IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    #4001 juulzon, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
    Wat regent het hier lieve reactie!

En ik shake nog steeds van ongeloof... Had op mijn werk moeite om mijn grijns van mijn gezicht te halen...
    En dat ik te laat was, degene met wie ik Het Gesprek zou hebben, bleek er niet te zijn. Dus heb wat bijgepraat met collega's, mails gelezen en ben op tijd weer naar huis gegaan. Vond het wel best... Bovendien was het ijskoud op het werk, omdat de verwarming niet werkte...

Nog steeds ben ik echt vol ongeloof.

Nu utro gaan gebruiken, daar twijfel ik over... Enerzijds uit onzekerheid... Anderzijds, deze test liegt niet en ben weer bang dat ik onzekerder wordt als ik door de utro smurrie weer meer afscheiding krijg of iets beschadig bij het inbrengen... Maar ik twijfel dus nog... Neig nu naar niet doen. Slik keurig al mijn vitamines nog, ben alleen wel sinds vandaag met de dhea gestopt ;).

Misschien dat ik als alternatief de utro anders oraal inneem, 1 in de ochtend en 1 in de avond... Of zoiets...

Maar ik twijfel echt nog...

Zat me te bedenken wat deze gelukstelegram nu kan zijn... Zo had ook Tessa in januari nog een mail gestuurd dat ik foto's van mijzelf moest mailen, zodat zij een energieblokkade die gevoeld had (een charta die geblokkeerd was) kon opheffen... Of de antibiotica? Of de dhea? Maar die slikte ik nog niet zo heel lang... Pas sinds het begin van die cyclus...

Wat het ook is, het doet er voor mij niet toe! Zit af en toe met tranen in mijn ogen en geniet van Dit Moment. En ondertussen hoop en bid ik zo dat het nu goed mag blijven gaan... De vorige keren knalde de test echt niet zo...

Wilde vandaag de huisarts nog bellen, maar kreeg hem niet te pakken. Morgen weer proberen.
    Wil dat mijn hcg nog even gemeten wordt en mijn tsh. Slik immers nog steeds thyrax.... En wil eigenlijk het liefst met 7 weken een echo... Maar geen idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, want kan ik daarvoor een doorverwijzing krijgen?
    Of toch maar via Gent regelen? Dan maar ver rijden... Al zou het fijn zijn als het eerder kan...

Alles is nog zo ontzettend onwerkelijk...
    Vriendlief reageerde overigens door alleen maar te lachen.
    Hij is namelijk bij zijn ouders ivm carnaval. Ik belde om 07.30. Hij nam niet op. Zijn ouders namen niet op op de thuistelefoon (heb toen mijn paps en mams gebeld, eerst geloofden ze het niet, toen gefacetimed en de test laten zien! Uitgerekende datum is 18 oktober, verjaardag van mijn paps!) en dus later weer gebrobeerd vriendlief te pakken te krijgen... Uiteindelijk zijn moeders mobiel gebeld en zij nam na een keer of 10 overgaan wel op. Ik gaf aan dat ik vriendlief moest spreken, was belangrijk. En excuseerde voor het vroege tijdstip. Vriendlief kwam in eerste instantie niet onder het dekbed vandaan.
    Toen kreeg ik hem eindelijk aan de telefoon...

"Schat..."
    (Slaperig gekreun)
    "Ik.... Ben..... Zwanger..."
    "Huh...?" (Zeer versuft)
    "Ik.... Ben..... Zwanger..." (Tweede keer)
    "Huh...?" (Zeer versuft)
    "Ik.... Ben..... Zwanger..."
    "Wat????" (Gevolgd door gelach, gelach en gelach....)

Zijn moeder zachtjes op de achtergrond "Hoorde ik dat nu goed...?"
    Vervolgens benadrukte dat ik het verder nog niet wil vertellen, het moest even bezinken....moet even bezinken... Al kon ik het niet laten om het mijn lieve meelevende broers in de loop van de dag toch te vertellen. Het is ook zo'n Wonder Met Hoofdletter.
    Mijn broertje kreeg tranen en mijn broer zat vol ongeloof...

En ik ook nog steeds!
    Morgen maar eens kijken wat de digitale clearblue zegt...

En echt nog geen kwaaltjes... Moet alleen vaak plassen...
    Volgende week MvM bellen!

Dank dank dank alle lieve meeleefmeisjes...
    Dit moet nu toch goed gaan...

