IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh Juul, wat K#T!!! Zo oneerlijk :(
    Knuf...

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh wat vreselijk oneerlijk Juul :(:(:(.
    Weet niet wat ik moet zeggen....
    Knuffel!

3. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    G#dverdeg%dver!! Waarom nou toch?! Knuf lieve juul... :(

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank voor jullie lieve reacties meiden... Zit weer in de trein terug en was welkome afleiding vandaag in Amsterdam... Vriendinnetje was erg lief. We kennen elkaar al vanaf ons 2e jaar, dus is heel vertrouwd... Zij is mama van 3 kids (en degene die toen zei van draagmoederschap). Ze was een lief luisterend oor vandaag. Heb, ook al wilde vriendlief niets meer hebben voor zijn verjaardag morgen, toch een heel mooi (te duur, maar echt gaaf) horloge voor hem gekocht (een Seiko Kinetic sportura), stijlvol sportief. Hij koopt eigenlijk nooit iets voor zichzelf en ik vond het wel erg symbolisch: we weten niet wat de tijd Ons brengt... We weten niet hoe lang wat (nog) duurt... Daarbij is het een kinetisch horloge en het heeft dus geen batterij nodig (geen lege batterij...of batterij die opgeladen hoeft te worden)...

Ook nog twee overhemden voor hem gekocht, de eerste deze winter ;), in een veel te drukke Bijenkorf...

Merkte dat ik Amsterdam op zaterdag toch altijd wel erg erg druk vond, vermijd ik liever... Maar goed, vriendinnetje kan ivm de kids lastiger op een andere dag, dus het is niet anders.

Straks maar even bijkomen in Bad met mijn zielige zeurende buik...

Ps
    MamavanH, er was vanmorgen nog wel een licht tuut streepje, maar dat was al lichter dan gisteren, dus moet gewoon echt echt nog de pregnyl zijn geweest... Kan op basis van mijn gevoel gewoon haast niet anders, ook in combi met de spotting (die net met utro inbrengen er niet was, maar wil en kan gewoon niet meer tevergeefs hoopvol denken... Voelt als mijzelf voor de gek houden...)

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Bah,:(

Knuffie.

6. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bah idd:( je hebt het niet makkelijk lieve Juul 'zucht'....ik vind het zo gemeen!!!!!!

Sterkte meis, ik denk aan je, dikke knuffel xxx

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    *snik...*

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juul ik wil zo graag troostende woorden hier neer zetten. Maar welke woorden ik ook gebruik, ze nemen je verdriet niet weg... Dikke knuffel en waarom is het zo oneerlijk....

9. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    weet niet wat te zeggen....................

sterkte Juul.

10. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Pff ik wil iets zeggen...maar kan niets zeggen...
    Ik wil iets zeggen maar kan nog niets zeggen...

Ik wil iets zeggen maar ...Juultjeeeeeeeeeeee :p Weet wel dat IK hier de eerste ben met je weet wel wat te zeggen.

xxx tralalalalallala

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Juul heb je nog getest?
    Ik had ook bruinverlies en pas n week overtijd een positieve test terwijl bij mijn 3*** ik al ver voor nod positief teste en je ziet mn banner hij zit er nog
    Ik duim gewoon nog ff voor je tenzij je vannacht echt rood hebt gezien?
    Alhoewel ik in week 6 gewoon ongi ben geworden en toch nog zw bleef
    Anyway wil je geen hoop geven maar ik hebnog wel hoop voor je

12. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Zeg, weet jij iets wat wij nog niet weten.........?

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    We waren alletwee stil toen ik gisteravond thuis kwam. Geknuffeld en vriendlief was erg lief voor me. En keek ook verdrietig. Wat gegeten, stokbroodje en soepje en een carpaccio met rucola, nog over van de kerst bij mijn ouders.

Ik een beetje zitten surfen en had na het eten nog zin in zoet en bedacht me dat het toch allemaal niets uitmaakte, mijn gezonde gedrag van de afgelopen weken. Chocolade, dropjes, had er ineens weer zin in. Morgen ga ik wel weer hardlopen, bedacht ik me.

Om 00.00 ben ik maar gaan zingen voor vriendlief. Hij is immers jarig... En gaf hem de overhemden cadeau. Had hij niet op gerekend, omdat ik hem deze zomer al een camera (alvast) voor zijn verjaardag had gegeven. (Horloge vanavond verwacht hij dus helemaal niet).

