IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Phoe wat een dag heb jij gehad zeg. Maar wat fijn dat alles met de kleine in ieder geval goed zit.
    Ook vanaf hier een dikke knuffel...!!

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Wat een schrik. Gelukkig kon je snel terecht voor een echo en is alles goed met jullie kleintje! Wat een opluchting zeg!

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Tjee Juul, wat een rollercoaster zo de afgelopen dagen!
    Eerst knuffel voor verdriet van vriendinnetje, wat gun je het haar dan enorm he en wat gemeen dat de testen dan ook zo schommelde bij haar! :(

Daarna de schrik van lichter geworden test en bloedverlies. HIhi muts voor bloedverlies :cool:
    Goed dat je bij ziekenhuis hebt aangedrongen en jullie het kleine wondertje weer hebben mogen zien. Prachtig ook vastgelegd op de foto! :D

En ach wat een indrukwekkende en verdrietige maar ook mooie dienst moet dat geweest zijn van je vriend's nichtje.
    Gecondoleerd met het verlies van haar

Hopelijk vandaag echt een rustigere dag. Willen jullie het geslacht trouwens weten? En zo ja komen wij het dan ook te weten?

4. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Wat een paniek! Dikke knuffel! Gelukkig is alles in orde met Juulbeeb :D.

Wat naar van je schoonnichtje, gecondoleerd :(. Het is een rotziekte :(. Manlief is zijn vader op jonge lftd verloren aan NHL.

Voor jouw geruststelling, dit is mijn test bij 7 weken. Je zou een knaller verwachten bij die termijn, maar hij was enorm licht. Gelukkig was Google mijn beste vriend. Daar lees je dat zwangerschapstesten vanaf 6 weken lichter worden door de hoge concentratie hCG, het zgn prozone effect.

Bekijk bijlage 311660

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Oh wat een SCHRIK! Ik zou echt alles bij elkaar janken op zo'n moment en doodsbenauwd zijn! En dan ook nog dat bloed...al is dat zo achteraf bekeken wel erg grappig stiekem hihi. Stond het schaamrood niet op je wangen toen je het je vriend opbiechte? Gesneden met scheren...ghahahahaha.

Gelukkig kunnen we daar lekker om lachen nu want wat weer een onwijs mooi echo. Wanneer heb je je termijn echo en de rest van de intakes?

Dikke smakkerd en een knuf voor de vervelende, angstige ochtend die je achter de rug hebt!

xxx

6. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ow meis... ik zit hier met tranen in mijn ogen om de spanning tijdens je verhaal, om het verdriet van jullie nichtje en om de blijdschap van jullie goeie echo (hormonen al over hier)
    Dikke knuffel!
    super lief van MVM en wau wau wauw wat een mooie echo!!!!!!!!!! het blijft dagen, weken, maanden tellen maar elke goeie echo is er een!
    Ennuh niet meer testen! ik heb nog nooit n knaller gehad me Kv2v5! stomme testen zijn het

7. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Wat moet je geschrokken zijn... Maar wat fijn dat je zo snel terecht kon voor een echo!! De kans dat het nu nog fout gaat is erg klein. Genieten zal erg moeilijk voor je zijn, maar langzaam moet je echt gaan wennen aan het idee. Ik ben blij dat het nog zo goed gaat met de kleine frummel.

8. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Lieve Juul

gecondoleerd met het verlies van jullie nichtje
    en wat een bewogen ochtend hebben jullie gister gehad. Fijn dat alles goed is met jullie beebje.

xx

9. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Wat n nare ochtend...... die test icm t bloed.... gelukkig is alles goed en wat is uk gegroeid!!!

Ik meende dat tessa het toen ook over een jongentje had? :)

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Eind goed, al goed....
    Wat n verhaal Juul!

En wat n mooi frummeltje!
    Fijn dat je/jullie weer gerustgesteld zijn!