(Inshallah)
    (Blijf dat een mooie uitdrukking vinden)

X

2. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Jeetje meid, wat fantastisch!! Je hebt het zo verdiend! Van harte gefeliciteerd!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Juul ik lees je bericht had je al eerder gefeliciteerd maar als ik jou verhaal zo lees is het mijn verhaal vorig jaar toen zat ik net als jij te kijken naar een test en te denken nee dit kan niet, wat de utro betreft baat het niet het schaad zeker niet ik denk dat je hier in je gevoel moet volgen heb gemerkt dat dat het beste werk geniet ervan je heb het verdient

4. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Juul! Je hebt het verdiend meid... Nu genieten? Waar woon je? Omdat je officieel spontaan zwanger bent geworden, kan je je aanmelden bij een vk (ik ben er zelf 1) zij kan de echo voor je regelen bij 7 wkn. De meeste praktijken zijn daar niet zo heel moeilijk in hoor! Betwijfel of je die Utro nog moet gebruiken idd.
    Je verloskundige kan zelf bloed prikken of een labformulier mee geven voor het prikken in een zkh. Thyrax bij zwangerschap voor zover ik weet zo snel mogelijk waarde laten bepalen door HA of internist, vaak heb je een hogere dosering nodig, al vrij vroeg in de zwangerschap!
    Als je nog meer vragen hebt, Pb dan even..

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh wauw!! Echt dikke tranen all over hier. Juultje en juultjeman dit is jullie wonder dit is zo iets moois. Echt ben zo super de super blij voor jullie.

Juultje geniet er van schatje je hebt echt een super knaltest echt toppie.

Ik snik nog even verder haha xxxxxx

6. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Wow, wat een bericht!
    Fantastisch Juul, gefeliciteerd!!!
    Het gevoel van ongeloof en angst om het weer te verliezen zal nog wel een poosje blijven vrees ik. Maar gezien de test MOET het gewoon goed gaan. Op naar een fantastische echo met een kloppend hartje!

7. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ow nu ook ik n traan gelaten ben zo blij voor jullie! Dropjeman moest het hele verhaal aanhoren over je en was ook helemaal enthousiast terwijl het hem normaal niks boeit als hij iemand niet kent

Je kunt trouwens ook bij de commerciele echo bureaus terrecht hoor! Voor geld kun je bijna alles 'kopen'

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    .... Waar ik gisteravond echt nog dacht "ik ga toch ongesteld worden" en zelfs apart naar de supermarkt was gelopen om chocolade en chocolatechip cookies te halen voor mijn avondje alleen op de bank, zit ik me nu te bedenken dat ik wel gezond moet eten...

Dus heb lekker een stukje zalm gebakken en mijn zelfgemaakte soep van gisteren erbij klaargemaakt... (Laat die chocolade maar even in de la liggen... Denk ik....)

Jullie lieve en blije reacties geven me die brede glimlach... Zo lief!
    En zelfs meelevende mannetjes :) (dropje!).

Denk zelf de hele tijd "Nu moet het gewoon goed gaan, met dit Mega Wonder... Blijf zitten kleintje...."

Ik geloof dat ik op een Wolk zit...
    (En dit keer wil ik alleen maar zweven, niet weer vallen....)

X

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Heuh? Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, rent paar rondjes om tafel, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh ha..owwwww, huil! Wat geweldig..GEWELDIG NIEUWS! Mijn lieve Zon die mij (en anderen) in 2011 nog zo probeerde te troosten met mijn bbzs.... Nu eindelijk zelf zwanger en nog spontaan ook!! Hoe mooi.... Echt, het is omdat mijn partner naast me zit en me stom aan zou kijken maar anders zou ik echt een potje grienen....

Het is jullie echt zoooooo ENORM gegund!! Blijven posten nu hoor. Ik wil elke test, echo en buikfoto zien. Elk kwaaltje horen......je moet een boek gaan schrijven :).

Geniet Juul!! And keep us posted!
    Xxx

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Jaaaaaaaaaaaaaa!

Ik geloof mijn ogen niet toen ik je berichtje las. Ik ben zoooooooooooooooo blij voor julie, het is jullie zo gegund na al die zware jaren.

Wat is die test al donker!!!!!! Kippenvel krijg je ervan.

Het moet nu goed blijven gaan, het moet, het moet, het moet en nogmaals het moet.

Ik ga zo gelijk een kaarsje voor jullie branden.

