... Jawel, heb een banner durven maken... En ik krijg een brede glimlach van oor tot oor bij het lezen van al jullie lieve reacties... Binnenkort weer achter de gewone laptop schrijven, want zo een iPad is voor surfen leuk, maar voor mijn lange schrijfselen iets minder handig met al zijn zelfingevulde woorden... Door jullie schrijven realiseer ik het me steeds meer... Dat ik echt zwanger ben.... Blijf het nog steeds onwerkelijk vinden... Maar ben voor nu heel, heel, heel gelukkig! X
Ooooh, wat geweldig is dit!!! Jouw droom wordt werkelijkheid!!! Ik ben zo blij voor jullie... Natuurlijk ben je bang... Dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven en is heel normaal. Je leeft toch van echo naar echo. Probeer te genieten, het is je zo gegund!
Super super superrrr!!!!!! Geniet van jullie knipperlichtje!! Op naar de volgende echo!! En wat een mooie banner!!!!
Prachtbanner!!! Begin maar wat spek te kweken want je zal jezelf nog wel vaker moeten knijpen hihihi! Genieten meis!
Wauw!! Prachtig verhaal prachtig wondertje prachtige banner. Bij 2 prachtige mensjes. echt juultje je word mama!! Hoe is juultjeman eronder
Juulzon, al vaker hier gekeken en zie nu dat je zwanger bent. Wat bijzonder en wat is het jullie enorm gegund! De uitspraak word omo wit ooit ariel color......het antwoord hierop is JA!!! Dat geeft iedereen die al even bezig is moed! Geniet ervan!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Juultje is zwanger!!!!! Wat een mooie foto en wat een mooie banner!! Geweldig hè, zo'n knipperlichtje in je buik! Ik hoop dat je nu echt een beetje kunt beginnen met genieten, want er groeit gewoon een prachtig mensje in je buik dat jullie straks papa en mama gaat noemen.
Wat leuke achtergrond wel en weetjes.... * 2013 is het jaar van de Slang... (Zie hieronder) * uitgerekende datum is 18 oktober (op dit moment dan), dat is de verjaardag van mijn vader. Echter, zou het op 20 oktober komen, dat is de verjaardag van mijn opa... Mijn neefje is van 24 oktober, mijn nichtje van 22 oktober. Volgens mijn vader komt beebje dan op de 16e of de 20e of de 26e... Maar hij denkt de 20e. (Vraag me niet waarom, zijn logica). *in de banner staat een vliegtuigen, omdat vriendlief dol op vliegtuigen is. Hij is al tijden bezig voor zijn vliegbrevet... (Is alleen erg kostbaar, daarom duurt het zo lang... Ligt nu alweer een tijdje stil...) *Ben net als poppetje in banner ook blond, al heb ik (nog) geen roze jurkje... * Ben zelf een Chinese Draak, die kunnen het goed vinden met slangen . (Jammer voor Vriendlief, hij is een Chinees Varken... Maar die zijn heel geduldig, dus dat komt vast goed). * Van de website astropsychologie: De persoonlijkheid van Slang De Slang, of serpent, is één van de meest bekende en herkenbare dieren uit de 12-jarige cyclus van de Chinese dierenriem. Niemand kan tippen aan de wijsheid en intelligentie van de Slang! Slang-personen zijn de slimste en meest raadselachtige personen. De meeste filosofen, theologen en wetenschappers behoren tot dit teken. Een typische Slang zou vandaag de dag een uitstekende directeur of bedrijfsmanager zijn. Alle Slang-personen zijn uitstekende denkers en ze maken hun reputatie waar op gebied van intelligentie en verstand. Ze houden van goed eten en drinken, goede kleding, goede muziek en goede boeken. Alle goede dingen in het leven komen natuurlijk voor ze, en ze genieten er met volle teugen van! Met hun geavanceerdheid weten ze de gewone dingen in het leven te ontwijken. Alle mensen geboren onder het teken Slang zijn goed in communiceren. Ze weten hun meningen en uitdrukkingen