IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Juulzon@ Idd rot nieuws grr maar om jou op te gerust te stellen mochten ze door willen spuiten.
    Wel doen ik had eerst ook maar 1 van 17 mm en later er twee bij van 22 en 14 mm. wie weet meis knuf.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juulzon lieverd wat lees ik allemaal:(
    Kan me voorstellen dat je echt heel erg verdrietig erdoor bent.
    Vraag evt voor de andere keer aan het zh of suprefact niks voor je is ipv decapeptyl.
    Dat is een neusspray met dezelfde functie maar word ook vaak aan de meiden hier gegeven met verminderde eitjes?
    Ik duim gewoon dat de escape iui het grote wonder word!!!
    xxxxx

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Marnat, waren er toen wel kleintjes te zien op de echo? Want bij mij was er eigenlijk, behalve die van 9, niets te zien. En ze groeien toch niet out of the blue???

Duim voor jou meis!

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Elif, dank je meid. Ben er echt even moedeloos van. Iedere keer weer die hoop zoeken en bij elkaar rapen. En de voorraden groeien niet zo hard aan als de mate waarin ik het nodig heb....

Maar ga zeker om een alternatief vragen! Vanmiddag al, al zal het dan voor een volgende ronde gaan gelden...

Liefs!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Juulz, dat meen je niet??? Hoe kan dit nu weer? Zit met grote ogen dit te lezen zeg.....

Kan je niet vragen om Gonal F te spuiten en dan hoge een hoeveelheid???

Een hele dikke knuffel van mij schat!

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ze hebben me menopur gegeven omdat daar ook LH in zit en had de vorige keer slechte kwaliteit embryo's, ze denken dat dit door slechte eitjes komt en daar zou de menopur weer voor zijn...
    Dus kan wel GonalF vragen de volgende keer, dan hebben we ook alles geprobeerd... Maar de vorige keer toen ik dat vroeg, zeiden ze dat GonalF en Puregon hetzelfde zijn, alleen ander merkje...?

*koppijn blijft*

xxx

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Puregon zorgde ook de laatste keren voor geen eigroei bij mij en de Gonal dus wel.

Terwijl de GOnal mijn BMS niet op dikte kreeg, maar nu weer wel. Zucht, het is ook wat. En wat nou als je een nog hogere dosis Puregon/Gonal zet?

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Kan het idd vragen, ze bellen tussen 16u en 17u. Wat liever, veel eitjes van mindere kwaliteit of 1 van misschien betere kwaliteit...???

Zal strax weer even udaten. Maar dankjewel lieverd!

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lieffie, er schiet me iets te binnen. Kunnen ze dan geen IVM doen? IVM krijg je 6x vergoed..... En anders idd een IUI escape....

Heb btw weer je gedichtje gepikt... Krijg er tranen van zo mooi!

xxx

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Juulzon@ Ik had idd kleintjes er bij die niet groeiden.
    Ik gebruikte puragon en decapeptyl

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Marnat, heb je al getest???

@ Juulz, ik had zelf ook nog 7 kleintjes hoor en had ook kleintjes die van 10 mm ineens naar de 18 mm waren gegroeid (in 2 dagen tijd). Spoot zelf de Gonal....

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Babii, geloof dat ze IVM weer alleen doen bij PCOS en meiden die gauw overstimulatie hebben, maar wil het wel eens gaan informeren....
    Enne, die gedichtjes mag jij op je babysite zetten hoor meid. Wie weet ga ik nog eens een bundelpoging doen... :) Hoe gaat het met je innestellingskrampjes :) ? Knuff!

Marnat, las net het slechte nieuws op jouw topic. Geen woorden voor. Vind het een ***dag vandaag. Bij mij waren de kleintjes echt haast niet te zien, dus ik zelf heb dan liever een escape IUI... Denk ik... We zijn er voor elkaar meid, denk aan je...

Angelica, hoest met jou nu? Gaat het weer een beetje?

Liefs!

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Mijn vragenlijstje als ze zo bellen:

- Hoe verklaren jullie het dat er slechts 1 follikel groeit en dan ook zo snel?
    - Verwachten jullie met de Menopur een volgende keer wel meer groei?
    - Zijn er alternatieven voor Menopur? Is GonalF een optie?
    - Is er een alternatief voor de deca? (de neusspray) A. De spuiten zetten is echt een crime en B. Ik heb het idee dat het ook de stimulatiehormonen trager maakt (verhaal van de 6e IUI waarbij er op een gegeven moment 2 grote en 3 kleintjes waren met 75eh Puregon).

HEBBEN JULLIE NOG TIPS VOOR VRAGEN?

xxxxx

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Juulz, zelf heb ik Cetrodide gespoten.... Is net iets anders als deca, maar had wel veel eigroei... Fijn spul, dunne naald ;).

Jaaaaa, zou zoooooooo gaaf zijn als je een bundel maakt! Het is prachtig hoe jij dingen verwoord :).

Innesteling krampjes??? Hahaha, je bent een schat, maar geloof er niks van. Heb zo nu en dan wat menstruatie krampen, een buik die sinds vandaag gloeit als een kacheltje en zo nu en dan steekjes. Maar hoe vaak heb ik dat niet gehad???

Geloof er zelf niet meer zo in lieffie en maak me nu al druk om dat BMS bij een cryo TP. Maar ach, ga jou daar niet mee belasten lieffie. Wellicht eens informeren nog of een nog hogere dosis Gonal/Puregon bijv. kan werken???

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ze hebben overlegd...

HET WORDT ESCAPE IUI...

Vanavond nog 1x menopur en deca
    Morgen deca en pregnyl 5000
    zaterdag geen spuit
    Zondag om 11u20 de IUI....

En dan op Sinterklaas mijn NOD....

De gyn die terugbelde zei nog heel lief "Maar ook dit is een kans hoor"..

Laten we maar hopen dat de Menopur een superei heeft gemaakt... en dat de escape IUI een escape van IVF blijft omdat we zwanger worden....

*bid*hoop*brand een kaarsje*

xxxxxxxxx

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik duim en bid voor je!!!

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    dank je eliefke!
    En jouw babe is er al bijna...Nou ja, nog 2 maandjes dan...:)

18. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dikke knuffel voor je juulzon. Voordeel is dat je nu niet een ivf-poging weg gooit. En hopelijk lukt het gewoon zo.

Heb je nog je andere vragen gesteld?
    Zou niet zo goed weten wat je kan doen. Je kan wellicht info opvragen hier en daar.

Heel veel succes en hopelijk een mooi sinterklaascadeau voor jullie

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    lieverd, ik hoop op een mooie sinterklaas cadeau.

hier gisteren iui gehad 29 nov uitslag

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    jij ook succes angelica.

Deel Deze Pagina