12 weken! GEFELICITEERD! Nu op naar de 20 weken! (Wil je trouwens ook weten wat het wordt of laten jullie je verrassen bij de geboorte?)
Wat een heerlijk lieve, fijne, warme en blijmakende reacties! Kan het nog steeds niet geloven... Ik, zwanger.... Maar het is echt waar! Denk dat ik dit weekend een vervolg topic open op het zwanger-topic, al hoop ik dat de nog-niet zwangere meisjes daar dan ook willen blijven meelezen. Hoewel ik me meer dan goed kan voorstellen dat dat dubbel voelt. Momenteel lig ik echt uitgeput op bed. Een volle werkdag en daarna kwam een vriendinnetje nog even heel lief een gefeliciteerd met de 12 weken-cadeautje brengen! Heel schattig. Pas laat gegeten en helaas viel het niet goed en hing ik weer boven de wc . Er begint zich inmiddels een klein buikje te vormen. En mijn tshirts zitten strakker . Vermoed dat de weegschaal nu eindelijk wel wat meer zal gaan aangeven! Jullie lieve woorden en steunende berichtjes maken me iedere keer zo blij en blijven dit wondertje bevestigen... Word er best vaak emotioneel van, om nu Die Ander te mogen zijn... Nu slapen en laat weten waar ik mijn nieuwe topic zal neer zetten... Liefs voor iedereen, stuk voor stuk! En een fijn weekend. Xxx Ps Jetje, wat een geweldig plaatje! Marsim, van harte! Wat een fijn nieuws! Spontaan wondertje of was je (in stilte of wellicht niet in stilte maar heb ik het gewoon niet gevolgd) weer met een behandeling bezig? Maar echt fijn voor jullie!
Vermoed dat we toch wel nieuwsgierig gaan zijn... En als ik het weet, zal ik het hier denk ik ook wel delen hoor... x
Lieve Juul Wat een mooie mijlpaal heb e bereikt, je bent al over de 12 weken grens heen! Heb je echofoto's bekeken, wauw dat wordt een heel knap kind! Geniet ervan!!
Gefeliciteerd! 12 weken!!! Nu is de kans ècht klein dat het misgaat hoor, er wordt over een half jaar gewoon een wondertje geboren bij Juulman en Juulvrouw jeee! Wij wilde het geslacht ook weten, wel hebben we het (buiten het forum om) voor ons zelf gehouden, na jarenlang zo'n openlijke strijd te hebben geleverd hadden we eeeeeeeindelijk een leuk geheimpje voor onszelf
GEFELICITEERD met je 12 weken grens! Juul je bent echt echt echt zwanger! Al 12 weken! Op naar nog een goede 28 weken..... Kreeg ik nog een pbtje van je terug?! xxx
Wat lief dat je vriendin zo aan je dacht, super lief! Bedankt meid! We zijn idd weer met hulp zwanger geworden. Ook hier nog erg onwerkelijk en erg spannend.