IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Ja Juulzon veel succes (en plezier) met beebje kijken zometeen :D!

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Succes vandaag lieve Juulz!
    Hoe laat eigenlijk? Denk in ieder geval gewone hele dag aan je en stuur veel positieve energie naar jullie door :D

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Heel veel succes en plezier straks bij je echo.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Succes vandaag ... :)

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Spannend vandaag. Veel plezier met gluren en genieten!!

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Veeeeeel kijkplezier!!

7. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Heeeeeel spannend, en heeeeel veel plezier vandaag!

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Veel plezier!!!!

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve vriendinnetjes,

Vanmorgen moesten we er al bijtijds zijn, om 08.30. Gelukkig is het max 20 minuten rijden, inclusief heel veel stoplichten en parkeren.

Vannacht onrustig geslapen, omdat ik zo ontzettend verkouden ben. Mijn neus zat echt de hele tijd dicht en had echt een droge mond. Wederom raar gedroomd, maar dat doe ik iedere nacht. Erg apart...
    Was dus erg moe toen ik wakker werd, maar de - toch weer zenuwen voor de echo- maakte me snel echt wakker.
    Gelukkig hoef ik vandaag niet naar mijn werk, dus dat scheelt. Kan nu even luieren.

We werden mooi op tijd geholpen door dezelfde gyn in opleiding als de eerste keer hier. Een ontzettend vriendelijke en lieve, betrokken en vrolijke gyn.

Eenmaal bij haar op de kamer, vroeg ze eerst hoe het ging en zag dat we vorige week toch nog voor een echo waren gekomen. Vertelde wederom mijn verhaal en uitte mijn niet-willen-hebbende, doch blijvende onzekerheid, helemaal na die lichte test van vorige week. Ze reageerde vol begrip en benadrukte dat het goed was dat ik had gebeld. Vervolgens vroeg ze me hoe ik me nu voelde,waarop vriendlief antwoord gaf. Heel schattig. "Ze is nu wel misselijk en erg moe, toch schat?". Vervolgens ging hij ook in op mijn onzekerheid van vorige week, dat dit ook komt door wat we hebben meegemaakt etc. Heel lief en betrokken (dat is hij ook). Ze maakte wat notities en knikte wederom begrijpend en moest ook wel lachen, op een fijne manier.

Daarna mocht ik me van onder uitkleden. Aangezien ik weer lekker makkelijke kleren aan had, legging en laarzen en lang vest, was ik in mum van tijd klaar. De gyn nog niet en ze zei dat ik de vorige keer ook al zo snel was (noem het ervaring met vele echo's en daarom die makkelijke kleding).
    Ze gaf aan nu nog een inwendige echo te maken, omdat ze dan duidelijker kon meten en meer kon zien.

En daar ging het echoapparaat weer naar binnen...

En daar zagen we ons beebje-in-wording... Vriendlief merkte direct op: "Kijk, kijk, hij beweegt, oooh, wat bijzonder.... moet je kijken.... Ze je dat Juul? Zie je dat?". De gyn wees vervolgens het hartje aan en beaamde dat het inderdaad aan het bewegen was. Net toen ze een foto maakte, bewoog het kleintje en rolde er een fotootje van de achterkant uit... En, bleek het papier op te zijn! Daarom zette ze, nadat ze had geconstateerd dat alles er mooi uitzag, het beeld stil toen het kleintje zich goed liet zien, zodat ik met de iPhone een foto van het scherm kon maken (zie bijlage).

Ons beebje is nu 26,3mm, mijn baarmoeder is 9cm en ik mee dat de vruchtzak rond de 5 cm was. Het bewoog zelfs toen we keken en het hartje. Erg mooi om weer te zien!

Nu nog even een middags ontspannen (en niezen)...
    En, mijn bestelde boeken zijn binnen!

Dank als altijd voor al jullie meelezen en meeleven :).

PS I
    Sorry voor de late post, net kwam de buurvrouw spontaan langs, dus even thee gedronken en ervoor met mijn ouders zitten bellen en wat gewhatsappt!

PS II
    Maandag om 14.30 de prenatale diagnostiek
    Donderdag om 09.30 de eerste officiële termijnecho bij de afdeling Verloskunde.

Dus komende week weer Baby kijken :).
    En krijg met 12 weken nog een echo bij deze lieve gyn, maar die afspraak moeten we nog maken....
    So far, so good....

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Word zo blij van jouw schrijven Juul en vind het zo geweldig datjullie dit mee mogen maken!

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wat een lekker ding!!! :D
    Blijft geweldig om te zien!!!!!

12. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldige echo!! Echt een klein gummy beertje vind ik het altijd met dit termijn. Ben heel blij voor jullie. Duik lekker in je boeken en geniet weer van deze mooie echo!!!

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

wow juul wat een super mooi echo... zit er gewoon met tranen in m,n ogen naar te kijken..!!! jeeeeeeeej alles is nog steeds goed met juulbeeb:D

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Mooie foto ! ! !

Ik krijg elke keer tranen in mijn ogen van jou ontroerende berichtjes. Je kan het zo mooi onder woorden brengen. Het is positief hoor.

Geniet lekker van je zwangerschap

15. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Wat een mooi mini-mensje! Fijn dat je zo vaak mag spieken en dat alles er goed uitziet. Super!! Geniet ervan meid!

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ohhh, fijn fijn fijn ... wat een leuke berichten!!!! En wat een mooie echo!

Toppie!

17. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Heerlijk om te lezen!
    En wat een mooie foto...
    Klein minimensje met armpjes en beentjes in wording, wat een wonder blijft het toch!!!

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wat een prachtige foto van jullie kleintje !

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    heel mooi fijn

20. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Ja een gummibeertje!! :D
    Fijn dat alles goed is. Paar mooie nieuwe afspraken in the pocket om naar toe te leven. Hopelijk nemen de genietmomentjes vanaf nu toe!

Deel Deze Pagina