IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Juul wat een mooie fijne echo! Maar wat een tegenvaller die MvM afspraak... had je t zo gegund! But its out of your hands, de wil was er, de regels bepalen echter anders... maar begrijp je gevoel volkomen. Ik vond t zelfs moeilijk te stoppen na het bericht van geen kloppend hartje en ben, omdat mn testen bleven knallen, nog een week doorgegaan met plassen... omdat ik zo graag iets terug wilde doen. Dus begrijp je helemaal.

Geniet van je beebje, op naar de volgende echo!

2. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Wat een dubbele dag is het geweest, maar ik hoop dat als je morgen terugkijkt je denkt aan je mooie echo, lieve mensen in het zkh en het heerlijke zonnetje! Bedenk ook dat de wil er was, maar dat de regels nu eenmaal regels zijn. Wel zuur, dat begrijp ik. Maar zoals Kweenie al zei, jij doet genoeg terug door je verhaal hier bloot te geven waar zoveel meiden iets aan hebben en hoop uit putten. Dat is ook mooi en net zo nodig!
    Prachtige echo foto's. Die heb je maar mooi even in the pocket! Nog 2 weken en dan kan je gewoon al weer even gluren! Wat een luxe :)

3. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Een lach, en een traan, en ...kippevel. Wat een prachtige echo foto's, wat een emotioneel MvM moment, want een verdriet om het verlies van zo'n jong meisje, en wat een dromerig vooruitzicht: kinderwagens en babykamers. Dit is het leven! En je draagt nieuw leven....

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Juul, wat een geweldige mooie echo!
    Whahooooooooooooooo!!!!!

Maar wat een tegenvaller van MVM zeg! :(
    Kan me voorstellen dat je ff alle emoties eruit moest gooien.
    Ik had dat met de intake van de kraamzorg, toen zat ik met de zakdoekjes de intake te doen met die vrouw.
    Nooit gedacht dat IK een intake zou krijgen van een VK, en op dat moment raakte het me zo diep, dat ik gewoon keihard heb zitten huilen.

Dikke knuffel, en doe rustig aan met je buikje! ;) :)

5. Herfst80

Herfst80 Lid

4 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Juul,

Er gebeurd zo veel in je leven op dit moment...maar wat een mooie echo's!

Grtjs Herfst

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Prachtig juulzon!! Jammer van MvM:(

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Wauww jullie wonder... mooie echo!!

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hoe is t nu? Xxx

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoe het is! Lief dat je het vraagt... Had gisteren ook geen update gepost natuurlijk!

Het gaat eigenlijk wel goed. Ben veel moe, dat wel en weinig eetlust, weinig smaakt me. Maar daar hoor je me niet over klagen, ik eet wat ik moet, dus alle voedingsstoffen krijg ik binnen, al zie ik het nu meer als noodzaak dan lekker genieten (wel zonde!).

Ga 's avonds rond 21u naar bed, doe een poging tot lezen, en val dan in slaap. 's Nachts dan meestal twee keer wakker, of drie keer, en dan rond 8u sta ik pas op. Kan vanwege flexibele baas :). Alleen morgen moet ik er om 06u uit ivm afspraak buiten de deur en een heel eind rijden... Dus ben benieuwd hoe ik dat trek ;).

Heb verder net mijn fotoalbum geüpload (op verzoek :) ) !

Morgen alweer 8 weken, wow! Mijn borsten zijn inmiddels iets gevoeliger en heb zelf het idee dat mijn darmen mijn buik een beetje doen opbollen... Maar misschien is dat ook omdat ik het graag wil :)...

Verder leef ik erg mee met een aantal lieve forumvriendinnetjes die vandaag slecht nieuws hebben gehad. Doet me weer beseffen hoe oneerlijk de MMM is en blijft...

Liefs voor iedereen en tot morgen weer,

X

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    8 weken al weer! Wouw! Lichtbollend buikje kan ook goed hoor. Nog even en je krijgt je schoenen niet meer aan hahahaha. Lekker vroeg gaan slapen is heerlijk, hand op je buik en lekker tegen je kleintje aankletsen!

Dikke smakkerd, Kweenie

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wauw, wat mooi!!!!

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Juul wat een mooi album met nog veel mooiere testen;)

Alweer bijna 8 weken!! joepiej!!!!!!!!!!!

13. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat een mooie echo's!!! En al een mini buikje..zoooo leuk!!! Inderdaad lekker je handen op je buik 's avonds! Plaats je straks ook hier je buikfoto's :)..want ik kan niet in je album kijken.

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Juul, wat een mooie foto's!!! Geweldig om zo jullie wondertje te zien groeien! Dat blijft ook geweldig om te zien!

