Reageer nooit maar lees wel mee en kon het nu niet laten. Je maakt mn dag weer goed met je mooie berichten, geweldig nieuws en zo verdiend na al die tijd! 2013 gaat een mooi jaar worden
Wow dat ziet er goed uit! Ben helemaal blij voor je! Heb mijn eigen foto's van de testen er even bijgepakt en die begonnen ook zo licht en waren ook van het kruidvat, het bruinverlies en de krampen had ik ook. Wat spannend morgen! Ik had ondanks het hele lichte streepje wel een hoog hcg in mijn bloed dus de lichtheid zegt niet alles! Succes!
... Vind het zo lief dat iedereen zo meeleeft en me soms zelfs al voorzichtig feliciteert... Maar blijf het zelf gewoon nog niet echt geloven... Eerst morgen afwachten, al geven jullie me zo wel een beetje een hoopvol gevoel en dat is heel lang geleden! Moet zo (alweer) naar de wc en ik blijf dat eng vinden... Straks ontwikkel ik nog een plas-fobie... Jullie zijn schatten!!! Allemaal!
Juul, hier nog een stille meelezer/lever! Mooi 2e streepje hoor! Ik hoop zo dat dit hem is, jullie plakkertje. Ik duim voor jullie!!!!!!
Hoe laat ga je morgen zelf nog testen? Hoe laat heb je morgen de afspraak in Gent? En het allerbelangrijkste, hoe laat krijg je vanuit Gent de uitslag?
Spannend Juul, de streep is echt wel duidelijker! Vergeet mn pb nu eerst maar even en we duimen voor je verder!
Lieve meid, Ik volg je zelfs vanaf mijn vakantieadresje. Ik hoop zo dat de test morgen donkerder wordt, maar nu ziet het er hoopvol uit! Nog 1 nachtje slapen
Geloof me, naar het toilet gaan word gewoon nooit leuk! Maar je testen zien er veelbelovend uit. Spannend zeg! Heel veel succes met wachten! Het MOET goed komen!!!
Plassen is hel!!! Maar t moet gebeuren! Gewoon n diepe zucht en ogen dicht hihi! Ben zo benieuwd naar morgen! Hopelijk knallend het jaar uit!
Dit is het mooiste verjaarscadeau voor juulman. Lieverd wat een spanning! Kippevel hier, een hart dat even oversloeg bij t zien van je bericht en foto (hij is echt donkerder!) en tranen die hier even opwellen. Surf jij mee op de roze flow van ons Gent topic? Ik kan niet wachten tot de volgende test!!!! Duimstand AAN voor Juultje!!
De test ziet er goed uit hoor. Hier ook geen knaltest met 4w3 dagen. Vandaag was streep duidelijk te zien. Die van gisteren is stuk lichter. Ik blijf duimen voor mooie bloedtest en een plakbeeb de aankomende 8 maanden. Zeer mooi verjaardagscadeau voor vriend en jou.
Ohhhh! Wat een mooie foto! Juulzon, wij kennen elkaar niet. Ooit getriggerd door de mooie titel van je blog, lees en leef ik stilletjes mee. Elke dag dankbaar voor mijn twee - ja wel - wonders die ik mede door jouw verhaal nooit als vanzelfsprekend zal beschouwen. Vanaf mijn vakantie adres check ik steeds hoe jij met de emmy's aan boord vaart. Wat is dit spannend voor jou en de jouwen. Ik duim en wens je alvast alle alle alle goeds en vooral dat ene voor 2013!
Lieve Juul, Wat een mooi en vooral hoopgevend bericht las ik vanmorgen! Het klinkt misschien heel raar omdat we elkaar niet kennen, maar ik gun dit jou en je vriend enorm! Ik blijf duimen voor jullie! Veel succes morgen met bloedprikken en ik duim me te pletter voor een super uitslag! Gefeliciteerd met je mannetje vandaag! Enne... ehhmm nu niet los gaan op de sushi he?! (alleen de veilige varianten voor zwangeren )
Hi Juultje, Hopelijk slaap je straks een beetje goed, je bent vast zenuwachtig!!???? Wat Nataly ook al vroeg: hoe laat is alles morgen en hoe laat kunnen we het nieuws van je verwachten? Voor nu, dikke kus en lekker slapen zo! x
Lieve lieve Juul, Whaaaa heb gewoon kriebels in mijn buik van je berichtje eerder deze dag. Test is echt duidelijker dus kan zeker niet van de pregnyl zijn.. Jeetje meid wat zenuwslopend....en dan die wc bezoekjes...pffff Echt duim voor zon super goede afsluiting van dit jaar. Gefeliciteerd met je man. Horloge al gegeven?
