Gefeliciteerd!!! Eindelijk ariël-colour, maar of het roze of blauwe kleertjes worden blijft nog even spannend! Het is je zo ontzettend gegund en heerlijk op de ouderwetse home-made manier gemaakt. Dit moest gewoon zo zijn! Eindelijk jullie wondertje, geniet ervan, droom ervan, hou ervan!! Je onzekerheid is goed te begrijpen, vooral met al dat stomme bruin :x. Denk dat het aan de obstipatie is te wijten, een helaas berucht zwangerschapskwaaltje. Ik heb heel wat brinta gegeten tijdens mijn zwangerschap, bij mij hielp dat!
Lieve juulszon en man Kloppende hartjes hou ik erg van ! eindelijk zit daar een beeb die over 9 maand in jullie armen ligt. GEFELICITEERD geniet er van.
Toch wonderlijk hoe zo'n klein 'dingetje' zo'n grote inpact heeft. *Nu flink groeien, 'dingetje'! Je mamsie en papsie hebben al zo lang over je gedroomd!!* Nogmaals gefeliciteerd, Juulzon en Juulzonman!!!!!!!!
Wauh, gefeliciteerd met je prachtige echo! Nu lekker genieten, eindelijk! En je mag nu wel wat leuks voor de baby shoppen, dit moet gevierd worden! En wat een mooie banner! Staat je goed! En slangen zijn onwijs leuke mensen, weet ik uit betrouwbare bron .
Jeeeeeeeee!!!!! Gefeliciteerd met het allermooiste stipje ooit . Dat het stipje maar een vlekje mag worden, het vlekje een boontje en het boontje een baby'tje. En het baby'tje daarna een prachtig mens . Nog een 2013 weetje: Het is een koninklijk jaar , het jaar waarin we een nieuwe koning gaan krijgen en jij en ik een prins of een prinses gaan krijgen .
Gefeliciteerd Juul! Wat een prachtige echo en banner en wat klink je blij Vind het zo fantastisch voor je!
Juulz, zo gaaf dat je het hartje heb zien kloppen. Mooie foto! Zooooooo geweldig gaaf dat je nu eindelijk een mooie banner mag zetten. Ik hoop dat we je snel mogen volgen.
Geweldig! Wat een fantastisch nieuws. Van harte gefeliciteerd! Heb zo in spanning gezeten gisteren, maar het is door omstandigheden niet gelukt om op ZP te kijken. Nu dus wel... en wat een goed nieuws! En wat een fantastische banner... eindelijk!
Juul en Juulman, ben zoooooo blij voor jullie! Een lief mooi klein beebje in je buikie Juul! Och wat zal dit onwerkelijk voor je zijn! Van harte gefeliciteerd! Dit is jullie zo vreselijk ontzettend gegund! Jullie beebje is zo'n mooi mini-mensje nu al! Zo een mooi wonder!!
Krijg bijvoeder berichtje van jullie weer een glimlach en een traantje! Stuk voor stuk, wat een lieve (al dan niet stille) meeleefmeisjes hier. Het slapen lukte redelijk vannacht, al zat ik gisteravond nog vol adrenaline en viel ik pas rond 00.15 in slaap. Maar goed, verstokte lezers van dit topic weten dat dit 'vroeger' voor mij een normale tijd was. Of zelfs vroeg Wel met als gevolg dat ik vanochtend pas om 08u mijn bed uit kwam... Of eigenlijk pas om 08u30, omdat ik nog bleef doezelen. Het voordeel van flexibele werktijden onder mijn huidige leidinggevende... Echter, mijn leidinggevende gaat veranderen, omdat ik naar een ander project wordt gezet. En heb vandaag, in het kader van open en eerlijk aan mijn nieuwe leidinggevende het prille, blije nieuws verteld. Met name omdat de inzet voor mij op het nieuwe project mogelijk veel reizen zou kunnen betekenen en alvorens ze daarover moeten beslissen... Enfin, kreeg een hele toffe, begripvolle reactie en we praten er donderdag verder over. Maar het gaf mij een geruster gevoel, omdat ik een vertrouwensrelatie met mijn leidinggevende belangrijk vind en dat moet van twee kanten komen en zo heb ik een eerste stap gezet... Hij gaf me ook de ruimte voor medische controles en de 'flexibele' werktijden, mocht ik misselijk of moe zijn. Hij vertelde een net zo wonderbaarlijk verhaal over zijn zus, die ook meerdere IVF en ICSI behandelingen had gehad, ze het voor zichzelf hadden opgegeven en voilá, toen was ze zwanger. En binnen een jaar was ze ook zwanger van nummer. Nog altijd blijf ik altijd een beetje stil en glimlachend bij zulke verhalen en haast lichtelijk wantrouwend... Al ben ik nu ook 'zo een Ander' geworden. Maar het is wel fijn dat iemand enigszins weet wat voor een impact het hele medische proces der behandelingen heeft... Zelfs tijdens een zwangerschap... Want dat blijft... Hoe clichématig het ook klinkt, zoals een forumvriendinnetje ooit zei: "je krijgt een meisje misschien wel uit de Medische Malle Molen, maar de Medische Malle Molen nooit uit het meisje". Hoe positief ik nu ook echt echt echt probeer