Dank lieve meeduimers!!! Heb het geluk voor mijn gevoel echt nodig, het blijft killing... De afgelopen dagen niet zo heel veel bruin, stelde weer een ietsje gerust... Ga ik net naar de wc... Echt een klodder bruin! Geen beige, geen rood, geen krampen, maar wel echt een klodder bruin. Veel dikker dan een veegje zoals de afgelopen keren... was nu echt alsof je zeg maar een klodder Nutella wegveegt.... En dat heb ik niet eerder gehad . Vind het nu weer doodeng. En mijn gevoel wordt gelijk minder goed . Wat er ook gebeurt, ik heb het lot niet handen. En we kunnen niets anders dan dat we al doen... Hopen, duimen, klaveren en bidden... Kleintje, wil je bij me blijven? Alsjeblieft... Je bent zo welkom, we wachten al zo lang op je.. Je kamertje, je plekje hier in huis, in ons hart... Alles is er klaar voor.... Bah... Tergende onzekerheid...
Lief klein wondertje van Juul, wil je bij mama en papa blijven en uitgroeien tot een heel mooi en gezond klein beebje? Je bent zo gewenst, laat nu morgen je knipperende hartje zien en stel je mama maar gerust, ze heeft het zo verdiend... Succes lieve Juul, bruinverlies, ook zoveel, kan echt maar laat de echo dat bevestigen en de dokter, knuffelxxx
... Want weet je wat ik dus gewoon echt niet snap? Er wordt gezegd dat bruinverlies niet erg is, dat het oud bloed is.... Maar waar komt het dan vandaan? En waarom komt het nu opeens? Heb niets anders gedaan dan anders.... Me niet ingespannen, niet gesekst... En de baarmoeder is nu toch afgesloten? Dus daar kan het dan toch ook niet vandaan komen? Begrijp het niet en voel me ineens een stuk ongeruster .... X
Ontzettend heel erg veel succes morgen!!! Ik duim me wezenloos voor een prachtig knipperlichtje in een evenzo prachtig tuinboontje!
Juul ik denk ook aan je en zal heel hard duimen! Ik hoop zo op dat knipperlichtje van je! En ik hoop dat dat bruin nog oude menstruatieresten zijn die eruit moeten. Ik heb 3 dagen gebloed op mijn NOD en daarna nog. Maar ja je kunt niet iedereen met elkaar vergeleken helaas.
Die tergende onzekerheid... Nog 1 nachtje slapen... Laat die prachtige streepjes op al je testen morgen werkelijkheid worden door het zien van een prachtig klein boontje op de echo, met knipperlichtje... *duim*duim*duim*