IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

    Leonie27 VIP lid

    1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    OOO zo fijn 12 weken voorbij! Een echte mijlpaal achter de rug! Joepie!

    Wanneer is de volgende afspraak?
     
  2. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wauw, gewoon alweer 12 weken zwanger! Fantastisch!!!
     
  3. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ook van mij nog even een hoeraatje voor het passeren van de 12 weken grens.
    Weer een mijlpaal!
    Hoera!
     
  4. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Gefeliciteerd Juul!
    Wat een heerlijk gevoel dat je de 12 weken grens voorbij bent!
    Lukt het een beetje om ervan te genieten?
     
  5. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    12 weken YSSSSSS genieten meid
     
  6. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wiehaaaa de 12 weken grens is gepasseerd!!!
     
  7. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Yeah, 12 weken gepasseerd!! Ooit een droom en nu werkelijkheid! Blijf het zo fantastisch vinden voor jullie. En wat leuk dat je shirts al wat strakker gaan zitten. Over een paar maanden kun je pronken met een prachtige buik :)

    Ik kon bij de kleine meid in de eerste weken ook alleen sla en rauwkost binnenhouden. Totdat ik aan de medicatie ging, toen hield ik gelukkig wat meer binnen.
     
  8. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieve Allemaal!

    Ben er dit weekend niet aan toe gekomen een nieuw topic te openen...
    Aangezien we de 5000 reacties gauw zullen hebben, moet ik er maar tijd voor gaan maken deze week :).

    Nog altijd zit ik vol ongeloof.

    Vannacht weer zo enorm eng gedroomd. Dit keer was ik al bevallen (niets van gemerkt in droom) en het kindje werd meteen weggehaald. Mocht het niet eerst op de borst ofzo. Werd gelijk weggehaald, omdat ze (het was een meisje) 'gecontroleerd' moest worden. Waarop? Werd me niet gezegd. Ik was echt boos en vol onmacht. Kreeg alleen maar te horen dat er iets met de zenuwen en het reactie vermogen niet in rode was. Toen ik kon, stond ik op en ging ik zoeken, in lichtelijke paniek. Mijn vriend was ook nergens. Mijn moeder wel en ze probeerde me te kalmeren: de artsen zouden het wel weten. Maar ik werd echt gek! Het zou toch niet dat... En dat ze niets zeiden, ze leefde toch nog wel? Later kwam er een arts, met ons baby'tje, ze konden nog steeds niets zeggen en we moesten in het ziekenhuis blijven...
    Op het geboortekaartje stond trouwens de naam Amber. Een naam die we überhaupt nooit in overweging hadden genomen...

    Raaaaaaaarrrrre droom....

    Daarna nog een droom gehad, maar die kan ik me niet meer herinneren...

    Verder voel ik me iets beter. Iets meer energie overdag, al ga ik er 's avonds nog steeds vroeg in. Overdag eten gaat prima, 's ochtends ook. Maar na 17.00 ... Vreemdgenoeg niet. Rond 18.00 een soepje gegeten en ben er nog misselijk van :(. En dat terwijl we eigenlijk erna nog een stukje vlees en wat groente zouden eten. Heb echt moeite om dit nu binnen te houden :(. Wel vreemd, avondmisselijkheid ipv ochtendmisselijkheid...

    Ook oriënteren we ons langzaam om kinderopvang. Kindje gaat waarschijnlijk 1 dag in de week bij opa en oma logeren, heb zelf 1,5 dag mama-dag, vriendlief een halve dag papa dag (kan niet meer op zijn werk,moe belachelijk!), dus waarschijnlijk 2 dagen naar KDV. meer wordt ook lastig met de kosten.
    Komende weken eens bij diverse KDV's langs gaan!

    Wel apart hoor, om je hiermee bezig te mogen houden. Blijft een 'wow' ding! Nog steeds onwerkelijk!

    Ohja, as donderdag de officiële '12 weken' echo, laatste bij de afdeling gynaecologie :).

    Xxxx
     
  9. Natasja84

    Natasja84 Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Wauw, 12 weken alweer :D
    Gefeliciteerd...!!
     
  10. minimuis

    minimuis Fanatiek lid

    17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Juul wat goed om te lezen en die dromen ja verschrikkelijk heel erg hier droomde ik in al mijn dromen over een jongen en het geslacht in mijn dromen is uitgekomen dus wie weet groeit er in jou buik wel een lief klein meisje en gefeliciteerd met je 12weken grens
     
  11. Tat76

    Tat76 Fanatiek lid

    20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Hoe bijzonder om dit topic zo positief af te mogen sluiten en dan ook op je 12 weken mijlpaal :)
    en ja, heel maf om je opeens bezig te migen houden met opvang, straks kinderwagens, commodes, ledikantjes enz enz. Bij eerste rompertje dat ik kreeg van mn schoonzusje realiseerde ik me pas opeens....daar komst straks een mensje in :$!!?!! Duh, maar daarvoor zo bezig geweest met zwanger worden en blijven dat ik toen pas gedwongen werd "verder te kijken". Niet echt iets wat wij mmm meisjes (durven te) doen.
    Het besef komt steeds meer en meer en je zekere momenten ook, echt. Ben zo blij voor je!! :)
     