feilloos zonder misverstanden over te brengen. Maar ze kunnen erg wisselvallig zijn door hun wisselvallige concentratie. Het liefste zouden ze elk gesprek praten over interessant dingen in plaats van ordinaire dingen. Deze mensen zijn bijzonder goed in staat om altijd correct en te handelen en denken, met een grote mate van zekerheid. Ze schatten situaties perfect in en staan altijd open voor nieuwe mogelijkheden en perspectieven. Ze zijn vaak direct heel zeker van hun zaak en luisteren daarna vaak niet meer naar de meningen van anderen. Dit is weliswaar één van hun zwakten. Maar ze zijn in staat om naar andermans problemen te luisteren, en wanneer de uitdaging groot genoeg is, dan dienen ze vaak ook nog als helpende hand. Ze beschikken over een enorm gevoel van overtuigen wat ze heel betrouwbaar maakt. Mensen geboren onder het teken Slang ontspannen zichzelf graag door boeken te lezen of muziek te luisteren*.Een ander negatief aspect van Slang is de ongecontroleerde woede wat kan resulteren in een lelijke confrontatie met anderen. * leuk detail: ik hou van boeken lezen, vriendlief van muziek.... De slang: Gaat goed samen met: Os, Haan, Draak. Gaat minder goed samen met: Rat, Konijn, Slang, Paard, Hond en Geit. Gaat niet goed samen met: Varken, Aap en Tijger. Mensen geboren onder dit teken kunnen heel orde brengen, ze zijn vriendelijk, makkelijk mee om te gaan, onderhandelbaar, welgemanierd, behulpzaam, geacht, sympathiek, stoïcijns, filosofisch, intuïtief, attent, planmatig, diplomatiek, amusant, grappig en gepassioneerd zijn. Ze kunnen ook onbehouwen zijn, heethoofdig, heerszuchtig, schematische, oordelend, samenzwerend, vastklampend, pessimistisch, wispelturig, nerveus, hoogmoedig en ze zijn een slechte verliezer. (Ach, iedereen heeft slechte eigenschappen...)
Hier een stille meelezer. Ik volg al jaren jouw verhaal en eindelijk durf ik een berichtje te plaatsen. Gefeliciteerd met dit prachtige wonder!! Echt geweldig dit!
Wat ontzettend fijn dat het hartje klopte! Een heerlijk gevoel he? Gefeliciteerd en geniet lekker van dit moment! Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt over het bruin verlies, maar misschien kan ik je geruststellen. Ik heb dit de hele zwangerschap gehad, alle keren paniek omdat er zelfs zo nu en dan rood bij zat, veel spoedecho's gehad, inwendig onderzoek door de gyn, een kuur tegen een vaginale infectie, noem maar op! En nu... ligt mijn kleintje lekker in zijn bedje te dromen. Sommige vrouwen hebben een erg gevoelige baarmoedermond die bij het minste of geringste bloed tijdens een zwangerschap. Bij een keer niezen, kuchen, (harde)ontlasting, etc, kan er een adertje springen waardoor je wat bloed verliest. Dit kan bruin zijn, maar ook roze of soms rood. Ik weet dat het flauw klinkt, dat vond ik ook als ik het hoorde, maar probeer je niet te veel zorgen te maken. Zolang je geen krampen hebt, is het (vaak) goed. Een heel verhaal geworden. Hopelijk heb je er iets aan Liefs Frumm
Wonderen bestaan, ze bestaan echt!!! Lieve Juul & Juulman, van harte gefeliciteerd met dit prachtige, spontane wonder!!! Ik heb je bericht met kippenvel gelezen, voelde je (bijna) trillende handen door het scherm heen... Wat gun ik jullie dit!!! Dat dit kleine boontje, met die prachtige hartslag maar mag groeien en bloeien in jouw lijf, ja je leest het goed, JOUW lijf, want JIJ bent zwanger van een klein, springlevend, ieniminimensje... Geniet, ondanks alle spannende weken en maanden die nog gaan komen, het is zo bijzonder, zo speciaal... (enne... bereid juulman maar vast voor, want dit wordt een mini-Juulmeisje!!!)