Ricmar, wow, weer een wonder!!! Ook spontaan of was je met een behandeling/meds bezig? Wat spannend joh!!! En ik zal niet afbouwen, de prof zei het immers ook... Maandag weer bloed prikken en dan hoor en zie ik het wel weer! Ga nu slapen! X
Ricmar, nogmaals, proficiat! Hoe bijzonder! Ben vandaag weer een dagje verder... 5w5d! Alleen, nog steeds amper klachtjes en dit baart me toch zorgen... Had ik niet allang een haat-liefde verhouding met de wc-pot moeten hebben??? Of gevoelige borsten of tepels? Hoe zat dat bij jullie destijds? (Nu weer plassen en hopen dat bruin weer weg blijft..) X
Jeeej weer en dag verder!! Hier begon het pas bij week 6 a 7! Vergeet niet dat je in de mmm allerlei hormonen tot je nam die allerlei symptomen gaven en dat je nu 'rustiger' zwanger bet geworden en dus miss daarom nog niet zoveel merkt Daarnaast: miss ben je wel n geluksvogel en krijg je nergens last van!
*breekt weer even in als meelees(f)meisje* Om je even een hart onder de riem te steken, ik heb bij alle 3 de zwangerschappen amper symptomen gehad Het enige wat ik had was moe moe moe, maar dat kwam pas na de 7e week.... Mijn duimen blijven draaien voor een hele mooie echo! (het moet het moet het moet het moet en het zal!)
Goedemorgen Juul! Ik had in deze periode ook nog niks. Geen grotere borsten en geen misselijkheid. Maar die begon daarentegen wel een week later bluhhhhhh en echt heel vervelend dus hopelijk blijft t bij jou ook nog even weg ! Bij m'n eerste kindje had ik wel borsten die groeiden al 5 dagen over tijd en bij m'n tweede pas na 14/16 weken!!!! Valt dus niks over te zeggen: elk lichaam, elke keer zwanger is anders. Zo lang jij positief test, is er niks mis. het komt vanzelf hihi. En? Nog bruin gehad? Xxxx
Ik ben 2 keer zwanger geweest en 2 keer nauwelijks klachten zoals misselijkheid en gevoelige borsten gehad. Eigenlijk moet je dan blij zijn maar ook dat maakt je dan weer onzeker, ik voel niks, zit het dan wel goed????????? Dat hoort er ook bij,helaas! Een collega van mij heeft bijna de hele zwangerschap boven de pot gehangen en dat is echt niet fijn, dan maar liever weinig voelen en onzeker zijn. Weer een dagje langer zwanger,juulzon!
Hoi Juul hier ook weinig klachten gehad pas rond de 6weken kreeg ik wat zere borsten niet echt heel pijnlijk kon er nog steeds op liggen. Ik werd misselijk rond de 7weken en dan nog niet een hele week maar af en toe een hele dag misselijk niet 1x overgegeven.
Ik wacht nog steeds op symptomen Ik werd wel wat vermoeider na een week of 6 merkte ik en dat is nu op zn toppunt. Verder wel regelmatig kokhalzen, maar nooit kotsmisselijk geweest. Ook ik bedacht me dat mn lijf al gewend was aan Hcg door de vele pregnylshotjes de afgelopen jaren. Het lichaam herkent het hormoon en omdat het geleidelijk oploopt deze weken is het niets nieuws.....ofzoiets dat was mijn redenatie! En keelpijn en snotterig was ik in de laatste wachtweek en 1e week na positief testen. Nu overigens weer, maar het heerst nu ook. En ja, onzekerheid, ik zie 'm nooit staan tussen de symptomen, maar van mij mag ie opgenomen worden
Hier helemaal geen klachten gehad. Sterker nog ik was er echt van overtuigd dat de ivf was mislukt. In tegenstelling tot de maanden ervoor voelde ik van alles dus was stom verbaasd dat er een 2de streepje op de test kwam te staan. Pas bij week 9 een keer over gegeven en week 10,11en 12 ook een keer. En pas bij week 25 begon de maagzuur te komen. In week 6 had ik wel in een keer behoefte aan pizza haha Oh ja ik heb toen 1x gedacht misschien is het nu wel raak, omdat ik bij de mac de koffie zo sterk rook..
