ahh meid toch. Nou ja, dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Sorry meid ik had het je zo gegund. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongi ga worden. Maar er is een klein stemmetje in me die toch een beetje hoop heeft. De tijd zal het leren, want ik ga echt niet testen denk ik. Ik wacht maar geduldig af.....................
Shit Juul, wat was het een mooi wonder geweest als het nu gelukt was. Ik kan me je hoop op een zwangerschap tussen 2 IVF's door zo goed voorstellen. Dikke beterschaps-en troostknuffel!
Udeet hier... Het was zo lekker om vannacht nog even in die twilight zone te zitten... Nog even dat stukje hoop, nog even dromen van een natuurlijk wondertje. Bedacht me vanmorgen in de auto dat ik dus vandaag uit mijn werk naar KV zou gaan om weer testjes te kopen... Maar, vandaag op het werk bleek dat onnodig. Rond een uur 13u een bruine veeg bij het plassen. Het zet nog niet door, maar ik weet gewoon al genoeg. Heb naar de kliniek gebeld om te vragen wanneer ik met de menopur kon beginnen. Bij MCK moet je op de dag dat je ongie wordt met de decapeptyl beginnen en bellen om te vragen wanneer met het stimuspuiten mag beginnen. Nou, weet ik wel dat bruiverlies nog niet echt als ongie geldt, maar wat ben ik blij dat ik al gebeld heb! Zou pas vrijdag met de menopur mogen beginnen (lees: normaal mag je op dag 3 van je cyclus beginnen, maar nu door de drukte dus pas op dag 5!). Omdat het vandaag nog niet is doorgezet met de ongie, heb ik ook nog geen deca gezet. Zal morgen wel moeten. Is in ieder geval een dag minder die nare ***spuit (vind die decapeptyl echt niet fijn!!!) Heb in ieder geval donderdag 18 november de 1e echo... Om te kijken hoe ik op de Menopur reageer. Ben dus ook een beetje emo vandaag. Ben zo bang dat mijn eitjes niet willen groeien en slecht van kwaliteit blijven... Vanavond alleen thuis, vriend is voor zijn werk weg, dus verdrink maar even lekker in mijn misère... Morgen weer acupunctuur! Hoop dat de nieuwe elementen deze ronde (acupunctuur en menopur) voor een mooie afsluiting van het jaar mogen gaan zorgen.... Dikke knuf voor allemaal! xxx
Ik voel met je mee... En ik hoop ontzettend met je mee dat je een knalpositieve afsluiting van dit jaar mag hebben!
Ik hoop het ook zo voor je juulzon. Het moet gewoon, zwanger het jaar uit. of ik dat ook ga redden is niet zeker. Nu weer een wachtmaand. dus toch maar ovutesten aanschaffen want wil toch wel graag weten wanneer mijn ei is, zodat ik weet wanneer ik ongeveer ongi ga worden. Dus dat wordt toch maar weer 'zelf klussen'. Tis een behoorlijke tegenslag maar het is niet anders. dikke knuf voor jou en hou vol meid
Vandaag is rood.... De ongie is anders dan anders, maar ongie is ongie... Alleen helemaal geen krampjes of buikpijn (wat fijn is!). Maar de ongie is wel minder heftig dan met de hormonen en na de IVF. Wellicht door de utro dat-ie anders heftiger is? No idea... De 1e decapeptyl zit erin. Ik spuit 'm nu dus in de zijkant van mijn bil / heupvetje. Heb op mijn buik niet zo heel veel vet en ze hebben me gezegd dat het niet uitmaakt. Maar wel apart, moet echt even kracht zetten voor hij erin zit, maar eenmaal in mijn vetje valt het mee. Alleen had vandaag wel een grote bloeddruppel toen ik de naald eruit haalde! Maar had de naald er ook helemaal in. Kan dat kwaad eigenlijk? Dus ik durf nog een maandje zonder verdoving . Verder weer bij de acupuncturist geweest. Hij kon voelen aan mijn lage energie dat ik erg moe was. Do 18nov dus voor de 1e echo, om te kijken hoe de MEnour aanluit, moet ik vrijdag as mee beginnen en daar zie ik wel tegenop. Drie buisjes mengen, iedere dag. Die Puregon pen kon je nog makkelijk meenemen, maar dit... Wordt erg lastig.... Maar goed, alles voor een wonder! Overigens, nu zeker dat ik op mijn 34e geen mama meer wordt.... Ga nu gauw mijn bedje in, ben kapot... Tot morgen kanjers! xxxx
ach meid, je wist het natuurlijk al dat het zou komen. Je kent je lichaam het best. ik hoop zo dat je 2de poging jullie het wondertje gaat schenken waar jullie al zo lang op wachten. Sterkte met prikken. dikke knuf van mij
Dankje wel , ik dacht al toch niks ernstigs!! Als je der spreekt geef haar maar een hele dikke knuf van mij Beterschap juulszon!!
