IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik weet niet of je me nog kent van het BBZ-topic, maar hoorde via Kweenie dat je een positieve test had.
    en wat voor 1!
    Gefeliciteerd Juulzon! Eindelijk ben jij die 'ander'!
    Het is je zo gegund! Lekker genieten meid!

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    What the f*** gebeurt hier allemaal!!! Whaaaaaaaaaa omg je bent zwanger!!!!!! Eindelijk mag ik hier mijn chickendans doen:

*** aha aha aha chicken to the left, chicken to the right. Fledder with the wings, go up up up!!!!***

Woehoeeeeee wauwwwwww gefeliciteerd!!!!! Tranen in mijn ogen, jeeeeeee wat is dit je gegund zeg!!!!! Xxx

3. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Hier nog een stille meelezer, iedere dag nog even gekeken op je pagina. Afgelopen weekend even niet. Kijk ik vanochtend: tjezus, holy moly wat is hier gaande!

Eerst stilte, vervolgens verbazing en uiteindelijk een traan.
    Wat een GEWELDIG nieuws!!!!!

Thumbs up voor Juul en Juulman!
    Dat al jullie dromen uit mogen komen

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw lieve Juul en natuurlijk ook Juulman, VAN HARTE GEFELICITEERD!! Wat een ongelofelijk wonder!!! Geniet er van zo hard je kunt want jullie hebben het zo verdiend!

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat lees ik nu Juul!! Wow!! Niet te geloven wat een geweldig wonder! :D :D. Van harte! En ook echt een hele duidelijke streep. Fantastisch meid! En het is je ook zooooooooo gegund!

6. waaaah van harte lieve Juul!!
    Wat geweldig!!
    xxx

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik heb helemaal geen mailtje gekregen dat er wat is geschreven en dacht toch nog eens kijken en waaaaauuuuuuuwwwwww wat lees ik nu!

*zet zich terug op stoel, na er net uitgevallen te zijn*

Wat gaaf! En mooi en wat een wonder en wauwerdewauwerdewauw en o super! En kan zo nog wel even doorgaan.

Lieve Juulz en vriendlief,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Wat een knaltest!

Hoe was consult met ha?

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Het eerste wat ik vanmorgen dacht toen ik opstond was: "JUULZON IS ZWANGER,WHAHAHAHAHAHAAAA"

Toch te erg voor woorden! :D :)

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ooooh wat een ontzettend mooi bericht!!! Heb ooit wel eens gereageerd in je topic en daarna jou altijd blijven 'volgen'. En nu lees ik dit. Wat super!!!!!! Van harte gefeliciteerd! Het is je zo ontzettend gegund.:)

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wauw wauw wauw, wat een fantastisch nieuws!!!!!!!
    Onwijs gefeliciteerd lieverd!!!!!!!!!!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    De hele week vraag ik me af hoe zal het toch met Juul. gaan en dan lees ik dit!
    Ik moest spontaan huilen! Meis,wat een geweldig nieuws!

Juulzon en Juulzon-manGefeliciteerd!!
    Wat een groot wonder!! Niet met woorden te beschrijven!

Ik hoop dat dit een plakbeeb is en over 8 maanden heerlijk in jullie armen ligt!

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd ! ! !

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wat is het toch fijn om jullie lieve reacties te lezen!
    Blijf ik zo bijzonder vinden...

Durf nog geen banner te maken, daarvoor ben ik gewoon nog te onzeker, maar... Vandaag 4 weken en 5 dagen!

Heb gisteren telefonisch contact gehad met mijn huisarts (gezien mijn werk een verplichte arts) en hij gaf aan dat bloedwaarden via de gyn geregeld moeten worden. Ook gaf hij aan dat ik gezien mijn medisch verleden (miskramen en bbz) en het slikken van thyrax ivm schildklier (waarvoor ik niet onder behandeling ben bij een internist, omdat het via Gent is gegaan) begeleiding moet krijgen via de gyn. Mag in mijn woonplaats zelf een gyn uitzoeken. Met vriendlief erover gehad, welk ziekenhuis we zouden uitzoeken... Besloten voor een universitair ziekenhuis in mijn woonplaats.

Vanmorgen gebeld en een beetje onwennig mijn verhaal gedaan (nog zo onwerkelijk!!!). Ik kreeg te horen dat ik doorverbonden zal worden met de polikliniek verloskunde, waar ook gyneacologen werkzaam zijn (wist ik niet, naieveling die ik ben).... Ze vertelde me dat ik voor het eerste bloedonderzoek, tot 10 weken, toch bij de huisarts moet zijn (kastje-muur), maar ik kon wel een afspraak maken voor een eerste echo. Deze zal met 7 weken en 3 dagen zijn, op 5 maart.... Ondanks mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschapsverleden....

