Lieverd, ik hoop zooo dat jullie 2012 super mogen gaan afsluiten en 2013 nog beter mogen beginnen! * duimt de blaren op de duimen!*
Even ego.... Vannacht onwijs onrustig geslapen... was heel gespannen... Maar, denk dat het toch nu toch echt game over is... Vandaag 14dpo, dan hebben de meeste zwangeren vet positieve testen... Mijn test is nagenoeg omowit, veeeel lichter dan gisteren, dus is , kan niet anders, de laatste restant Pregnyl. Nou ja, was ook te mooi om waar te zijn geweest... Vandaag met een vriendinnetje afgesproken in Amsterdam dus vandaag in elk geval wat afleiding... En hoef ik even niet na te denken over Wat Nu... En kan ik morgen op Vriendliefs verjaardag (neem hem mee naar Japans restaurant) in elk geval onbeperkt sushi eten.... #tryingtolook@thebrightside
Nee, geen bloed en nog geen roze verlies of bruinverlies... Maar dat zegt ook niets, had ik de vorige keer geloof ik pas op dag 14 of 15 dpo... Utrobollen werken goed . Xx
knuffel meis, natuurlijk hoop ik op een onverwachts wonder maar ja, jij kent je lijf zo goed! Heel veel sterkte, ben even alle juiste, troostende woorden kwijt: denk aan je.... Xxx
Zit in de trein en ik verkeer in een ietwat cynische bui... Zie het op dit moment niet meer gebeuren ooit moeder te worden. Moe. Moe van moed houden, moe van hoop koesteren. Moe van dromen. Moe van alle happy de peppie zwangeren en oh zo gelukkige het mooiste wat je kan gebeuren ouders. Nou, het is mij dus niet gegund om het mooist te overkomen... Geen idee wat nu. Weer leren genieten van de niet mooist wat je kan overkomen dingen. Ofzoiets.... (Sorry voor de deemoedigheid...)
Oh, wat verschrikkelijk...wat is het toch oneerlijk! Maar was je test toen het destijds raak was wel al positief 14 dpo? Het is nog niet voorbij, geen bloed.... Sterkte vandaag!
Klote.. natuurlijk duim ook ik nog even door voor een wonder, maar snap dat je zelf de moed (in elk geval voor deze poging) opgegeven hebt.. Sterkte!!
Lieve lieve Juul, Ik lees ook nog elke dag met je mee en voel zelfs die nare spanning in mijn eigen lijf. Het is bijna ondoenlijk om keer op keer zo beproefd te worden .. Ik kan een behoorlijk eind met je meevoelen denk ik. Alsmaar het dreigende gevoel van wantrouwen, dat het toch niet voor je is weggelegd, wat al een aantal keren bestendigd is na je pogingen. En dan toch proberen de moed er in te houden, het echt een Kans geven, alles uit kast te halen, omdat wonderen bestaan en om je heen gebeuren en wie weet ook bij jou. Het kan en zal en moet! (ik word er bijna opstandig van). Jullie enorme investering verdient het zo om gehonoreerd en beloond te worden. Ik hoop het zooooooo ontzettend voor jou en voor jullie! Laat het alsjeblieft voor je gebeuren. Ik duim nog even flink verder en zend de positieve gedachten weer de kosmos in. Lieverd, hou nog even vol en we staan je hier in gedachten bij. En ik hoop dat je een gezellige dag hebt in A'dam (weet ik dat je een beetje in de buurt bent ). Xx Duim
Lieve Juulzon, de hele flikkerse bende is zo godvergeten oneerlijk :x. Waarom mag het nou niet zo zijn ? Er zijn even geen troostende woorden voor, behalve dat je in mijn gedachten bent en ik met je meeleef. Ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden in Amsterdam. Knuffel!
Lieve juul, Ik geef je een hele dikke knuffel meid. Probeer er een leuke dag van te maken met je dinnetje en even alle narigheid te vergeten. En ik ga heel heel hard voor je duimen dat er toch nog een wonder bestaat ook al weet ik dat je er niet in geloofd. Liefs xxx Bittersweet
Shit, kl#te, k&tzooi!!! Iedereen gunt het jou zo enorm, waarom werkt het universum niet mee?? Natuurlijk is er echt nog wel een miniscuul beetje hoop. Elke keer dat ik een witte test op 14 dpo heb, google ik het ene na het andere bijzondere verhaal, waar de persoon in kwestie pas een positieve test had bij 16, 17, of 18dpo... Maar ja, ik snap dat je er eigenlijk niet meer zo in gelooft - zou ik denk ik ook niet doen. Toch blijf ik door hopen en duimen en wensen dat de wereld voor het einde van dit jaar nét even iets eerlijker mag worden en jouw wens toch in vervulling mag gaan. Ik hoop dat je er toch nog een beetje een leuke dag van kunt maken vandaag... Ik denk aan je!
Wat erg zeg....Ik hoop toch ook op een WONDER voor jou... Wij zijn nu ook al maanden voor de tweede bezig... Ik had zoooooooooo gehoopt dat jij eerst en dan ik zou volgen(( INSALLAH gebeurt er toch iets moois....
lieve Juul die Sushi zou ik toch nog heel efkens niet doen....je weet maar nooit....misschien duurt het iets langer....ook geen streepje na 30 minuten? ook al wil je het niet horen toch nog even doorzetten? liefs, knuffel
O neeeeeee! Ik stampmok echt ontzettend hard nu, kl*tezooi!! Wat oneerlijk en wat gemeen. Hele dikke knuffel! Ongelooflijk
:x Een hééééle diepe zucht van onmacht komt er over me heen. WAAROM? of beter, waarom NIET? Dit heb je wederom niet verdiend, lieverd! Had ik maar een toverstokje... Ik hoop dat je de steun, die je nu zo hard nodig hebt, kan vinden in je omgeving. Hier alvast een warme knuffel van een lotgenootje...