te zijn en bij vlagen ook ben hoor, ik houd die onzeker. Want wat als... Tegelijkertijd probeer ik me te focussen op de kansen dat het goed gaat, blijft gaan... Dat deze vele malen groter zijn dan die Andere Kansen die ik nu even niet benoem. Of ik dek me in en denk dan dat Als het niet goed zou mogen gaan, dit met de genetische groei / ontwikkeling die niet goed gaat te maken heeft en dat de natuur dit herkent en ons daarmee 'beschemt'. Niet dat het daarmee minder erg zou zijn... Maar het is meer mezelf indekken.... Gelukkig heb ik deze gedachte niet vaak hoor! En gelukkig, klop het af, vandaag ook geen bruinverlies gezien! Behalve vanmorgen even, want wat had ik last van mijn darmen!!! Heb nog wel twee eetlepels lijnzaadolie door mijn havermout gedaan en vriendlief heeft net roosvicee laxo en activia meegenomen! Gelukkig vind ik beide lekker, ben ik net achter gekomen. Ook merk ik dat ik wat minder trek heb dan anders. Zelfs geen 'snaai' trek in chipjes of choco. Ook wel weer jammer, want we hebben nog best veel in huis. Heel erg, had dit gewoon de zondag Voor De Test nog gekocht, omdat ik wist dat ik ongesteld ging worden. Maar had toen al minder trek hierin, vandaar dat ze nog ongeopend in de la liggen. Dus ik snack tussendoor een appel, druiven en ongezouten geroosterde pecannootjes (mijn favoriet!). Net onder de douche een soort van mantra voor ons kleintje bedacht: Kleintje, kleintje groei maar groot Groei maar veilig in mijn schoot Kleintje, kleintje, je hoort bij mij Nu al maak je ons zo blij Kleintje dit is waar je moet horen Tot je strakjes bent geboren... Dus kleintje, kleintje groei maar groot, Groei maar veilig in mijn schoot! Zo nog even een kopjesgewijs drinken en dan eens naar boven... Morgen een lange dag, moet voor mijn werk weer een dag in Amsterdam zijn! Welterusten lieve allemaal! X
wat fijn dat je werkgever op de hoogte is, geeft toch een soort rust vind ik altijd.. Wat betreft eten: tot week 16 ging er hier geen snoep, chips, koekjes of ander lekkers in... heel irritant en zelfs nu niet veel maar ik probeer het wel.. haha je bent wellicht maar 1 keer zwanger Werkse morgen en er is alweer bijna een dag voorbij!
Wat een prachtig gedichtje!!! De banner staat je prachtig!! Fijn dat je leidinggevende er zo goed mee omgaat!!!
Je gedichtje doet me denken aan een prachtig liedje van reni en elisa: Blijf maar veilig in de warmte van mijn schoot 'k Zal je elke dag vol liefde blijven dragen. Blijf maar veilig verder groeien Word maar groot Tot je op een dag de grote stap mag wagen. Op die dag maak jij jezelf aan ons bekend Zet je zelf de eerste stapjes in het leven Wat zou het mooi zijn om te weten wie jij bent Welke naam wij jou straks samen mogen geven." Lieve Juul ik hoop dat je langzaam op die wolk durft te klimmen en lekker mag zweven. Knuf!
Lieve lieve Juul, Ik kan niet slapen, en eigenlijk lees ik weken achter elkaar niet meer op zp, maar nu dacht ik 'even kijken naar je blogje'. En ik kreeg bijna tranen in mijn ogen. Wat een onwijs, geweldig, fantastisch, prachtig wonder is dit! Wat is het geweldig dat aan een prachtig mens als jij dit gegund is. Wat is het mooi om te zien dat wonderen gebeuren. Mijn dochtertje is ook zo'n wonder...ik weet dat ik bijna niets durfde, bang dat ik iets fouts zou doen. Durf je nog te lopen, staan, rennen? Denk je alleen aan gezond eten? Hou je steeds je hand voor je buik, als bescherming voor alles, maar vooral al tastbaar bewijs dat je kindje daar echt groeit? Het is nog even spannend de komende weken, en ik weet maar al te goed dat het ook daarna spannned blijft totdat je je kind gezond en wel in je armen vasthoudt. Ik blijf voor je duimen, hopen, bidden.... Maar ik heb zo'n gevoel dat dit kindje een blijvertje is Geniet, geniet, geniet!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh! Oh sorry Juul, ik ben maandag met je 'opgestaan' en daarna zo druk gehad... Tot ik vanmorgen ineens dacht: " Slik... De echo....". Wat geweldig nieuws! En wat een spanning hier maandag! Heel mooi om te lezen dat iedereen zo meeleeft. Vind het echt een wonder. Elke zwangerschap, elk kindje voelt voor de ouders in kwestie natuurlijk als een wonder.... Maar dit kindje.. Wouw! Krijg er serieus waar tranen van in mijn ogen. You did it! Puur uit liefde ontstaan. En misschien toch een teken van boven. Jullie horen bij elkaar.... Geniet Juul! Op naar de volgende echo! Xxx W