IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Juul, wat fijn dat de embryootjes nu in ieder geval in je buik zitten, ongeacht de kwaliteit, want je weet inderdaad maar nooit ..

En volgens mij is het helemaal niet zo erg om eventjes bij de pakken neer te zitten en je verdriet, woede, gevoel van onmacht toe te laten. Misschien moet je er gewoon maar even aan toe geven. Vertrouwen en hoop kan je ook niet afdwingen. Het is er of het is er niet. En ik denk dat je emmies diep van binnen toch wel weten dat ze ontzettend, maar dan ook ontzettend gewenst zijn en los van jouw somberheid zich wel of niet zullen innestelen.

En onkruid is ook echt leven hoor! Zoals het toch tevoorschijn komt ondanks het puin en de scherven .. De mensheid heeft het alleen gekwalificeerd als 'on'kruid.
    Als ik ergens dol op ben is het wel wilde bermen met van alles en nog wat.
    Ik snap de metafoor wel hoor trouwens, want ik dacht bij een plant die dood ging ook wel eens, dat is vast een voorteken ..
    Sterkte nogmaals en ik duim voor je!

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Lieve, lieve Juul...

Ik kan me voorstellen dat het even klaar voor je is, dat al je hoop en positivisme op dit moment gewoon even 'op' is... Daar heb je alle recht toe, soms is het gewoon te veel... Een ander had waarschijnlijk allang in zak en as gezeten, ik vind nog dat je je er super doorheen slaat!

Ik blijf positief voor je en duim mijn duimen blauw. De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop met heel mijn hart dat jullie een wonder gegund is en dat deze embryo's daarvoor gaan zorgen!

Om op je vraag of ik eerder zou gaan testen antwoord te geven...
    Ik wilde het eigenlijk niet, maar ook ik zat er vanochtend doorheen. Ik kon er niet meer in geloven, droomde alleen nog maar van bebloede maandverbandjes en ik keek op tegen elk wc-bezoek. Toen ik met de honden aan het wandelen was, wist ik het ineens; ik moest nu gewoon testen. 10 dagen na de tp moet kunnen, dat lees ik van eigenlijk iedereen hier... Dus ben snel naar huis gelopen en was nog niet koud binnen of ik had de test al gedaan. Hoewel ik dacht nu 5 hele lange minuten te moeten wachten, verscheen er direct een 2e streepje... Na al die omo-witte testen die ik altijd had, kon ik dit niet geloven. Ben gillend en huilend de slaapkamer in gerend, waar vriendlief nog heerlijk lag te slapen en van niets wist hihi! Nu nog steeds kijk ik elke keer even op de test, omdat ik het niet kan geloven. En vriendlief al helemaal niet... Maar we zijn positief en hopen dat de test donderdag nog steeds zo mooi en duidelijk is.

En lieve Juul, dat wens ik ook voor jou. Ik hoop zo dat jij over 2 weken ook gillend en huilend door de kamer mag springen van geluk, dat meen ik met heel mijn hart. Jullie hebben het inmiddels dubbel en dwars verdiend!

Dikke knuffel!!!

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even een opbeurende knuffel van mij. Ik hoop dat je de hoop weer een beetje terugvindt.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lieve Juul....ook van mij een knuffel!!!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lieffie,

Het is moeilijk hoop te houden, maar juist als je het opgeeft, geen hoop meer kan hebben en niet meer vertrouwd, dan gebeurd net dat ene wonder.

En dat wonder is wat jullie nodig hebben, deze dame duimt ontzettend hard voor jou meissie!

Mijn kaarsjes gaan straks weer aan!!!

Dikke knuffel!!

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @juulz, ik schrijf dan niet zo actief mee, maar meis ik denk aan je, en mijn kaarsje brandt, want ik wil mijn oude Clomid vriendinnetje een steuntje in de rug geven, en ik blijf bij mijn positieve gedachte, dat bij jullie de ooievaar komt voor een klein hummeltje in jullie mooie huisje!!!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dikke knuffel voor juul !

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Juulzon, met tranen over mijn wangen lees ik jouw verhaal. Hoezo oneerlijk, 2 matige emmy's uit zoveel eitjes? Al die lieve berichtjes... hartverwarmend.

Hihihi... dat Miss Piggy verhaal...:D

O, wat omschrijf jij jouw ervaringen zodanig mooi dat de tranen weer in mijn ogen staan. Onkruid staat eigenlijk voor kracht; groeit juist op plaatsen waar je het niet verwacht. Kracht voor je emmy's om te plakken en tot een mooi mensje uit te groeien. Kracht voor jou en manlief om door deze zware emo tijd heen te komen en straks heel blij te worden. Dikke knuffel, lieverd.

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik ga voor je duimen juulzon. Wat kan jij toch altijd het mooi op papier zetten wat je voelt.

Dat is snel dat dr D met verlof is, of is ze al zover dan? Zeker een dame met een klein buikje, ik heb haar al vanaf feb niet gezien hoor. Maar toen heb ik niks gemerkt.
    Ze zei destijds tegen mij dat ze de meeste afsprken zelf doet, maar zie haar dus zelden.

Maar ik hoop dat jou emmy's toch toppers zullen worden en gewoon lekker warm blijven zitten.

