Juulzon, van harte gefeliciteerd!!!! Wat een wonder! Enne, ik gok dat het de DHEA is hoor. Je bent niet de enige die ik ken die tijdens de wachtmaanden aan de DHEA "spontaan" zwanger is geraakt. Is een bekend fenomeen onder de DD dames. Maar hoe dan ook... het maakt allemaal niet meer uit. Want jij bent gewoon ZWANGER!!!!
YESYES, Juul wat geweldig! Ik zit hier met tranen in mijn ogen jouw bericht te lezen, meid wat een wonder!!! Het is jullie zo ontzettend gegund! Geniet!!!
Bedenk me ineens nog wat: Wij slikken precies dezelfde DHEA pillen, sterker nog... Uit dezelfde batch!!! Slaap lekker Juulief! xxx
Juul, Van harte gefeliciteerd !!! Het is je van harte gegund Inshalla gaat alles fantasties goed! Geniet ervan!
Ben zo blij voor jou. Voor jullie!!!! Tranen in m'n ogen hoe je je telefoon gesprek beschreef! Dat blonde kindje komt eraan mama Juul!!!!!!! Dikke dikke kus
Bekijk bijlage 305637 En zo is het! Hopelijk hebben jullie over 8mnd dat kostbare bezit in jullie armen!
Mooi Chantal . Wie gaat er nog even mee hossen? Tralalalaaa Tralalalaaaa. Juul een sjuutje, ik drink de safari wel ghihi... Maar duim ook nog even hard verder! Xxx
Holy flipping moly juul!! Wat is dat een knaltest!! Wat ben ik ontzettend blij voor jullie en wat is het jullie gegund!! Dit gaat m worden....wat? Dit IS m!!! Zo blij!!
Het is dus echt zo!!!! Volgens de bijsluiter ben ik nu tussen de 4 en 5 weken zwanger, klopt dus met mijn berekening! (En nu weer proberen te slapen, werd wakker omdat ik moest plassen...) Kan het nog steeds niet bevatten... Heb af en toe nog een heeeel licht bruin veegje, in de zin van alsof je plas niet 'geel' is, maar taupekleurig ofzo. Maar niks van krampen of steken of welke kwaaltjes dan ook... Please, laat dit kleintje zitten!!! Morgen (strx) kijken wanneer ik bij huisarts terecht kan... Heel onwerkelijke nog.. Zoals een lief vriendinnetje zei 'een homemade wondertje'... (Het huis en onze harten zijn er klaar vol kleintje!!!) .... Vandaag 4 weken en 4 dagen ..... (Nu proberen in mijn slaap verder te dromen!) X
Wauw Juulzon GEFELICITEERD! Wat ben ik blij voor jullie.... Eindelijk wordt omo wit-ARIEL COLOR!!!! ♡ X
Wauw wat is die digitale toch mooi he!!! Af en toe n veeg oranje roze bruin hoort erbij! Zelfs heftige krampen dus schrik daar niet van! De komende weken zullen lang duren maar jullie hebben je portie al gehad dus nu moet alles goed gaan! Slaap lekker nog even
Waaaaaaaaaaaaauuuuuuwwwwww Juul!!!!!!! Ongelofelijk!!!!! Gefeliciteerd meiss! Het is je zooo gegund!!!! lekker genieten meis!!!
Ik heb ook tot 12 weken zwangerschap bruine vegen en zelfs echt rood bloed gehad, zolang je geen krampen hebt en stekende buikpijn hoeft dat volgens mijn gyn niets te betekenen. Het schijnt dat 25% van de zwangere vrouwen bloedverlies heeft tijdens de zwangerschap.
Een digitale PRACHTtest! Hoop dat je snel bij de huisarts terecht kunt en dat je binnenkort een mooie echo te zien krijgt. En dan en dan en dan......EINDELIJK een hele mooie zwangerschapsbanner uitkiezen. Ik had bij 5 weken en 3 dagen dwars door de Utrogestan en Progynova opeens roodverlies, alsof ik ongesteld ging worden. Wat een akelige dag was dat. Zat nog op mijn werk ook toen dat gebeurde. Dit werd gevolgd door een paar dagen bruinverlies. Maar ons ukje zit er nog steeds! Kortom: bruin bloedverlies hoeft niks te betekenen, al kan ik me goed voorstellen dat het je de schrik aanjaagt! Ik hoop dat deze weken tot jouw eerste echo voorbij mogen vliegen! Wanneer komt je lief trouwens terug van carnaval? Beseft hij het al helemaal goed?
Juulzon, nogmaals gefeliciteerd en wat een mooie foto van die test!! Ik ga heel hard voor je duimen dat je snel voor een echo mag. x
Nou jaaaaaa zeg!!!! Wat een geweldig nieuws!! Ik werd getipt over jouw nieuws, ben namelijk een stille lezer.. En begin me een partij te brullen, niet normaal!! Wauw wat is dit jou gegund!!