige keren, alweer te lang geleden... In 2010 en 2011... Dat ik echt nu al gevoelige borsten en 'zwangere' borsten had. En dat heb ik niet. Ook geen koppijn, de keelpijn is weer weg en die menstruatie krampen blijven, wat me echt mega-onzeker maakt.... Tja, slepende dagen gaan voorbij.... Vandaag 13dpo, twee dagen na de laatste pregnyl. Maar ik zal toch echt de laatste dag van het jaar moeten afwachten... *zucht*
O o o wat spannend toch Juul. Denk aan je en duim voor je! En ik kan je niet helpen bij het 'kwaaltjes duiden'... Ze zeggen dat het niets zegt, maar da's makkelijk gezegd natuurlijk . Succes met de laatste lootjes!!
Pffffff, wat ontzettend spannend, Juulzonnetje! Je moet maar denken, elke dag dat het bruin en rood wegblijven is er één. Ik hoop zo dat alle inlegkruisjes stralend wit blijven tot héél ver na de 31e. Krampjes en wel of geen pijnlijke borsten zeggen echt gewoon he-le-maal niets. Alles kan, wel krampjes en zwanger, geen krampjes en zwanger, geen krampjes en niet zwanger, etc. Zelfs als je iets de vorige keren wel had is het echt niet gezegd dat het nu hetzelfde moet zijn als je zwanger bent. Dat is het lastige van die verdomde "symptomen", achteraf kun je alles natuurlijk symptomen noemen, maar voor een positieve test is het echt koffiedik kijken. Dus maak je alsjeblieft niet te druk over krampjes of het uitblijven van pijnlijke borsten! Ik blijf voor je duimen!!!
Juultje, wat een spanning, grrr! Ik blijf duimen! Ik ben overigens 2 van de 8 keer dat ik zwanger was ook volkomen verrast door een positieve test, omdat ik geen enkel kwaaltje had. Het kan dus best wisselen per zwangerschap. Maar ik snap dat je als je niks voelt, de moed je in de schoenen kan zakken. Hang in there!
Duim, duim, duim: het kan alle kanten op: ik las net terug naar mijn periode waarin ik net ontdekte dat ik zwanger was en toen had las ik dat ik ook heel de tijd kramp had en lage rugpijn waardoor ik ervan overtuigd was dat ik niet zwanger was: dus wel! Maar goed, ieder lijf is anders: maar ik hoop zo dat we dit zwangerschapssymptoom mogen delen! Het is was Sas zegt, het is eigenlijk TE spannend, pittig dat je daar nu doorheen moet maar ik hoop dat dit gezenuw beloond gaat worden!!!
Spannend Juultje, ik hoop,duim,bid, en alles wat je maar nodig heb!!! Duim Fik Klaver Diamant ALLES VOOR JULLIE! XXX
Oh meis wat lastig! Ook omdat je 2 dgn geleden nog pregnyl hebt gespoten en een test nu ook daardoor posi kan uitslaan. Ik hoop zo, zó erg..... Ik denk aan je lieve juul