En dat van onkruid wist ik ook niet eigenlijk. En ik maar braaf wieden in die tuin van me. Dus eigenlijk moet ik het laten staan voor de kracht.
    Hmmm, nee doe maar niet, want dat vind ik zonde van mijn plantjes. Hoewel ik niet tegen mijn onkruid op kan wieden in de tuin.

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Mijn duimen draaien ook voor je meis...
    Op naar een prachtige plakbaby voor je!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lieve Juulz,

Ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen.
    Mijn duimen draaien en de kaarsjes branden elke avond voor je.
    Ik hoop zo dat je het gaat lukken.

MEGA KNUFFEL

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Meisje toch...... hele dikke knuffel!!!

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Lieverd, ook mijn duimen draaien weer mee!!
    Dikke knuffel en een warm zonnestraaltje!

14. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Mijn duimen draaien ook. Ik hoop het zo voor jullie:).

Liefs mien

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik lees net dat je weer een tegenslag moest verwerken:(. 12 eicellen en een vervelende score qua bevruchting. 2 matige emmy's.....hopelijk doen ze heel erg goed hun best! En blijft in elk geval eentje bij jou plakken. 9 maanden lang!

Ik duim uiteraard ook weer voor je en denk aan je. In gedachten stuur ik positiviteit naar je emmy's toe.

Liefs en een dikke knuffel!

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve forumvrienden,

Wat fijn dat jullie positieve kracht deze kant op sturen! Vind het zelf eerlijk gezegd erg moeilijk om positief te zijn in deze. Tegelijkertijd voel ik me lichtelijk schuldig dat ik er deze ronde geen power positive thoughts in kan stoppen.... Dan denk ik, als het niet goed gaat ligt het aan mijn 'negatieve' houding. Een geworstel in mijn hoofd tussen geloof en angst. Maar, diep in mijn hart stuur ik echt wel kracht en liefde naar die emmy's.

Zat gisteravond te surfen op internet om hoopvolle artikelen te vinden. Kwam uit op een site in Chicago, van een fertilityclinic. Weet het adres niet meer, maar zij bieden dus zeer kostbare pakketten aan voor IVF behandelingen (prijzen van 16.000 dollar to 34.000 dollar) let wel, zonder medicatie, en als je geen levend kindje krijgt, dan krijg je je geld terug. Typisch Amerikaans....
    Anyway, op die site stond wel goede info over embryo's, kwaliteit en fragmentatie. Geloof dat in principe een 6cellige embryo fragmetatie 2 nog wel kans heeft, al is het geen topper. De 4cellige fragmentatie 3, tja... Laten we zeggen dat de kans een stuk lager ligt. Om mijn eigen emmy nu kansloos te noemen, wil ik 'm ook niet aan doen.

Verder niet zo veel te melden. Af en toe een licht zeurend gevoel in mijn buik, maar heel licht. Zullen nog wel naweeen van de punctie zijn. Vind het wel raar te ervaren dat ik er dit keer echt minder vertrouwen in heb, is eigenlijk niet des Juulz...

Vanavond maar wat op tijd naar bed. Morgen een volle werkdag.

Liefs!

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Juul....ik had bij deze laatste IUI echt 0,0 vertrouwen, was echt in voorbereiding op IVF...en zie hier, zwanger...had hele kleine follikels...en dan weet je niet eens wat er in zit zelfs ook.... dus...probeer beetje positief te zijn, al is het vreselijk moeilijk! Knuffel!!

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Lieve Juul,

Ook ik volg je verhaal en voel enorm met je mee. Ik hoop zo dat het eindelijk mag lukken. Vind dat jij je gevoelens goed kan verwoorden en heb daar veel bewondering voor. Het onkruid dat steeds terug komt kan juist ook een symbool zijn voor je kindjes die hoe dan ook hun best zullen doen om bij jou te gaan groeien.
    En god kijkt niet of je naar de kerk gaat maar die is er voor iedereen. Helaas worden onze gebeden niet altijd verhoord maar hij hoort ze wel. Heb zelf helaas mijn man aan kanker verloren en ik heb wat afgebeden. Niet om zijn beter worden maar om kracht om samen de periode aan te kunnen. We hebben ondanks zijn ziekte en het vooruitzicht dat hij niet beter kon worden een heel mooi en waardevol jaar gehad. Dankzij het geloof en vertrouwen wist ik dat we het aankonden. Ik hoop dan ook dat ook bij jou het vertrouwen terug komt maar voel je niet schuldig als het even niet zo is. Toen ik net van de vreselijke ziekte hoorde heb ik gevloekt met daarachteraan steeds een excuus zo wanhopig was ik. Maar ook daar heb ik mee leren omgaan. Uiteindelijk komt alles goed Juul. Hou vol meid.

xxx
    Lente

19. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Pas toen ik geen hoop meer had ( en het een beetje opgegeven had) werd ik zwanger....
    je weet maar nooit meis!!!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Laraxx, dat bedoelde ik Juulz ook te vertellen. Ik had vorige maand totaal geen hoop... En het lukte wel, helaas ging het mis, maar het lukte wel.

En ik heb zelf het gevoel dat het bij juulz nu ook zo gaat, zoals laatst vermeld.

Deel Deze Pagina