IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ah meis,wat een verdrietig nieuws!ik had het zo gehoopt voor jullie!
    Heel veel sterkte ook voor je vriend!

2. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    #%$@###:x en vul zelf maar de scheldwoorden in die je nodig hebt, wat is het oneerlijk....voor nu, dikke knuffel: met een groter rotgevoel kan je het jaar 2013 niet ingaan dus ik hoop met heel mijn hart dat het nu alleen maar beter mag gaan met jou, met vriendlief, met jullie maar voor nu, 'huil of lach' het is zoals het is en dat is de harde gemene waarheid die ik jou niet had gegund....

Dikke knuffel lieverd!!!

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ook ik had je topic gevonden en was stilletjes aan het meelezen. Had zo gehoopt op goed nieuws, maar weer met lege handen. Verschrikkelijk meid!

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Och lieve Juul, ik hoop nog steeds op een godswonder.
    Of anders een wat kleinere, dat de weg naar een alternatieve oplossing toch mogelijk wordt. Na alles wat jullie hebben doorstaan...
    Ik wou dat ik wat voor je kon doen :(.

Sterkte!

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ook ik ben er stil van......ik had echt zo'n goede hoop dit keer.....:( Hoe kan dit nu?!!!! Zo lang je niet ongesteld wordt, blijft er een mini kansje.......maar ik snap dat dat een mini kansje is, met weinig hoop......Jeetje.....wat K.T................:( :(

Heeeeel veel sterkte voor jou en vriend....je zult het nodig hebben..........
    xxxxx

6. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Kutzooi, Juul :(. Als God had bestaan, had ik 'm nu in elkaar geslagen :x.
    Dikke knuffel!

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    verd#mme! wat ontzettend k#t voor jullie.

Sterkte en ik hoop nog steeds op het kleine kansje voor jullie. Moet er bijna van huilen, kun je nagaan hoe jullie je moeten voelen.......

Liefs en een dikke virtuele knuffel voor jou.

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Lieve Juul... knuf meis... Hoe oneerlijk kan het zijn... :(

9. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, het zou echt niet moeten mogen... Zo loop je gisteren nog heerlijk te zweven, dromend dat het moment daar was waarop je weer zou mogen gaan leven, ipv overleven... Alles leek meer kleur te hebben, mensen leken vriendelijker, het nieuwe jaar lachte je toe...!
    Hoe onrechtvaardig en hoe oneerlijk...

Ik begrijp dat je nog hoop hebt, dat je het nog niet helemaal los kunt laten. Zolang er ook nog geen tekenen van een menstruatie zijn...
    De moeilijkheid van dit proces is het contstant zoeken naar de balans tussen hoop/positivisme en realisme. Maar toch,it ain't over till it's over...

Ik heb deze site de laatste dagen vaak gecheckt. Hoe bijzonder is het dat ik telkens met gemiddeld 12 andere forumgenootjes en gasten tegelijk je site bezocht. Je moet toch een heel speciaal mens zijn willen zoveel mensen zo intens en gemeend met je meeleven...

Sterkte meid!

10. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en Juul, wij zitten ook wederom als verbitterd stel op de bank vanavond. Weer een rotjaar voorbij! Jullie zijn niet alleen!

11. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Juul

heb een @^%#&$^*& vernbinding dus ff snel heb net ff wat internet...

ik denk dat je wel zwanger bent, hoog je progesteron op met 200 mg (en pronto). Herhaal bloedtest woensdag al. Ga niet hardlopen en hou hoop...I've seen this before...

ik wil je TSH heel heel heel heel graag weten, maar zeg me alvast wat je startdosis was en hoe hoog je uitgangs TSH was en dan kan ik nog ff denken met hoeveel je kan ophogen. Of heb je tussentijds al opgehoogd en zo ja met hoeveel?

Houdt moed...ik vind het zeker nog geen verloren race maar die progesteron waarde is veel en veel en veel en veels te laag....moet rond de 40 zitten ...(liefst nog hoger maar wel in verhouding met je oestradiol dus niet opeens nu teveel veranderen).

SMS-me als je kan je hebt me nummer, ben vandaag slecht bereikbaar.

liefs, en gooi de deur nog niet dicht...ik denk echt dat je gewoon wel zwanger bent.
    liefs,

12. peacefield

peacefield Actief lid

8 feb 2012
    179
    0
    0
    Jurist
    Utrecht
  13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ik ben er stil van, pfff.

Hele dikke knuffel!

Ik hoop op een late innesteling al is de hoop maar minimaal.

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :( dikke pletknuff.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juul sorry maar ik ben eigenwijs ik duim voor een wonder... Voor nu dikke knuffel

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh juultje nu ik er aan denk een oud forum dinnetje had op nod een hcg van 7 met bloedverlies was niet goed zeiden ze. Kleintje is nu net 2 geworden.

Ik denk idd ook aan een late innesteling.

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :x
    Dit mag niet gebeuren. Laat er alsjeblieft nog een klein wonder geschieden. Letterlijk!

*stilte*

Weet verder niet goed wat te zeggen, behalve je een dikke knuffel te geven.
    :(

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lief lief lief...

Ben even in bad gaan liggen, om het warm te krijgen. Buiten harde regen en veel kids op het nieuwjaarsoudjaarsfeestje bij de buren die desondanks spelen in de tuin met vuurwerkende vaders... Wij waren ook uitgenodigd... Maar we laten het maar even voor wat het is...

Jullie reacties doen me goed. MamavanH, dank, ik sms je even!
    Babyhope, zo een mooi wonderverhaal daar teken ik voor!!! Maar ik kan ze via Google nergens vinden...

Enige 'goede' nieuws is dat roze en bruin zich nog altijd verscholen houden...

Net mijn leidinggevende laten weten dat ik me deze week 'ziek' meld ivm medische zaken. Wellicht woensdag idd maar weer bloed laten prikken, zou dan - inshallah- als het zo mag zijn- moeten zijn verdubbeld...

Vind het nu al eng de test van morgen onder ogen te zien...
    Misschien test ik wel gewoon niet....

X

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik hoop zo dat mamavanh gelijk heeft...het zegt toch ook wel iets dat er nog geen bloed is....toch? Het moet gewoon!

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Juul klingel hier op het forum had ook zo'n verhaal volgens mij stond haar hcg nog lager toen ze zwanger was van haar eerste. Ik ken nog iemand en die haar hcg stond op 9 op 14 dpo en haar zoontje is nu bijna 4 jaar dus ook ik duim nog door

Deel Deze Pagina