Juul, heb je mijn pb gelezen? Nog even snel overstappen naar pno? Scheelt toch weer.... Weet dat ik aan je denk! De kaarsjes branden. Liefs Armani
Bah bah wat een klote nieuws. Had zo gehoopt op goed nieuws voor jullie.... Dikke dikke knuff lieve Juul
Armani, overstappen gaat niet ivm verplichte verzekering binnen mijn werk... Daarbij heb ik al 4 pogingen vergoed gehad, zie je pbtje! Maar lief dat je meedenkt!!! Voelt ondanks al het geknal de hele avond al niet als oudejaarsavond... Blijft raar allemaal... Wil bij deze wel alle lieve meiden die de afgelopen dagen hun duimen suf hebben gedraaid, kaarsjes brandden (en nog steeds branden...) en hebben geklaverd een heel liefdevol en (nog meer) wensuitkomend 2013 wensen. Dat het geluk aan jullie zijde moge staan en jullie niet zoveel liefde mogen krijgen als jullie geven. Stuk voor stuk zijn jullie bijzonder! Op naar een beter, mooier en fijner, gelukkiger en gezonder 2013 zullen we maar zeggen... Nieuwjaarsknuffel voor allemaal! X
Lieve Juul, ik lees nu pas de uitslag. Meid, wat een klote gevoel! Mijn duimen draaien dat je toch een blijvende plakker heb. Laat 2013 een jaar worden waarin onze kinderwens en al het andere uit zal komen. Een jaar waarin we heel veel mooie momenten gaan beleven. Dit jaar begin ik met jou een enorm dikke knuffel te geven. *KNUFFEL*
Dat alles wat jij beschrijft gun ik jou ook zo lieverd! 2012 was op MMM niet ons jaar... Maar ik hoop dat 2013 dat wel wordt voor jou! Ikzelf zet in op 2014, met 2013 als aanloopjaar. Je bent een lieverd!
Ach lieve Juul, dikke knuffel van mij, weet even niet goed wat te zeggen maar kan me voorstellen dat jij je heel erg K&^%$&*T moet voelen. Neem de tijd en hopelijk wordt 2013 een beter jaar voor jullie.
Lieve Juul, ik kreeg gister mijn berichtje niet geplaatst maar ben er ook stuk van dat het toch niet gelukt is. ben er echt stil van, onwijs dikke knuffel voor jou!
Lieve Juul, een nieuw jaar heeft net haar deuren geopend. Ik hoop nog steeds op een wonder. Heb je nog getest vanmorgen? Kus
Waarom?? Waarom jij?? Waarom jullie?? Gewoon bah! En, , en :x!!!! Lieve Juul, elke keer gun in t jullie zo erg. En steeds wil ik ZO graag goed nieuws zien bij jullie...... Ik wil je gewoon even een dikke knuffel geven. Eigenlijk alleen omdat dat t enigste is wat ik kan doen. xxx
Lieve Juul, ik wil je even laten weten dat je tijdens de jaarwisseling in mijn gedachtes bent geweest, het laat mij niet los hoe dubbel is het dat je op dit soort beladen dagen zulk verdrietig nieuws krijgt. Laat 2013 voor jouw een jaar worden waarin je antwoorden krijgt en je de toekomst weer positief in mag zien, dat gun ik jouw zo enorm. Heel veel liefs meis, dikke -x-
lieve juul heb er geen woorden voor. vindt het zo ontzettend oneerlijk meis, je vechtlust had wel eens beloond mogen worden. dikke knuf en denk aan je! liefs bittersweet