WOW!!! Gefeliciteerd, wat ben ik blij dat jij nu eens die ander bent!!! Ik duim voor een plak-blijf-9maand-in-juul-dr -buikje-beeb!
Lieve Juul, dat wonderen echt bestaan bewijs jij maar weer. Wat een knaltest. Dit wonder wil heel graag bij jullie zijn en blijven. Het heeft jullie uitgezocht om zijn ouders te worden. *huil* wat ben ik blij voor jou/ voor jullie. Pletknuff!!
woeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! super gefeliciteerd!!!!
Jouw verhaal heeft me altijd in greep gehouden, ook al was ik een stille meelezer, dus wil nu toch echt wel even reageren: GEFELICITEERD!!! En wat een ongelofijk wonder! Dit MOET goed blijven gaan! En ik ben wat dat betreft ervaringsdeskundige: heb ook zo'n wondertje van nu 1,5 die er eigenlijk ook niet kon komen (zie handtekening). Al doe jij er qua wonderbaarlijkheid nog wel 100 schepjes bovenop! En deze test is zo super, dat alleen al zegt meer dan genoeg! Aan de hoeveelheid HcG zal het in ieder geval niet liggen!
Gefeliciteerd Wat geweldig jullie hebben de vakantie goed besteed en zijn met zijn 3e terug gekomen oh wat een goed nieuws. Ik volg je al zolang en nu dit
ECHT?! Ohhhh.. ik geloof m'n ogen niet.. wat fantastisch Juul! Je hebt gewoon echt echt echt een positieve niet-medische test in je handjes.. wat een onwijs wonder. Gefeliciteerd
(Inbraak van een mee lees/ leef meisje) Wat super fantastisch is dit, en wat een wonder... Eindelijk ben jij die andere.. Van harte gefeliciteerd!!!!!
Ook ik ben al een hele tijd een stille meelezer. Gisteravond voor het slapen gaan nog even de topic bij gelezen en toen ik las dat je overtijd was, wist ik dat je zwanger was, echt waar. Ik dacht, die is 100% zeker weten zwanger. En ja hoor, je bent inderdaad zwanger. Van harte gefeliciteerd!!! Doe lekker rustig aan en neem veel rust de komende weken. Nu even geen buikspieroefeningen en hardlopen....hahaha! Genietze, als er 1 persoon is die het verdient, dan ben JIJ dat wel!
Wowie!!!!!!!!!!!!!!! Juultje, wat een bijzonder nieuws!!! Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve natuurlijk : Gefeliciteerd!!! Ik ga voor je duimen! XX
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Ik zag opeens allemaal felicitaties en ik dacht: wat is er aan de hand? Juulzon is Zwanger! Wat geweldig! Hoe is het mogelijk? Met recht een WONDER! Nu hard duimen voor een goede zwangerschap met een prachtkindje!
Whaaaaaaa Juul...... Wat een super duidelijke 2de streep, niet eens tuur!! Lieve lieve Juul je bent ZWANGER Gefeliciteerd meis, wat zal dit onwerkelijk voor jullie voelen
Sjeeeeezus!! Jij lekkerding!!! Op deze foto (opgedroogd?) is ie nogggggg duidelijker dan vanmorgen al!!!! vanmorgen lag ik al te grijnzen, te zingen en te springen want ik werd zoooo fijn wakker maar deze foto is nogggggggg beter!!!! (Geen gemopper over te laat komen gehad???? ) Lief POF-dinnetje van me, Ik ben zoooooo onwijs blij voor jou!! Voor Juulman!! Voor Juulgrotesmurfpapadieopagaatworden!! En voor alle dierbaren om je heen!! Whaaaaa!!! Jij bent die ander!!! Één van ons mag deze keer die ander zijn!!! Zo blij, zo blij... Kusje op je nu nog, nog even () strakke buik. Dat het maar een ontzettende dikke pens mag worden!!! Dat grotesmurf zijn verjaardag de allermooiste uit zal worden!! Xxx
Juul, meis, wat geweldig!!!! Oh, wat ben ik blij voor jou en je vriend, echt super!!! Is het de AB? De DHEA? Wat maakt het ook uit??! Je bent gewoon hartstikke zwanger!!! En nu aan de utro jij! Supermegadikkeknuffel!!!?
HUH?!? Dit is geweldig!!!!!!!! Ik was vanmorgen bang om voor je te hopen, maar jullie hebben het toch maar mooi gedaan met z'n tweetjes... op vakantie ... ! Van Harte Gefeliciteerd!!!!! (maar waag het nu niet om alle MMM-meisjes een vakantie aan te praten, hoor!! Onder het mom 'er niet te veel mee bezig te zijn' )
Jaaaah Juulz, wat een heerlijk bericht om te lezen! WAUWIE! Wat een prachtige mega supervette knaltest!!! Van harte gefeliciteerd meid!
wowwwwwwwwww wat een super mooie test Het is je gegund meid geniet er maar lekker van ow wat zal dit toch heerlijk zijn
Dit is echt fantastisch!!! Wauw, onwijs gefeliciteerd! Ik ben een stille meelezer van je blog, waarom geen idee, maar op een gegeven moment ben ik je gaan volgen, vanwege je treffende manier van schrijven en natuurlijk ook de bewogen weg die je al af hebt moeten leggen. Ik reageer nooit in topics waarin ik allemaal maar illegaal meelees, maar omdat ik je dit zo onwijs gun en ik dit zo'n fantastisch mooi wonder vind, kon ik het niet laten...