tja Juultje, ik blijf het zeggen: de test kan niet donkerder worden als de hcg uit je lijf verdwijnt van de injecties....dus dan moet het van je eigen hcg zijn! En...feit is dat het streepje er nog steeds staat! Geen omo wit inderdaad!!! Wat mij betreft zeer hoopgevend. Ik ben reuze benieuwd hoe het morgen gaat (focus me nu dan maar op einde van de middag dat we hier allen zullen weten hoe het er officieel voorstaat) en zal aan je denken!! Ik heb er nu eigenlijk een heel goed gevoel over, ik hoop echt dat dat gevoel klopt!!! Slaap lekker....!!! En rij voorzichtig morgen! x
Hoe mooi kan roze zijn... Hoe mooi kan het zijn om te dromen... Als meelees/leefmeisje hoop ik dat je een goede nacht hebt en morgen de uitslag krijgt waar je al jaren zo hard voor knokt... *duim*
Ow meid, wat ontzettend spannend! Ik ben het met de rest eens, als het van de pregnyl zou zijn, dan zou de streep lichter van kleur moeten worden en niet duidelijker. En aangezien je al een veel lichtere test gehad hebt, vind ik dit zeer hoopgevend! Mijn duimen draaien in ieder geval door. Hoop zo dat je morgen een prachtige uitslag krijgt!
Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, zo spannend Juul!! My God...zelfs ik durf bijna niet te plassen zo erg leef ik mee!! Verder durf ik nog even niets te zeggen, durf slechts te hopen.... Ik hoop, ik hoop, ik hoop...!!!! Slaap zacht Juul, als je de slaap kunt vatten. Kus
Weer traantjes maar echt van blijdschap. Weer is je testje donkerder geworden oh ik hoop zo erg door voor jullie. Dikke knuffel meid en duim duim duim voor een mooi testje en uitslag morgen.
Lieve juul, ik weet bijna niet wat te zeggen. Ik ben zo blij voor je en geloof in een goede afloop. Het streepje is echt donkerder. Ik gun het je zo, dus blijf ik doorduimen voor een plakbeebje, een mooie bloedwaarde morgen. Succes meid en ook juulman voorzichtig gefeliciteerd. Xxxx
Ik breek ook even in. Lieve Juul, mag nu, na jaren strijden, eindelijk jullie droom uitgaan komen? Er staat een streepje en dat streepje wordt donkerder. Ik fik,klaver,hoop,bidt en diamant. Dit MOET goed gaat. Succes vandaag en ik hou je in de gaten
Juul wat fijn zeg!!!!!!!!!!!!!! en nog zo voor het nieuwe jaar! Lijkt me een mooie afsluiter van 2012!!!! Gun het je zoooo meiss.. ik duim voor je vandaag xxx
Lieve julia, Succes met de killing reis naar Gent, doe voorzichtig! Ik houd mn smartphone dichtbij me en je weblog/topic in de gaten vandaag. Dikke knuffel voor alle spanningen die er al zijn en nog komen gaan. Veilige reis! Liefs Chan
Lieve Juul, gelukkig weer een streepje gisteravond. Wat Oerspannend, bijna niet te doen he .. Heb je vanochtend nog getest? Waarschijnlijk zitten jullie nu in de auto naar Gent. Ik kan me de rit weer zo voor de geest halen, en de spanning ook .. Maar zover (met een streepje, niet van de pregnyl) ben ik nog nooit gekomen. HCG, multiply en multiply en multiply maar!!