Dit had mijn tekst kunnen zijn - behalve dat ik dan niet op een vakantie adresje zit Maar ook hier een stil meelees- en meeleefmeisje, maar na dit overduidelijk donkerdere teststreepje kan ik het niet laten om even heel hard: AAAAAAHHHHHHHH!!!!! te roepen.... Ik wil ik je heel voorzichtig feliciteren!!! Denk dat vriendlief zich geen mooier cadeau zou kunnen wensen. Ook al kennen we elkaar niet, ik gun jou en je mannetje met heel mn hart een heerlijk 2013 met een plakbeeb!! Ik gun het je zo enorm!!! Ik duim het eelt op mn vingers voor een steeds duidelijker testje, een mooie bloeduitslag, een zorgeloze zwangerschap en een heel lief mooi blond kindje zoals voorspeld !
Wat lief, iedereen, alle reacties, stuk voor stuk voornstuk... Zelfs lieve 'stille' trouwe, meeleesmeisjes die nu toch even laten weten dat ze mee duimen en alle lieve, oude lieve vertrouwde vriendinnetjes.... Als al het geduim per duimsel ook maar voor 1 toegevoegde hcg waarde zou zorgen, dan zit ik al op een piek van weet ik veel hoe hoog... Vandaag was al met een rare dag. Hoe anders dan gisteren, waar ik oprecht geen enkel sprankje hoop meer koesterde. En na vanmorgen doe ik dat toch weer. En weer vind ik het eng... Maar goed... Uiteindelijk zijn we nog even naar Den Haag gereden, omdat een van de overhemden te klein was en geruild moest worden. Was erg druk in de stad en ook in de rij bij de klantenservice. Wat door de stad geslenterd en nog even wat gedronken. Hoe anders was de sfeer, hoe lang geleden dat we samen iets positiever durfden te zijn... Zelfs mijn vriend durfde hardop te zeggen ' stel je nu toch eens voor dat je zwanger bent'... We pakten het moment maar, want je weet maar nooit hoe lang iets duurt. Dat heb ik wel geleerd en blijf ik leren, ook van andere ervaringen van forumvriendinnetjes. En dan komt er inderdaad weer een plasmoment. En ben blij dat ik niet de enige ben die dat doodeng blijft vinden.... Zo was er ook weer een plasmoment toen we thuiskwamen, om een uur of 17.30... En zoals jullie weten ben ik geen aandeelhouder Kruidvat, maar wel testverslaafd.. En bovenal, vooral enorm onzeker. En zoekend naar zekerheid die niemand kan geven... Maar goed, ondanks de grote kop verse muntthee van die middag besloot ik toch maar te kijken wat er na vijf minuten zonder woorden gezegd zou worden.... En jawel, nog steeds geen omowit, en er staat nog steeds een streepje. Het gaf me weer even een gerust gevoel, al blijven dit momentopnamen... In elk geval ging ik met een iets geruster gevoel de avond in. Het eten was lekker en had ook wel trek. Geen rauwe vis gegeten, er was genoeg anders op de kaart... Vriendlief nog zijn andere verjaardagcadeautje met de symbolische toelichting der tijd gegeven en het was gewoon lang geleden dat we weer even durfden te dromen. En dat terwijl we alletwee donders goed blijven beseffen dat we morgen moeten afwachten.. Na het eten bij het opstaan dacht ik weer iets te voelen, alsof ik vloeide ofzo. Gelijk een schrikgevoel. Ben heel hard naar huis gefietst... Maar het was 'slechts' wat afscheiding van alle utro. En geen bruin of rozeverlies... Stomme stresskip ben ik ook. Al begrijp ik mezelf. Accepteer ik het van mezelf. En het ook heel logisch dat ik zo reageer. Lekker gedoucht en net nog even Divorce gekeken met een half oog... Hoe laat ik morgen weer een bericht plaats? Zal mijn best doen dit zsm te doen! We willen rond 08.30 richting Gent rijden, we moeten voor 12u bloed laten prikken, dus zal proberen morgenochtend voor vertrek nog iets te plaatsen. In Nederland had het misschien ook wel gekund, maar het ligt een beetje ingewikkeld ivm mijn huisarts en de uitslag dan doorkrijgen. Dus heb zoiets van, dan rijden we maar naar Gent... Vriendlief heeft toch een leaseauto en zo halen we in elk geval de kilometers en de eigen bijdrage eruit . Vermoed overigens dat ik morgenochtendtoch wel weer een test doe... (Die stomme onzekerheid en zoeken naar bevestiging ook). En hoe laat ik dan 's middags gebeld word? Ik heb werkelijk geen idee... Hebben andere Gent-Ganges hier ervaring mee? Mij werd gezegd 'voor het einde van de middag', dus ik vermoed dat ik na 17.00 iets gehoord moet hebben... Wil het echt niet spannender maken, maar ik weet het gewoon niet! Ga zo nog even proberen wat te lezen op bed en hoop dat het me lukt wat te slapen.... Wederom, hou jullie op de hoogte en jullie zijn stuk voor stuk bijzonder dat jullie zo meelezen en meeleven. Dank hiervoor... Wat hoop ik dat ik in positieve flow mag blijven doorschrijven... (Hoewel, misschien blijkbaar dan wel een hele saaie schrijver, kan ik alleen maar mijn negatieve emoties een beetje verwoorden.... ) Tot morgen allemaal! X