GEWELDIG juul..!!! en wat een mooie foto's en wat zullen jullie trots zijn!!!!! fijn dat je er ook een goed gevoel aan over hebt gehouden wat betrefd de deskundigheid en manier hoe je geholpen bent!!
YES!!!! Wat super-gaaf meid! Had al gereageerd in het POF-topic, maar durfde hier toch pas nog een keer uit mn dak te gaan na de acho van vandaag (ook ivm je bloedverlies, wat toch altijd spannend is). Top te horen dat je opgelucht adem kunt halen. Een mooi kloppend hartje, een embryo op schema, een mooi doierzakje en geen oorzaak voor het bloedverlies. Wat meer kun je je wensen op het moment? Maak er een mooie dag van! Het weer is ook aan jouw zijde. En heel veel sterkte met wachten ook de komende tijd. Want spannend zal het nog wel een tijdje blijven. Uit ervaring kan ik zeggen: Spannend blijft het, totdat je uiteindelijk je kindje in je armen houdt. Hahaha. Je wordt mama!!!!!!!
ow wat een mooie echo's!!!!! En fijn dat je zo goed geholpen werd! en misschien lukt het je gewoon om nu 2 weekjes die echo af te wachten; voordeel is namelijk dat de kleine uk dan heeel veel gegroeid is! We duimen gewoon verder dat deze kleine frummel lekker blijft plakken!
Juul: fijn weer! goed dat je zo fijn geholpen bent en ook lief dat je mag komen tussentijds als het nodig is.
Pfffffffffffffff, weer een kloppend hartje gelukkig. Zit illegaal op mijn werk te kijken omdat ik zo graag goed nieuws wilde lezen . Ben zo blij voor jullie! Heel veel succes met MvM vandaag.
Wauw wat een mooie fotootjes..... En heerlijk dat het goed zit! Voor de momentjes dat je KUNT genieten, lekker DOEN!!! Jij wordt MAMA.. !!
Jippie!!! Fijn ook dat je een goed geval had bij haar handelen. Op naar de volgende echo! Hopelijk pas over 2 weken want dan is het bruinverlies niet erger geworden...
Yeah!!!! Supernieuws weer!!!! Daar kun je weer een poosje op teren! En lekker bellen als de onzekerheid teveel wordt! Ze zeggen het niet voor niks!!!! Geniet weer van dit goede nieuws!!!! Liefs
Lieve Juul, Wat fijn dat alles weer goed was bij de echo. Super ook die foto's. Enne, bij twijfels altijd bellen. Ik heb heel wat echo foto's. Moet opbiechten dat ik ze liever niet had, want was wel vanwege bloedingen e.d. Maar die foto's zijn toch wel heel speciaal. Je ziet beeb gewoon echt zo groeien. knuffies meis, en dit kindje heeft jullie uitgekozen als pappa en mamma. En daar boft hij/zij maar mee xxx