11. bereke

bereke Niet meer actief

:$:$:$

Waaatttt????

:D:D:D:D

Wauw, wat een wonder! Echt ongelooflijk! Dat je nu maar eindelijk eens mag gaan genieten! Eindelijk aan de goeie kant van de statistieken. Het is je zo gegund! Hier, en nog in veel meer huiskamers denk ik zo, wordt er heel hard geduimd voor jullie wondertje!

12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Liefs klein frummeltje, zoek maar een lekker warm plekje in de baarmoeder van je mama. Hou je maar goed vast en hopelijk zit je op een goede veilige plek want weet je, je mama houd nu al heel veel van je en wil je over 9 maanden heel graag in haar armen houden. Dus doe je best en groei maar goed!!!!!!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Niet te geloven!!!!! Met tranen in mijn ogen lees ik het goede nieuws, al die lieve berichten.

Juul, JE BENT ZWANGER!!!!!!!! En heerlijk op natuurlijke wijze. Dat blonde kindje is in aantocht! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

14. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Lieve Juulzon,

Heel erg gefeliciteerd met die geweldige nieuws...!!

Wij hebben elkaar niet veel gesproken maar ik herinner me goed het verdriet in jouw berichtjes. Vandaar dat mijn hart toch even een sprongetje maakte toen ik het goede nieuws las :)

Geniet er van meid...!!

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Whaaaa, ik ben toch helderziend :$

Vanochtend las ik over je rare cyclus en toen dacht ik/voelde ik 'Juul heeft geen rare cyclus, Juul is zwanger'
    Maar ik wilde niks zeggen, want je zou t zelf vast wel uitvogelen ;)
    Dus ik nam me voorm te wachten en te reageren wanneer je had getest en hier het goede, wonderlijke nieuws had gedeeld :)

Dus: lieve Juul, gefeliciteerd! Dit is jullie wonder! Helemaal zelf gedaan. Jullie ultieme liefdesbaby. In oktober word je mama, een mooie maand om een kindje te krijgen ;) (bedenk me net dat mijn NOD van Melle vandaag exact 2 jr geleden was, mijn ei was de 28e, dus.....ff tellen....dan ben jij uitgerekend op 18 okt toch?)

16. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    wowwwwwww juul je bent zwanger. echt niet te bevatten dit! ga echt keihard voor je duimen dat het allemaal goed gaat, want je verdient het zo! lekker genieten meis.

liefs
    bittersweet

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    :$ HUH?! :$
    Ik zat vanmiddag om 12.00 nog bij te lezen, en ineens hop hop zo veel pagina's erbij!!

Lieve Juul en Juulman, wat een enorm, groot, waanzinnig, te gek, gaaf wonder is dit!!!
    En die streep, aaaarrrrggghhhhh, en wel ZO DUIDELIJK! :$
    Ik zit net alle reacties terug te lezen, en ik moet er gewoon van huilen.
    De tranen rollen over mn wangen,zo mooi,zo bijzonder.

Het is zo mooi, ik heb er gewoon geen woorden voor.
    Het moet! een jongetje worden, kan niet anders.....

18. giraf

giraf Niet meer actief

Een stiekem meeleesmeisje meldt zich......

Gefeliciteerd!!!!! :) :) :) :) :)

19. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaaaa! Fantastisch! Ongelooflijk! Van harte gefeliciteerd meid! Zo'n dikke test, deze blijft zitten!

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Lieve Juul, het begon met kippenvel en doodstil jouw verhaal lezen, inmiddels een glimlach van oor tot oor hier.
    Ontroering
    Voor iets wat heel dit forum jou zó intens gunt.
    Een posi test.... en wat voor eentje!! Een dikke vette knaller!!!
    Zou ons "gent" topic en serum avontuur dan toch dé oplossing blijken??
    Hoe dan ook, het is gewoon eindelijk weer eens gelukt!!!
    Geen tranen van verdriet dit keer maar van intense vreugde.
    Ik leef met je mee, alle spannende momenten, het broekloeren, de angst voor elk toiletbezoek... De afspraak bij MvM die hopelijk gemaakt kan gaan worden. Mijn duimen draaien op turbostand en je bent in mijn gebeden.

Wow.... wat is dit fantastisch.
    Je bleef hopen, jaar na jaar.
    Worden dromen dan nu toch eindelijk waar???

Veel liefs Chantal

Deel Deze Pagina