IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Nog een tip voor je gewicht, neem evt volle melk en volle yoghurt/kwark. Weet niet of het helpt, maar kan effect hebben.

En snoep is niet hetgeen wat je lichaam nodig heeft, die is veel blijer met extra fruit, Brinta, flakes, nootjes enz. En je kindje is daar ook veel blijer mee.
    Dus eet vooral lekker door met wat je al eet. En neem af en toe even een lekker broodje, stukje fruit of bordje Brinta tussendoor.

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Spannend!!!!!!!!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Dank je astarte:)

4. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Juul, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat jullie een mooi knipperlichtje zien straks!
    X

5. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Oeiiiiiiiiiii wat spannend:))))))
    Insallah komt alles goed Juulzon...Succes...Blijf erin geloven...

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Spannend spannend spannend.....in ieder geval heel veel meelevende en duimende meisjes!!! Succes!!!

7. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Als je geen zn hebt om te snoepen zit het al heel goed! Ik heb daar dus ook totaal geen zin in! Vroeger at ik me suf aan ijs,snoep wat al meer en sinds mn zwangerschap niet meer. Trouwens Juul ook al ben je te licht,dat hoeft geen probleem te zijn. Heb vriendinnen met hetzelfde gewicht die gezonde kinderen hebben gekregen. Is wel weer het stomme verhaal van 'die en die ging het goed' maar misschien geeft het je wat vertrouwen. Ik denk aan je!

Trouwens vooral voedingsvezels zijn belangrijk zover ik weet: fruit met schil,bruin brood etc. En van die gedroogde pruimen schijnt ook te werken :D

Babyhope,jij ook succes alvast! Sorry als ik allemaal reageer op jullie terwijl ik jullie nauwelijks ken; het zullen de hormonen zijn :)

8. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meis, je niet te druk maken om dat soort dingen hoor. Ik heb geleefd op kroketten en chocola en heel veel gekookte groente omdat ik zo onwijs bang was voor wat voor besmetting dan ook bij niet bewerkte groentes en fruit. Ik weet rationeel dat ik hierin niet spoorde;) maar, ik kon niet anders, dit had tot gevolg dat ik eerder ongezond dan gezond leefde, ik werd gewoon echt een beetje gek gemaakt en liet mij ook compleet gek maken.

Ik had precies het zelfde met bruin/ bloedverlies: meestal na de grote boodschap kreeg ik hier last van en dit heeft bij mij tot 20 weken geduurd, om die reden regelmatig in het ziekenhuis gezeten omdat ik weer een paniekaanval had. Ik kreeg erbij ook krampen, achteraf gewoon een teken dat mijn baarmoeder aan het werk wasJ

Succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!

9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Volgens mij word dit het meest gelezen topic van vandaag :D

Trouwens ik ben ook geen zwaargewicht (nu 53 kg bij 1,65m) en ik ben in de eerste weken van de zwangerschap zelfs 2,5 kg afgevallen omdat ik helemaal geen eetlust had (ja, wel in vette hap maar dat heb ik niet gedaan). In totaal maar 9 kilo aangekomen, dat was er na de bevalling na 5 dagen weer af. Heb een heel gezond (bij de geboorte 49 cm en 3370 gram met 38 weken en 4 dagen) jongetje gekregen hoor!

10. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    heel veel succes vandaag!! mbt je gewicht bij de eerste had ik ondergewicht en ik had een heel klein buikje maar dat is helemaal goedgekomen want mijn mannetje was bij de geboorte met 34 weken 2485 gram en 47 cm.. geen kleintje dus voor die termijn..

Succes vandaag!!

11. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Heel veel succes vanmiddag!!!! Het zit goed...... Na regen komt zonneschijn!! Dus laat die zon maar stralen vanmiddag

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank dank dank nog een keer! We gaan zo rijden... Heb echt een gespannen gevoel... Het moet gewoon goed zitten...

Adem in.... Adem uit....

Wist wel dat ik mezelf redelijk gek kon maken van de spanning... Van de buitenkant oog ik waarschijnlijk heel ontspannen, maar van binnen... Pffffff.....

Jullie voedingstips en andere opmerkingen stellen me in elk geval gerust!

Hoop zo dat ik hier vanavond een banner mag neerzetten...

Ademt verder in.... En ademt verder uit....

Xxx

Ps Babyhope, mooi resultaat meis, nu even lekker bijkomen!

13. Herfst80

Herfst80 Lid

4 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Juul,

Ik kom net uit Gent, en had goed nieuws; laten we er de "als je vandaag een afspraak in Gent hebt is het goed nieuws" dag van maken!

Ik duim voor je en hoop op goed nieuws (had een afspraak in de ochtend, hoopte je anders te herkennen als jonge vrouw met gelukzalige glimlach na kloppend hartje echo)!

Grtjs Herfst

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Getsie ik word al zenuwachtig als ik je laatste post lees, ik voel het gewoon in mijn buik gieren bij jou vandaan! Sterkte lieverd, we duimen.....!

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Pfffff wat spannend zeg, sjonge jonge!!!
    Nog 2 uurtjes.....

16. Damar

Damar Lid

14 aug 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Juulzon,

We houden allemaal op dit forum sinds carnaval al onze adem in voor jouw wonder, en vandaag nog een beetje meer!

Wat het aankomen betreft, als je een of twee van die gezonde waldkornboterhammen per dag meer eet, kom je vanzelf aan. Ik at zelfs 8 boterhammen per dag toen ik zwanger was, maar dat hoef je niet na te doen :$. Verder veel water drinken, is ook goed voor de borstvoeding straks (je hoort het ik zie het positief in).

Heel veel succes zometeen!

Ps. En de vraag die me al sinds het begin bezighoudt, was je ooit eerder spontaan zwanger?

17. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ohhhh spannend!!!!!!

Hier vroeger ook een lichtgewicht die niet aankwam, ik woog altijd 65 kg (bij 1.86 m). Sinds de bevalling van mijn zoon* zijn er 5 kg blijven plakken, die er niet af willen, dus nu geen lichtgewicht meer, maar ook niet echt zwaar.
    Wat mij hielp om niet af te vallen, is 2x op een dag warm te eten. Deed ik dat niet, dan viel ik af. Je moet er maar zin in hebben, maar de warme maaltijd is mijn lievelings, ik ben niet zo'n broodeter.

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Duim, duim voor m'n juultje!!!

19. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Nog een uurtje in de auto zitten, gespannen afwachten...
    Nog een uurtje nagelbijten en dan hebben jullie duidelijkheid...

*duim*duim*duim*

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nog 1 uurtje ! Spannend

Deel Deze Pagina