jaaaaa wat een gave echo!!!! hoe fijn is dat zeg!!!! en nu inderdaad onderzoek na onderzoek en ben je hop 12 weken! hihi beterschap verder!
Prachtige echo van een klein Juulzonnetje! Fantastisch mooi om te zien. Nu aftellen naar de 12 weken....Nog een paar weekjes en dan is het al zover. De volgende mijlpaal!
Prachtig, fijn dat alles goed is!!! Ik heb van Beer de echo's pas geleden nog doorgekeken, en ik kan gewoon niet begrijpen dat dat balletje, en die kleine boon met uitsteekseltjes nu volop praatjes heeft, rondkruipt, langs tafels afloopt.... Zo gek, maar dat zal jij over 9 maanden ook wel zeggen,
Lieve reacties! En ja, we zijn heeeel blij! En gummibeertje, die hou ik erin! Zometeen naar bed, ben erg moe door de verkoudheid. Nathalie en Brabbel, mail jullie morgen! Xxx
Lag gistermiddag al de hele dag erg moe op de bank en gisteravond om 21u naar bed gegaan. Onrustige nacht, liggen niezen en enorm liggen zweten (niets voor mij!). Vanmorgen weer moe en rond 10u erg misselijk. Dacht, na het douchen voel ik me vast fitter... Maar eerder omgekeerd... Ook wat verhoging. Ben maar weer op bed gaan liggen. Weinig energie. (Maaaaaaar, ik klaag niet , geef er maar aan toe. Het hoort er vast bij.... Gelukkig alle begrip op het werk, dat is erg fijn) Xxx
Hoort er misschien wel bij, maar handig is t niet! Beterschap, en doe maar lekker rustig aan. Knuffel!
@ juul: wat een prachtige foto! Gefeliciteerd en geniet ervan. Nu vooral goed rusten dat je van de verkoudheid af geraakt. Groetjes
Wat een prachtige foto! Echt al een klein mensje, hè. Of gummibeertje... In dat geval ben ik wel benieuwd naar Juulman Doe lekker rustig aan, zodat je lekker kunt broeden op jullie beebje. liefs van Kath
Blijf het zo bijzonder vinden. Daar op de grens van willen en kunnen. Van sterk verdriet en hoop. Het hart dat nog steeds gelooft, het hoofd dat realistisch moet zijn. Alle hoop was aan het vervagen, als een kaars dat dooft. Maar door een klein zuchtje, een beetje zuurstof, nieuw leven ingeblazen. Licht en warmte als nooit tevoor. En niet meer in je dromen maar in je schoot. Nieuw leven nog kostbaarder dan goud, smaragden en diamanten. Het mooiste juweel op aarde....jullie zoon (??denk ik hihi). Weer een prachtige foto Juul! Geniet!
Mooi geschreven kweenie Juul, heerlijk, iedere echo een bevestiging, wees maar lief voor jezelf en je beebje
Kweenie, prachtige woorden... Zo is het helemaal! Dank je wel! Nog steeds niet fit en enorm verkouden... Blijf mooi nog thuis... Wil echt niet mutsig doen, maar mis de energie om nu naar mijn werk te gaan en loop de hele tijd te niezen en heb een zere keel. Jammer dan, maar gezondheid gaat toch echt even voor... Zo een warme douche nemen... Liefs allemaal!