oooh echt een wondertje!!!! Ik heb nog niet verder gelezen maar de test is zó donker dat moet toch goed zijn???? Word gewoon een prachtige echo binnenkort Juul Gefeliciteerd jullie hebben het zo verdiend!!
Wat lief meiden... Ben bij mijn ouders, breng ze morgen naar Schiphol omdat ze een weekje op vakantie gaan en ze hebben al een klein cadeautje gekocht... De lieverds. Een Sophie de giraffe bijtring (echt heel schattig) en een soort van ophang kikker voor boven de kinderwagen. Met felle kleuren. Laatste had mijn paps uitgezocht, eerste mijn mams. En dan ga ik net weer naar de wc Best wel weer veel bruin... Ben nu weer zo onzeker... Bah bah bah... (Ga nu eten) X
juul even gemist maar had je al hcg laten prikken en had je thyrax al opgehoogd?? moet direct hoor... heb ik je dat artikel wel eens hier neer gezet?
Schildklier en Zwangerschap / Schildklier Organsaties Nederland mijn internist vond dit artikel onzin en ik hoefde niet op te hogen, heb dat lekker wel gedaan, vanaf week 4, en gevolg hele zwangerschap waardes binnen de norm en nu een peuter van 15 maand die door de kamer stapt.
Mooie testen, geweldig. Snap goed die onzekerheid. Heb tot 10 weken bloedverlies gehad. Dat is toch eng en onzeker MAAR.................... Ik weet zeker jij hebt straks een prachtig kindje in je armen. Kan niet wachten tot dat je hier je prachtige buikje komt showen! Ik gun het jullie zo! Geniet er lekker van.
Meis zolang je hcg stijgt vertrouwen houden! Dat bruin kan allemaal nog innesteling zijn! En liever heeeel veeel bruin dan rood! Misschien toch voor je eigen gevoel lekker vaak n dutje doen! Hier van week 5 tm week 11 rood en bruin en oranje komt Echt heeel veel voor (heb zelf 3 miskramen en bbz gehad vorig jaar) en die deden echt pijn zoals je weet.. Dus geen kramp geen ramp!
Had gehoopt vandaag de uitslag te krijgen, maar helaas... Heb woensdag bloed laten prikken... Was toen dus 4w+5. Probeer me maar voor de geest te houden dat ik er ook geen invloed op heb, het gaat zoals het gaat en als het embryootje niet goed is, dat heb ik niet in de hand... Het is de angst en die tergende onzekerheid van het niet weten... Net mijn blog eens doorgelezen... Bij de Bbz had ik met 5w+3 enorme pijn en helderrood... Bij 6w+3 was de operatie... Dat blijft een mijlpaal... Dus ik tel af... Brrrrr.... Nu lekker voice kids kijken ... X
Gebruikte 0,025, ben de vorige poging overgestapt op 2x0,025, daarmee was mijn schildklier 0,99... Heb dit aangehouden... Durf niet zomaar op te hogen.... En ben niet onder behandeling bij een internist, omdat ik dit via de prof heb gekregen. Volgens de huisarts val ik nu binnen de referentiewaarden, dus hij wil zich er niet mee bemoeien. Het is ooit via Gent voorgeschreven, dus hij vindt dat het ook via dat kanaal moet gaan... Maar denk zelf dat ik de prof nog mail en vraag om een echo met 6w en 3d.... En om bloed te prikken... Nog een keer... X
Ik blijf aan je denken.... en hoop zo enorm dat dit wondertje jullie uk zal zijn die jullie slapenloze nachten, handenvol werk en onmetelijk veel liefde zal geven.
probeer maandag de uitslag te krijgen en overleg direct met gent, het is belangrijk zo vroeg mogelijk goed in te stellen. lieverd ik denk mee... dit moet goed komen , jullie wonder...
Heb de prof al gemaild, ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg, meestal is ze snel. Houd mezelf voor: zolang het bij beige/bruin blijft en geen krampen... Niets aan de hand (denk ik dapper....) X
Helemaal goed! Bruin verlies is een zwangerschapskwaal!!! (nog echt zo ook!) Het is een echte plakbeeb!
Jullie stellen me een beetje gerust... Een beetje... Want krijg ook flashbacks van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap, al is dat misschien geheel onterecht.... (Hoop ik). Enfin, hoop gewoon toch op een echo rond de 6 weken. En desnoods bel ik maandag naar de gyn waar ik een afspraak heb staan voor 5 maart... Al is het maar om gerust te stellen... Dit wondertje moet gewoon blijven!!! Is als een onverwacht cadeau tot ons gekomen en meer dan meer dan gewenst!!! Oh zo welkom... Zolang gewacht en nu mag het niet meer weg gaan hoor.... X (Sorry voor mijn onzeker gezeur!)
O my god! Ik lees je topic nu pas weer en wist werkelijk waar niet wat ik zag! Ik ben zo blij voor jullie, wat goed!!!!! Begrijpelijk dat je onzeker bent. Maar dit kadootje moet blijven zitten, dat MOET! Gefeliciteerd. En Geniet!!!!!! Joehoeoeoeoe wat ben ik blij!
Is geen gezeur Juul!! Het is gewoon killing dit....lekker van je afschrijven hier hoor. Wij helpen jou door deze tijd heen En inderdaad proberen rond de 6 weken een echo te krijgen. Met jou geschiedenis van bbz moeten ze dat doen hoor.
Lieve Juul, Volkomen geen gezeur, totaal logisch. Gelukkig hoort het bruin er bij velen van ons gewoon bij in die eerste periode!!! Weet je wat ik net ineens dacht, besefte, al kijkend naar je topic? JE HEBT ARIËL COLOUR!!!!!!!!!!!!! Omo wit is lekker niet meer!!! JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE
Lieve Juulz, Even niet gelezen in je topic en daar was ik weer even, met ineens heeeeeel wat pagina's meer te lezen... En wat is daar voor een mooi, wonderlijk bericht.... JUULZ is ZWANGER!!!! WAUW!!!! Wiehaaa een wondertje wat jullie heeft uitgekozen!! Een goede keus, dat weet ik zeker! en dan lees ik direct ook weer de angst door het bruinverlies..... Jeetje wat een gevoelens dan ineens in deze achtbaan... Ik duim, bid, fik, klaver voor jullie! Dikke knuff!!
Lieve Juul, Tuurlijk ben je onzeker! Was ik ook vreselijk nadat het 2x mis was gegaan. Had dan wel geen gekleurde afscheiding maar wel pijn aan de rechter (is slechte) ksnt. Weet nog precies hoe je jezelf dan echt door die lange dagen moet heenslepen.... Liefst had ik de wekker gezet en was 2 weken gaan slapen... Bruin of beige verlies hoeft niet slecht te zijn toch? Oud bloed dat nog je lijf uit moet? En je hebt als je zwanger bent sowieso vaak een andere afscheiding. Misschien kan je, als je echt gek wordt, anders nog met een verloskundigepraktijk kunnen bellen die ook echo's maakt? En ondertussen....hoe voel je je verder? Xxx