Echter, ik vind het ok. Heb (misschien tegen beter weten in) op de een of andere manier een gevoel van 'het zit wel goed...'. Dit wonder is compleet onverwacht ontstaan, zonder handje hulp, dus dan moet het toch goed zitten... En daarbij, ik kan toch niets eraan veranderen als het mis gaat. Het blijven nare wachtweken de komende 20 dagen... En naar de wc gaan blijft iedere keer eng... Dus we tellen de weken maar af... Bovendien, dan moet er dan toch echt een kloppend hartje te zien zijn (bid, duim,hoop,kaarsje).

Verder informeerde ze of wij ook geïnteresseerd waren in prenatale diagnostiek en ik gaf aan dat, ook gezien mijn leeftijd, ik daarin zeker geïnteresseerd was. Dus ook al een afspraak daarvoor gemaakt. Deze staat op 25 maart. Diezelfde week, op 28 maart, hebben we dan een afspraak bij de gyn (in opleiding, dat wel) voor bloedonderzoek en andere zaken...

Verder dus via de huisarts een bloedonderzoek formulier gekregen waarmee ik naar het ziekenhuis kon gaan. Hoop hier vrijdag de uitslag van te krijgen (hcg waarde, progesteron, oestradiol, tsh, t4, trombocyten).

Kortom, allemaal heel onwerkelijk nog...

Vanmiddag op mijn werk een naar gesprek gehad. Had flinke koppijn daarna en ben mooi om 16.15 naar huis gegaan. Vond het wel best. Bovendien wilde ik toch nog even langs het Kruidvat om nog testjes te halen... Wil komende week nog een clearblue digital doen... Bij mijn eerste miskraam in 2010 bleef de digital in week 5 namelijk steken op 2-3, dus pas bij 3+ durf ik een banner te maken...

De kruidvat van vanmiddag (na dus ongeveer tig keer plassen op een dag, moet echt vaak!!!) was gelukkig ondanks de verdundheid wel weer duidelijk :). Zal hem zo nog even plaatsen...
    Mijn borsten beginnen er langzaam een beetje zwanger uit te zien (nee, ga geen foto plaatsen) en verder heb ik nu hoofdpijn en wat moe. Maarja, dat kan ook door de onrustige nacht komen....

Tot zover weer mijn update, foto volgt zo (staat op iPhone).

Liefs voor allemaal en slaap lekker straks!

X

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Neeeeee Juulz, ja?????? Jeeeeeejjjjjjjj, ik wist zeker dat e mama zou worden, en kijk eens. Van harte!!!!

Had je m'n geboortekaartje destijds nog ontvangen ;))

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Testje van vanmiddag met De Zoveelste Plas Van De Dag ;)...
    (Ga net zo lang tot de strepen even donker zijn ;)!)

X

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Even kijkt of de foto nu wel lukt...

En Babii, dankjewel... Nog steeds vol ongeloof en geniet na elke 'schone' plas... En nee, nooit een kaartje ontvangen!! Xxx

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    jeetje wat een briljante superzwanger test...gefeliciteerd!!!

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Vind ik echt heel vreemd Juul! M'n schoonzus ook niet.... En je stond er echt op en heb persoonlijk de sticker erop geplakt!

Ga je er alsnog 1 sturen, oké?

Ga ervan genieten meis, want dit is echt een wereldwonder!!!

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Thnx Babii! Leuk...
    En ik probeeeeeeeer te genieten hoor... Maar dat blijft denk ik heel moeilijk als je al zoveel negatieve ervaringen hebt gehad en al zo lang in het traject zit... nou ja, daar weet jij natuurlijk ook alles van... En (helaas) velen hier...
    Maar geniet van iedere dag die goed gaat...

(En ga nu vroeg naar bed :) !)

X

20. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ooooooh, weer zo'n mooie test! Krijg bijna zin om er ook 1 te halen hahahahha. Maar ja, die zal teleurstellend wit blijven. Goh...ja, dat hoofdstuk heb ik echt afgesloten. Dus plas, plas op heeeeeul veel testen! Gewoon, omdat het zo machtig leuk is om te doen. Achteraf...denk ik, had ik maar vaker zitten plassen over veel meer testen haha. Weet nog wel dat dat oooh zo mooie 2e streepje steeds vlotter te zien is. De eerste keer wacht je een paar minuten tot je vervolgens er amper 1 druppel in hebt gedaan en POEF... Mooi, mooi...zo mooi!! Hihi..

Morgen nog 19 dagen tot de echo...!

xxx

Deel Deze Pagina