Juultje!!!! Ik had vanochtend nog gekeken en las alleen nog maar je mineur berichtjeen nu ineens lees ik dit! Krijg er zelf hartkloppingen van haha, ziet er toch wel een beetje hoopgevend uit hoor, poeh hee pfff.....hoop het zo voor je! Wt betreft die krampen: heb ik tot 17 weken gehad vanaf het begin, echt met periodes, had ik ineens weer een middag of een dag krampen (komen en gaan) en toen was het weer weg: ging gepaard met bruin en zelfs bloedverlies. Bleek achteraf dat het het uitrekken vd baarmoeder te zijn met een gevoelige baarmoedermond waardoor ik last kreeg van blodverlies: hoop dat dit bij jou ook het geval is!!!!
Oei wat maakt je lijf het toch spannend!! Het zou gewoon zomaar toch zo kunnen zijn! Maar dit keer moet het ook zo zijn! Ik duim, bid en hoop in alle macht voor je door! En gefeliciteerd met vriendlief! Maak er een leuke dag van!
Goh Juul, de zon breekt hier spontaan door de donkere wolken! Hoe symbolisch!! Zou't dan toch?!? Dat gaat nog een spannende dag worden morgen! Alvast proficiat voor je mannetjes verjaardag en hopelijk morgen nog veel meer te vieren!!! Pfffff, word er zelf helemaal hyper van!
Juul wat een mooie tweede streep lijkt mij ook niet meer van de pregnyl. Ik duim me hier te pletter voor het mooiste kado wat je vriend voor zijn verjaardag kan krijgen en voor jou het aller mooiste einde van het jaar en natuurlijk begin van het nieuwe jaar. Gefeliciteerd met je vriend zijn verjaardag
Juultje!!! Whaaaa!! Hij is echt donkerder! Wat een geweldig kado voor juulman en wat een geweldig einde van dit jaar! Ik gun het je zo meid, dit is jouw moment!! Liefs Kiekske
Hier nog een stille meelezer! Oh juulzon help het je zo hopen....de tranen sprongen zojuist in mijn ogen. Ik blijf je op de voet volgen en ook ik duim me te pletter voor jullie. Het is zo'n mooi gegeven te zien dat zowel bekenden als onbekenden jullie dit zo gigantisch gunnen, maar dat komt ook omdat jij je zo open stelt voor ons. Keep my fingers crossed Liefs en een dikke knuffel, zomaar van een onbekende die het jullie ook van harte gunt
Lieve Juul ik heb goeie hoop...ga nou niet hardlopen vandaag en zet ff door met je gezonde leefwijze dus geen dropjes etc. ZET even door!!!!! Geef pas op als dat uit een bloedtest blijkt....!! ik heb goeie hoop...veel liefs.... en een iets donkerder streepje als gister? lieverd.... ga maar eens een beetje hoop houden.... de progynova wel doen (zie ook je PB). xx
Ook ik duim voor je natuurlijk. Ik ben helemaal niet van het vroeg en vaak testen maar zelfs deze leek kan zien dat de test van vandaag donkerder is dan die van gisteren. Mijn testen waren ook in het begin maar heel licht hoor. Pas met ruim 5 weken was de streep net zo donker als de teststreep. Ik heb veel bruin en rood bloedverlies gehad in de eerste 12 weken. Dan ga je echt door de grond als je naar de wc gaat en ziet dat het bruin of rood is. Een erger gevoel bestaat dan niet. Soms zo erg dat ik een maandverband nodig had omdat het echt leek op een menstuatie. Mijn gyn zei toen zolang er geen buikkrampen zijn dan hoeft het niks te betekenen. Als je zwanger bent dan maakt je lichaam extra progesteron aan, je gebruikt extra progesteron door de utrobollen en je baarmoedermond is extra doorbloed. Dit alles kan zorgen voor bruin en rood bij 25% van de zwangeren zei mijn gyn. Heb wel heel veel onzekerheid gehad maar het is toch goed gegaan. Vanmorgen had ik nog een kaarsje opgestoken in de kerk voor iedereen die positief nieuws en kracht kan gebruiken, dus hopelijk heeft het geholpen. Dikke knuffel van mij. Fijne dag en een fijne verjaardag voor je vriend en hou elkaar goed vast.
Ben er stil van.... kippevel over mn lichaam!!!!!! Laat het zo zijn..... (*denkt aan t mooie blonde jochie..) Zal t dan toch!?!? Ik denk aan je en hoopt t zo!!!!! X
Zo dus ongeveer, als ik dit allemaal lees .. Wat een lieverds hier allemaal. Let the love flow and the HCG overflow!!!! En gefeliciteerd met je lief! xx
Ik heb er de ballen verstand van.. Maar van streepjes turen heb ik mijn beroep gemaakt: ziet er goed uihuit!!!! Wauwwauwwauw... Leefopafstandmeesmakje
Ik opende je pagina en zag zoveel berichtjes erbij. Snel begonnen met lezen en wauw wat lees en zie ik toch! Streepje is echt duidelijker te zien als gister hoor! Zou het dan toch???? IK hoop en duim ontzettend hard voor jullie door! En gefeliciteerd met Juulzman! O wat is het toch spannend!!!