Bijna 6 weken Juul! Ik had rond deze termijn ook niet heel veel klachtjes. Pijnlijke borsten kwam pas later. Misselijk ben ik niet geweest. Alleen iets weeig in t begin. Het enige dat ik eigenlijk vanaf moment van innesteling erg heb gehad is bandenpijn. Daardoor wist ik dat er nog wat gebeurde daar Mijn vriendin kwam er (bij de 2e) pas met 6 weken achter dat ze zwanger was. Geen symptomen de eerste weken!
Juulz, niks geen klachten gehad! Niet misselijk geweest, geen zere of grotere borsten, niet moe, niks! Later wel last van m'n bekken gehad en kon op het laatst amper nog lopen. Ik heb er vertrouwen in!
Uhmmmm lieve Juul, schaam, genaaaant; ik heb even je topic verwaarloosd omdat je aangaf in het voorjaar de draad weer op te pakken en wat lees ik nu? Ik zit gewoon echt een beetje te trillen op mijn kantoor stoel hier en ik weet niet hoe groot ik het wel niet neer wil zetten op dit forum, of hoe hard ik wil schreeuwen voor je maar ik hou het binnen de perken: IK BEN ZO BLIJ VOOR JOU, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat klinkt het hoopvol! Wat een WAANZINNIG wonder!!!! Oh, ik kan het gewoon niet geloven laat staan jij zelf?!?!?!?! Enne, het klinkt allemaal een beetje hetzelfde als bij mij: ik had zelfs bloedverlies en krampen en voor de rest 0,0 klachten, de enige klacht die ik had was onzekerheid en die heb ik gewoon netjes tot de dag van de geboorte gehouden: gaan en ondergaan, ik kon helaas niet anders. Die krampen en het bruinverlies komen zeeeer ws. door het oprekken van je baarmoeder (lees: krampen), als je een beetje gevoelige baarmoedermond hebt wordt hier druk op gezet met als gevolg heel licht bruin/ rood bloedverlies: was achteraf bij mij alleen maar een heel goed teken, het teken dat er leven is in je buikje die heel hard zijn best doet groter en groter te worden! Dat ik blij voor je ben is understatement maar: ik ben zo blij voor je Dikke knuffelxxx
Juul; hier twee voldragen zwangerschappen en ik heb me lang niet zo goed gevoeld als tijdens de zwangerschappen ( op mn BI na) Nooit boven de wc gehangen of andere klachten. Het enige was plassen, plassen en plassen!
Ik voelde ook niks. Sterker nog ik was er zooooo zeker van ongesteld te worden. Ik werd het alleen niet. En toen ik ging testen durfde ik nog niet te kijken. Die omo witte testen doen zo'n pijn!! (hartzeer)!! En toen 2 atreephes oh my..... Tot aan de eerste echo voelde ik niks. Alleen maar pijn aan de geopereerde kant. Wat een angst! Maar hield mezelf voor toch echt niet zo veel pech te kunnen hebben. Dat de kans dat het WEL goed zat veel groter was. Na de 1e echo (6.3 weken, in baarmoeder maar alleen vruchtzak te zien) werd ik misselijk. Na de 2e echo (yes, vruchtje en hartactie) werd dat nog wat erger. En na de termijnecho (10.5 weken) verdween de misselijkheid als sneeuw voor de zon. Denk dat het grotendeels spanningen zijn geweest. Niets (uitzonderlijks) voelen kan heel goed!! Geniet daar nog maar van . Xxx
Elke zwangerschap is anders. Bij mijn dochter hing ik de ochtend na de positieve test boven de wc en ging dit 20 weken door. Aan mijn lichaam merkte ik toen werkelijk aan alles dat ik zwanger was. Bij mijn zoon was het precies andersom. Het was dat ik een positieve test had, andershad ik nooit geloofd dat ik zwanger was. Echt nul klachten En symptomen gehad de eerste weken. Ik hoop dat we je met al onze ervaringsverhalen een beetje gerust kunnen stellen!
Ik teste met 6 weken positief en voelde daarvoor ook niets!!! (terwijl ik aaaaltijd wat voelde toen ik niet zwanger was) Het enige wat ik voelde was ongipijn.... later (vanaf week 7) erg misselijk en gevoelige borsten
Juul, geen klachten zegt niks hoor . Ik werd pas misselijk vanaf 6 weken, gelukkig niet zo erg dat ik moest overgeven. En pijnlijke borsten of erge vermoeidheid heb ik helemaal niet gehad.