  12. bdotsie

    bdotsie Fanatiek lid

    3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hey Juul: super hard gefeliciteerd met de 12w
     
  13. mamavanh

    mamavanh Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Fijn dat je je kan gaan richten op kinderopvang etc. :D

    naast een kinderwagen...overweeg ook eens een draagdoek! Ik heb de kinderwagen in de hoek gesmeten toen ik een draagdoek had. alleen nog maar gebruikt op vliegveld om via het "kinderwagen" controle systeem naar binnen te mogen ;) in TNRF. Ik vond de maitei erg fijn en voor thuis de ringsling , maar er zijn er die handiger zijn met kliksystemen zodat je niet hoeft te knopen. Maar ben de naam ff kwijt hoe dat ding ook weer heet. Als je interesse hebt vraag ik het nog na bij een collega die zo'n superding had.
     
  14. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bondalino denkt ik dat je bedoeld!! ;)
    Spreekt de draagjunkie!!! ;)


    Oee dit is bericht 4994 ofzo ;)
    Lieve Juulzon,
    Wat mooi, wat fijn, wat bizar dat jij dit topic zo mag afronden, met een beebje in je mooie buikje!!
    Zo blij voor mijn lieve vriendinnetje!!!

    Mag ik ff hier over jou en je beebje opscheppen voor de meelezers en meelevers?? Ik doe het gewoon hoor!!! :D

    Je kunt bij Juulzon al een heus, echt zwangerschapsbuikje zien!!!!!
    :D :D :D
    Heel klein, heel fijn en oke misschien zit er ook wat darm bij :p maar het begin van de langverwachte buik is er, Juulzon haar buikje!!!!!!!!!!
    Wiehoeeeee!!!! :D
     
  15. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Doet de 12 weken wave en juicht mee met Maartje voor buikje van home made wondertje!!!!!.

    Vind het nog steeds zo geweldig !
     
  16. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Juulzon, wat een mooie mijlpaal.. eh.. een hint, er komt een mini Juulzon? zou je de naam nu wel overwegen bij een meid?
     
  17. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    We zitten bijna aan de 5000... Hoop dat de moderators me tot as vrijdag (voorbij week 12) willen geven om een nieuw topic te gaan openen, ik kom er maar niet aan toe... Moe en weinig tijd doordat het iets drukker is op mijn werk :).

    En of het een jongen of een meisje is, echt geen idee! Maar denk dat de naam amber niet op ons lijstje zal komen.... Wordt nog een lastige klus, de namen-discussie.... :). Vriendlief en ik verschillen wel vwb smaak.... En niet alles kan met de achternaam van mijn vriend...
    Neem als voorbeeld de naam Ter Ham, dan kun je je kind gewoon geeeeeeeen Bo gaan noemen.... Zoiets, maar dan anders in ons geval...

    Enne, een ieniemini buikje... Alleen als ik strakke kleding draag, met spijkerbroek en blouse is het niet te zien. Maar omdat mijn postuur eerder wat tenger is, valt het vermoedelijk eerder op. Maar ik kan niet wachten! Wil graag een mooi trots buikje!

    Donderdag mogen we weer even baby gluren. En weeeeer vind ik het eng. Is de kleine goed gegroeid, klopt het hartje nog wel.... Blijf het eng vinden.... Onzekere muts die ik ben....

    De draagdoek tip ga ik zeker onthouden! Lijkt me ook fijn, kindje dichtbij!

    Nu slapen!

    Liefs en xxx
     
  18. Amy81

    Amy81 Fanatiek lid

    5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk he, nu zit je ineens in 'de namen discussie'! En die onzekerheid tsja, inherent aan de mmm. Totdat ze op mijn buik werd gelegd heb ik het niet durven geloven. Het enige wat ik je wil adviseren (en niet op betweterige wijze) is je eigen geniet momentjes te creeren en je zo dus wel te hechten aan je beebje; klinkt misschien heel raar en voor de hand liggend want 'ja duh, dat doe je toch?' maar dat is best moeilijk met het verleden die velen hier hebben, maar jouw kleintje verdient dat wel en jij ook:)
     
  19. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Klopt Amy... Creër ook absoluut mijn momentjes van stille blijdschap!


    Maar over onzekerheid gesproken... Zit ik A'dam, bij mijn afspraak, voelde me al niet fit vandaag, spanning in mijn buik... Ga ik naar de wc, bruin/beige verlies :( :(. Schrik hier zo van, zit nu echt met een rotgevoel... Morgen gelukkig controle. In inlegkruisje ook wat bruins te zien. Hoe bedoel je onbezorgd kunnen genieten? Het wordt me zo wel erg lastig gemaakt... Moet strx nog met de trein terug en een stuk fietsen, daarna nog naar kantoor rijden en zou nu niets liever willen dan liggen en rusten... Vind de echo morgen ineens weer eng ipv leuk :(

    Xxx
     
  20. mamavanh

    mamavanh Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    anders ga je toch nu naar huis?
    gebruik je nog utro?

    knuffel
     

Deel Deze Pagina