Ja doe ik zeker meissie, maar ze leest zo nu en dan mee hoor . Ik weet het, omdat ik met haar in het IVF topic schrijf. Ben ervan overtuigd dat ze een dezer dagen zelf wel iets schrijft, maar anders geef ik dr wel een dikke knuffel van jou!
Lieve meiden, Krijg een traantje bij deze lieve, lieve woorden van bezorgdheid van jullie.... Blijf erbij dat ik het zo bijzonder vind: we kennen elkaar inmiddels 'virtueel' heel goed. We delen hier soms emoties die we bij onze eigen vrienden, vriendinnen, familie niet kwijt kunnen. Dat schept een unieke band. Dank jullie voor jullie medeleven en lieve woorden. Dat doet me goed. Zoals Babii al schreef, momenteel merk ik - aangesterkt door de decapeptyl, dat ik heen en weer geslingerd word tussen hoop en angst. Wat als-scenario's doemen uit het niets op. Maken me 's nachts wakker. Wederom een zwangerschapsbericht wat mij confronteerd met 'mijn toestand'. De vraag waarom dit lichaam niet doet waarvoor het vrouwenlichaam is. De schrijnende onzekerheid of het voor ons zo mag zijn, papa en mama worden. Het balanceren tussen geloof houden en opgeven. Het hervinden van de kracht. De confrontatie als je weer gevraagd wordt of 'je kinderen wil' door mensen die je amper kent. Doet je op een moment zelf 'niet veel' (professionele afstand), maar eenmaal thuis.. Sorry meiden, dat ik me even terug trek. Inderdaad, ik lees absoluut wel mee, maar ben erg gespannen voor de echo aanstaande donderdag. Ik wil zó graag positief denken! Dat gemene duiveltje wat mijn hoop verstopt in mijn hoofd, dat duiveltje dat mijn geloof achter een dikke mistmuur verbergt en wie mijn krachten van me afneemt.... Ik wil hem het liefst doen verdwijnen met de meest zonnige, de meest prachtige droom en een hoopvolle lach! Maar dat komt echt wel weer... Kom binnenkort weer even op de topics waar ik meeschrijf aanwaaien en weer even 'actief' meeleven met jullie. Want meeleven doe ik echt wel, alleen ben zelf niet zo actief... Dus tot gauw! Zo nog even een gedichtje plaatsen... Liefs en weet dat ik aan jullie denk!!! xxxx Juulz PS Even een uitzonderingetje voor Luukske! Gefeliciteerd met Mika!!!! Wat een mooie foto en wat een mooie naam!!!
Hoe onstuimig waait de herfstwind De takken zwiepen heen en weer De bladeren dansen ritmisch mee En strijken dan op de aarde neer Tot de volgende windvlaag ze meeneemt Hup, daar gaan ze weer Net zo lang tot de bomen kaal zijn Dansen de blaadjes nog een keer Soms vergezelt de regen De wind in al haar buiigheid De grijze wolken moeten dan Hun druppels even kwijt Ik wandel door de herfst En vraag aan de wind Of ze even komt waaien in mijn hoofd Zodat ik mijn rust weer vind Laat mijn gedachten dan even De dansende herfstblaadjes zijn Niet meer vast in hersenkronkels Dwarrelend door mijn brein Op zoek naar mijn verloren dromen Verstopt voor angst en verdriet Want als ik vastzit in sombere gedachten Zie ik ook mijn dromen niet Terwijl de regen droevig drupt Grote plassen op de grond Voel ik een warme druppel glijden Een zoute smaak in mijn mond Oh regen met al je nattigheid Maak me alsjeblieft zorgenvrij Al was het maar voor een moment Dit gepieker past niet bij mij Zo graag wil ik weer onbezonnen Lachen en genieten, zorgeloos Gewoon weer blij en vrolijk zijn Niet zo verdrietig en zo boos Weer vol verwachting durven hopen Wegdromen op de dag Mijn ogen dicht, een brede glimlach Omdat ik onze mooiste toekomst zag De warmte weer kunnen voelen De kracht van onze liefste wens Weggewaaid en weggeregend Word ik zo weer een echt mens De strijd tegen de emoties Tegen het oneerlijke gevoel De strijd om hoop te blijven houden Hoe leg ik uit wat ik bedoel Vechten die stomme hormonsters Maken me somber en verdrietig tegelijkertijd Soms ben ik ook heus mezelf nog Maar moet oppassen dat ik niet bezwijk Heel hard vechten om hoop te houden Heel hard vechten voor de kracht Heel hard vechten om te blijven dromen Voor het liefste waar ik op wacht .