Knuffel! :)

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Oh wat een schrik!! Die schrik en het intense verdriet is zo herkenbaar (door hematoom met 7.5 week). Je wereld stort ff in op dat moment. Zo ontzettend blij dat alles toch ok is en een prachtige echo. Ik hoop dat je wat meer gerustgesteld bent. De onzekerheid verdwijnt niet, helaas.

Daarna zo'n verdrietig afscheid. Wat een heftige dag. Vandaag even bijkomen maar. Knuf!

12. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfff...schrik idd! Krijg zulke enorme deja-vu's van jouw verhaal: als mmm zwangere zijn je emoties die van extremen: van extreem blij naar extreem angstig, naar extreem verdrietig tot extreem wanhopig tot extreem euforisch...gaan en ondergaan.

Wat heftig trouwens die begrafenis pfff...daar heb ik eigenlijk geen woorden voor, zo oneerlijk en zo verdrietig, zou niet mogen:(

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Goed dat ik dat weet,schrok me gisteren ook kapot toen ik testte want ik kreeg dezelfde test als jou:) Weet ik in ieder geval dat ik 7 weken ben :D

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hi Juulzon,

Gevonden, je topic. Ik ga je ook hier volgen.

Gecondoleerd met je nichtje :( zo verdrietig!!

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Chantal, jij grapjas met je filmpje :).

Dank allemaal voor de lieve, fijne reacties op mijn woelige dag van dinsdag... Het was inderdaad zo een dag waar je er niet teveel van moet hebben... Voor niemand goed.
    Merkte dat ik er ook donderdag nog erg van slag van was.

Verder gaat het wel goed. Nog steeds weinig eetlust en snel vol. Overgeven nog slechts een keer, gisteravond, omdat ik echt teveel en vermoedelijk te vet had gegeten... Wilde gewoon wat meer en wat vetter eten omdat ik donderdag op de weegschaal had gestaan en ik weer niets was aangekomen, maar een zelfs was afgevallen (50,3).

Echter, dan heeft extra eten als het er weer uitkomt ook geen zin..
    Wat jullie al eerder zeiden, ik geloof dat ik me er maar even niet op moet letten, zolang ik mijn vitamines maar binnen krijg...

Wilde ook weer een nieuwe vraag de groep in gooien... Graag wil en durf ik nu eindelijk een zwangerschapsboek te gaan kopen. Hebben jullie boeken waarvan je zegt, dat is een musthave of dit boek was voor mij echt iets waar ik wat aan had en nuttig? Er zijn immers zoveel boeken op de markt en mij gaat echt om de praktische Dviezen en weetjes over wat er met jou(en de baby) gebeurt. Liefst geschreven door verloskundige en/of gyn.
    De totstandkoming van een baby en tips over als je zwanger wil worden, hoeven er voor mij niet in ;).

Maar ben dus erg benieuwd wat jullie fijne boeken vonden...!

Straks komt mijn broer met mijn jongste nichtje dat een beetje naar mij vernoemd is langs, erg fijn. Kan ik even knuffelen en oefenen met flesje geven ;).

Wens jullie allemaal een heel fijn weekend, al wordt het wel echt Tijd Voor Lente....

Liefs en knuffel voor allemaal!
    X

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hè ik mis je banner !

Ik had het welbekende boek van pauline oud volgens mij ( die hebben ze bij de prenatal ) maar vond hem niet zo ..
    Jij bent een schrijver en dat is juist zo leuk! , maar kan in dat boek niet echt ( geen ruimte )

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Oh zie dat je helemaal zoeen boek niet bedoeld ... Dacht waar je zelf dingen in bij kon houden ..

Dan kan ik je zowieso niet helpen .. Succes

19. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    De zwangerschapsbijbel! ;)

20. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    De grote geboortehuis, nog vrij nieuw en up to date, geschreven door verloskundige en gynaecoloog!

Deel Deze Pagina