Dat buikje kan best hoor, lekker van genieten. Hier had ik ook erg snel een buikje, zelfs de vk stond er van te kijken! Je wil niet weten wat voor toeter het nu al is en ik moet nog 5 maanden!!! Gewoon van genieten!!!!!

15. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Leuk al n mini buikje !!! Wat voel jeje dan trots he.... en t wordt met de dag erger
    :)

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Beetje laat, maar wauw een super 2e echo!! Mooie foto's!
    Wat een wonder :)

17. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Jeeeej je gaat alweer je 9de week in!!! Fijn weekend juul!

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Midden in de nacht en ik ben wakker. Nu lag ik er ook alweer vroeg in, omdat ik gisteren een lange, drukke werkdag had. Niet een voor iedere dag van de week, daar heb ik momenteel te weinig energie voor.

Weten jullie nog dat ik een paar dagen geleden had geschreven over Moeders voor Moeders en hoe teleurgesteld ik was? Omdat het dieper zat dan ik merkte, had ik nog een mail aan de informatrice gestuurd. Daar kreeg ik in eerste instantie geen reactie. Dus had ik toch nog een mail naar het algemene Moeders voor Moeders mailadres gestuurd. Het zat mij met name dwars dat er nergens vermeld staat dat je niet mee mag doen ivm specifieke voorwaarden en de informatrice had aangegeven dat dit wel online stond. Om voor andere meiden teleurstellingen te voorkomen, had ik aangegeven dat ze mijne inziens bij aanmelding beter alvast een lijstje met de voorwaarden kunnen mailen indien iemand bijvoorbeeld een medisch verleden heeft.

Vervolgens kreeg ik gisteren van de informatrice deze mail.

Beste J,

Uit de verschillende mails spreekt nog duidelijk de teleurstelling dat je niet mee kan doen aan Moeders voor Moeders.
    Heel erg spijtig dat het zo gelopen is.

Ook ik heb dinsdag gelijk gekeken of de voorwaarden op de site vermeld stonden. Helaas was dat niet het geval en heb ik dit direct doorgegeven aan mijn Manager.

Graag zou ik morgenochtend of maandag nog even bij je langs komen om wat af te geven, wanneer komt het gelegen?

Ik hoor graag van je.
    Met vriendelijke groet,
    Xxx

Wat bleek nu, niet alleen ik had gemaild,maar ook een lief forumvriendinnetje die had aangegeven hoe teleurgesteld ik was en had gezegd eventueel wel een felbegeerde test te willen kopen, zodat ik hem alsnog kon doen!

Ben nu wel erg benieuwd waar ze dinsdag mee komt...

En vind het ook wel een beetje eng. Bijna alsof het strx overkomt dat ik heb lopen te 'jengelen' ofzo. Terwijl ik alleen maar andere meiden voor de teleustelling wil behoeden...

Laat het wel weten dinsdag!

Wilde ook nog even kwijt hoe lief ik de reacties op mijn fotoalbum vind! Thnx girls!

Nu weer poging tot slapen doen!

X

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    #4719 juulzon, 9 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2013
    Mail van Tessa gehad, gisteravond laat al, maar lees het nu pas. Ze schrijft het volgende :) :

Mail van Tessa gehad, gisteravond laat al, maar lees het nu pas. Ze schrijft het volgende :) :

Hallo,

Het spijt me voor mijn late reactie.
    Ik heb het onwijs druk gehad en loop ongeveer een maand achter met mijn mails…
    Ik heb een goed gevoel over je zwangerschap en ben heel blij voor je…
    Ik heb wel het idee dat je je activiteiten een beetje in de gaten moet houden. De druktes in je lichaam voelt wel wat moe.
    Maar gezond moe, en niet slecht moe.

Moeilijk zal het zijn om door deze weken heen te komen. Het is een onzekere tijd.

Maar het gevoel is positief!

Hartelijke groet,

Tessa
    PS ik zal je dit weekend energie sturen
    .

Vind het zelf wel bijzonder dat ze dit schrijft, want zo was ik gisteren. Toen ze dit schreef, ook echt meer moe dan anders... En het klopt dat ik zo moe ben, dat heb ik heel deze week en van het begin af aan al geschreven! Nu maar hopen dat haar goede gevoel klopt :).

X

20. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    ik hoop met je mee Juul :D!
    maar denk dat deze moeheid er gewoon echt bij hoort vanwege het groeien van beebje!
    en laat volgende keer nog eens je ijzer/ferritine checken, bij mij ging die onwijs snel naar beneden (en daar wordt je ook zo moeeee van!).

Deel Deze Pagina