Merkte verder dat ik erg rusteloos was. Surfen op internet naar Serum Athene, IVF in Cyprus en durfde zelfs weer eens naar de site van mck om tot de conclusie te komen dan icsi in Nederland €1800,- kost, de helft van een behandeling in Gent. Ondertussen was vriendlief al op bed gaan liggen en ik liep zelfs nog naar boven om dit te vertellen. Dat de flushing en assisted hatching in Gent ons toch niets hadden opgeleverd en dat we net zo goed met het De Sutter protocol weer naar mck zouden kunnen gaan en dan niets vertellen over Gent en daar dan nog een poging doen. Scheelt behoorlijk, ook in reistijd... Vriendlief zei dat dit inderdaad zou kunnen en zo ging ik weer, hoopzoekende, teleurstelling voorbereidend op wat zou gaan komen, naar beneden.

Na op fertilityfriend een heel epistel over serum te hebben gelezen, Agate's serum file-if you've got a question look on here first! thanks - Greece - Infertility and Fertility Support Forum, besloot ik maar dat het tijd was om te gaan slapen. Het was 2.23...
    Belachelijk laat... En toch maar weer twee extra utrobollen erin. Je weet maar nooit.

Vanmorgen om 08.23 wakker. Naar de wc en ach, kom maar op met die nog lichtere test.... Was mijn houding.
    Thyrax, geen Progynova meer besloot ik. Wederom geen bruinverlies, ook niet bij utrobollen inbrengen. Wat ik gewoon deed. En wachten op dat testje.. Haarborstelen in de tussentijd...

En, tot mijn grote verbazing was de test in verhouding tot gisteren donkerder.... Ok, niet knal-van-het-schem donker, maar wel mij aan het twijfelen brengend...

Heb hem geprobeerd bij te voegen. Is vandaag dus 15 dpo, 4w1. Maaaaaar, ik besef me maar al te goed dat de kans meer dan groot is dat het wellicht nog de Pregnyl is. Maar aan de andere kant, had die van gisteren dan niet donkerder moeten zijn?

Lichte hoop? Maar nog meer angst...
    Maartje en Gabrie hebben lichte hoop en praten me moed in.

Maar morgen weet ik pas echt meer. Staat er dan nog steeds een streep?
    Bloedtest in Gent, wil de prof ook echt ivm hoogte progesteron en tsh.

Dood, dood, doodeng....

Mamavanh berichtte me al dat het kan dat ik door de prednisolon minder snel zelf hcg aanmaak...

Maar vooralsnog koester ik heel stiekem weer een klein momentje hoop. Al blijf ik naar de wc gaan nu een ware martelgang vinden...

De krampen heb ik vandaag nog niet gehad. Maar vaak is het zo dat op het moment dat ik dat schrijf, ik dat zo weer krijg...

Hou jullie op de hoogte....

Raaare zondag.. Maar ga maar niet hardlopen (het regent ook)

X

14. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ow wat spannend!!!!!!!!!!!!

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik kreeg maar geen melding v nieuwe Posts dus keek net even en lees dit!!!! :( :(
    Weet ook niet wat ik moet zeggen behalve... Wat ontzettend k.t!.......

Liefs en sterkte.....

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Oké, ik had m'n post vanochtend eerder geschreven maar kon m ff niet plaatsen omdat m'n dochter iets vroeg... Alsnog geplaatst en pas daarna lees ik je bericht Juul!!!! En zie je test!!!!! Ow dat is wel donkerder echt!!!! Owwww wat spannend!!!!!

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat enorm spannend!! Ik hoop en duim met maartje, gabrie en alle anderen mee!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh juul ik weet ik reageer niet vaak. Maar ik lees hier altijd met je mee.

Maar nu moet ik gewoon echt reageren waaaaa tranen in mijn ogen, die test ziet er hardstikke goed uit, tuurlijk gaan we nog niet te enthousiast zijn maar dat het streepje duidelijker is dan gisteren is nou eenmaal zo.

Oh wat hoop duim en bid ik voor jullie plakkertje dit moet gewoon eindelijk eens goed gaan.

Klein juultje blijf aub zitten waar je zit en groei maar lekker door.

Xxxxxx cindy

19. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Blijf zitten waar je zit kleine emmy, het hele forum leeft mee... :)
    Ik vind het er goed uitzien voor 4w1d meid, ik blijf duimen voor steeds mooiere testen!!!!!!

20. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ohh jeeeeetje Juultje ...

Ik logde net in en voelde me al helemaal verdrietig door alle berichten van gister die ik nog door moest lezen, maar heel voorzichtig lijkt het tij te keren...??!!

Ik voel het kriebelen in mijn buik. Ik moet nu helaas snel de deur uit, maar lees de rest vanmiddag verder!

XxxxX Duim Duim duim duim

Deel Deze Pagina