Als je mijn avatar ziet weet je dat de test perfect is. Dit was de test van onze wonderlijk wondertje met 6.1 week. En dromen zo echt, zo herkenbaar. Ik tel met iedereen mee af naar maandag jullie echo !
Lieve, lieve Juul... Ben hier een tijdje niet geweest en wauw wat lees ik nu! Je bent gewoon zwanger, hoe bijzonder!!! En wat ben ik ontzettend blij voor je, wat is dit je gegund zeg! Over de onzekerheid... Die is mijn hele zwangerschap gebleven, hoewel de gyn mij met 11 weken verzekerde dat de kans dat het nu mis zou gaan echt nihil was, maar toch... Ik wilde het zooo graag en was zo bang dat het me weer afgenomen zou worden, ik was pas gerust toen ze keihard krijsend op mijn buik werd gelegd... Met vlagen heb ik enorm van de zwangerschap genoten, ik vond de bewegingen zo bijzonder om te voelen, maar ik kon de 9 maanden wel omkijken. Ik kijk ook niet meer vertederd naar andere zwangeren sinds ik zwanger ben geweest... Uiteraard hoop ik voor jou dat je er wel heerlijk onbezorgd van kunt gaan genieten straks, dat heb je namelijk zo verdiend! Na het plassen veegde ik ook altijd een beetje beige af, dit is eigenlijk tot over de helft van mijn zwangerschap zo geweest, ik dacht dat het aan mijn urine lag. In mijn inlegkruisje was er rond de 5 weken een keer wat bruinige afscheiding te zien, daarna niet meer. Mijn zus en een goede vriendin hebben hier bijna hun gehele zwangerschap last van gehad, ik denk dus dat het er gewoon bij hoort. Ik had, vooral in het begin, verschrikkelijke angstaanjagende dromen en mijn zus had ze ook tijdens haar zwangerschappen, het schijnt er bij te horen! Alleen maar 'fijn' dus! Ga je naar het uni. zh in L.? Daar stond ik onder controle en ik vond de meeste verloskundigen en gynaecologen ontzettend prettig in de omgang. Kundig ook, dat vond ik heel belangrijk hihi! Ik duim voor een goede echo aanstaande maandag!
Knaltest! Geen twijfel over mogelijk! Ik werd ook onzeker over mn testen omdat ik telkens comboyverhalen hoorde over teststrepen die eerder verschenen dan de controlestreep. Daar wordt je onzeker van. Duidelijker dan deze wordt ie niet. Ga je MvM bellen? Dat vond ik mn mooiste en symbolisch belangrijkste test. Die zag er met 5.3 zo uit. Op naar het "wegwerken" van de volgende onzekerheid; je mooie echo van maandag! Zo doorsta ik de twijfels en onzekerheden. ...stap voor stap, mijlpaal voor mijlpaal. Weg gaan ze niet ben ik achter, ze maken plaats voor nieuwe . Gister een uur in een babyzaak gelopen en nog niks durven kopen it happens...komt vanzelf, heus! Succes morgen meis!
Nou moe, zit mn eigen dagboek na te lezen en heb ook dromen gehad dat het mis ging...was Ik echt vergeten
Juul, heel veel succes morgen! Ik hoop met heel mijn hart dat je het allermooiste hartje ooit mag zien kloppen!
Dank jullie wel lieve allemaal! Mag weer een dagje op de teller zetten, 6w+2d. Gisteren ben ik de hele dag niet echt fit geweest, denk toch dat het door de spinazie van de dag ervoor is gekomen...want vandaag nergens last van. Geen misselijkheid, geen gevoelige borsten en heb zelfs redelijk doorgeslapen! Geen steekjes in de buik, gewoon niets... Zou bijna denken dat er iets niet goed zit en weer een test doen.... (Nee, doe ik heus niet... Vind ik te eng). Morgen De Grote Dag... Onbeschrijflijk, hoezeer de hoop op dat kloppende hartje is... En het idee dat ik hopelijk het Begin van een Nieuw Leven in mijn buik mag gaan zien... Zodra ik iets weet en ik verbinding heb post ik het hoor! Maar moet er pas om 16u zijn, ben al gewaarschuwd dat het uitloopt en wil nog bloed laten prikken... Dus verwacht pas, inclusief files enzo, 20u thuis te zijn... Duimen, kaarsjes en klavertjes gaan AAN! Fijne zondag allemaal!! X
Ja en mocht er nog geen hartje te zien zijn is het nog steeds mogelijk dat het net te vroeg is... Maar ik las dat het vanaf 5 +3 zichtbaar kam zijn...! Dus duimen!!!
Juul, ik kom ff langs om je heel veel succes te wensen voor morgen! Ik duim, fik, klaver erop los . Hopelijk zien jullie morgen een prachtig mooi knipperlichtje!!! En die dromen....herkenbaar . Ik heb ze echt de hele zwangerschap gehad.
Ook ik duim voor een kindje op de goede plek, van de goede grootte en het liefst ook een knipperend lichtje.. Maar anders in elk geval de geruststelling dat het precies op schema ligt!!
Morgen rond dit tijdstip is het bijna zo ver.... De echo! Ik ga heeeeeel hard duinen! En morgenavond vieren we hier dan hopelijk feest. Trekken we de Jip en Janneke wijnflessen open en proosten op dit wonder! Nog 24/25 uren Juul.... Denk aan je! Xxx
Succes morgen schatje!!! Hoop zooo voor jou dat je morgen al een kloppend hartje te zien krijgt!!! Duim voor je en de kaarsjes branden!!!xxx