Dank lieve meiden. Deze poging is net definitief mislukt. Ik zie het even niet meer zitten allemaal en trek me tot nader te bepalen tijdstip terug... Veel liefs en sterkte en bovenal: succes voor allemaal. Ik blijf voor jullie duimen! xxxx
Ach lieve lieve Juul....wat vreselijk voor je...ik kan me je onmacht zo voorstellen en dat je het echt niet meer zit zitten. Ik leef heel erg met je mee Hele dikke knuffel en sterkte meis..XXX
Lieve, lieve Juul, Kippenvel tot op mijn tenen na het lezen van je gedicht. Mijn hart huilt voor jullie, wat vind ik dit erg... Zou willen dat ik ook maar iets voor je kon doen, maar helaas sta ik hier ook machteloos... Een hele dikke knuffel meis, voor jou en je verdriet wat je nu weer een plekje zal moeten geven...
Lieve Juulz; zit hier met tranen in mijn ogen je gedicht te lezen. Het is allemaal zo vreselijk oneerlijk, heb er geen woorden voor. Hoop met heel mijn hart dat er toch nog mogelijkheden zijn voor jullie. Dikke knuffel en sterkte!
Ik weet gewoon niet hoe ik je kan opbeuren nu. Denk dat het allemaal even niet uitmaakt wat een ander denkt of voelt op dit moment. Je ziet het even niet meer zitten en dat is echt te begrijpen. Dus een flinke knuffel ook van mij en ik denk dat dat voor iedereen huwt geldt; als je weer behoefte hebt om erover te 'praten', wij staan klaar voor je.
Lieve Juulzon, jouw verhalen van gisteren en jouw gedicht met tranen over mijn wangen gelezen. Zucht, deze poging officieel mislukt. Hoeveel kan een mens verdragen? Ik hoop dat je snel een positief mailtje ontvangt. Een enorm dikke knuffel, lieverd!
Lieve Juul, Je kent mij niet maar ik heb altijd vol bewondering (en ook met stille hoop dat het goed zal komen) jouw blog gelezen. Wat ontzettend verdrietig dat het niet heeft mogen zijn. Ik hoop dat je troost kan halen uit je bijzondere relatie met je familie, je man en dat je je verdriet kwijt kan in je schrijven. Wens je heel veel sterkte en voor in de toekomst hoop ik dat je weer gelukkig kunt zijn. Hartelijke groet, Lente
Lief Juultje, Je hebt eindelijk het PBtje. Gisteravond was ik wild de kroeg en en toen ik in bed op mn iPhone je PBtje las kon ik hem niet meer uitgebreid beantwoorden, was te moe en Maartman moest vandaag weer werken dus die zou ik niet echt blij maken met nog een laptop in bed... Dus zojuist je PB beantwoord. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Dikke knuffel, veel sterkte en wil ff zeggen dat ik heel trots op je ben!! Kus
Een hele dikke knuffel voor je. Vind het zo oneerlijk dat het niet lukt bij jullie. Snap je verdriet en dat je even tijd voor jezelf wilt nemen.
Er zijn geen woorden te vinden om mn gevoel uit te drukken. Verdorie! Dikke knuffel voor jou en Juulzon-man, kussie.
Verdikkie....ook de 3e IVF mislukt....Jeetje. Had zo gehoopt dat het raak mocht zijn en 9 maanden lang bij jou mocht blijven zitten. Maar helaas.... Hoeveel verdriet kan een mens (in jouw geval) aan? Vreselijk.... Ik kan je niets meer geven dan een hele dikke knuffel en heel veel sterkte wensen....Terwijl ik je het liefst een zwangere buik zou geven. Kon dat maar. Maar helaas....
Lieve,lieve Juul, Van mij een dikke diggi knuffel, ik van het vreselijk voor jullie dat ook de 3e IVF niet gelukt is. Jij hebt mij begin deze week gestreunt toen mijn IVF niet gelukt is en nu hoop ik dat je aan mijn woorden en knuffel steun hebt. Mijn hart huilt maar die van jullie huilt nog veel meer, het is jullie zoooooooooooooooooo gegund maar dat weet je zelf ook wel. Huil en schreeuw maar lekker want dat moet er ook uit en ga goed nadenken over de vervolgstappen in Gent of DD. Enne.............ik krijg alles nog vergoed omdat ik 'pas' met IVF 2 bezig ben en daarom nog wat extra's in de koelkast heb liggen. Als je mij te zijner tijd een PB stuurt mocht je nog wat nodig hebben dan hoor ik het wel. Heel veel liefs Nataly
Lieve Juulz, Ik was even niet @ forum i.v.m. mijn studie, maar jeetje meid. Heb er ook geen woorden meer voor, en als ik die heb dan kan ik de juiste niet vinden. Een hele dikke knuffel voor jou, ik hoop vooralsnog op een wonder!!! Liefs van mij
wat een verdriet, wat een leegte! Geef je een hele dikke digi knuffel, hoop dat je dat een beetje warmte kan geven
Lieve Juul, Ik ken je van Alexandra2008 haar topic. Ik kende jouw voorgeschiedenis alleen uit jouw onderschrift. In een PB-tje verwees je me naar jouw blog. Ik heb dit weekend jouw blog gelezen, van begin tot eind . en ik ben stil. Ach meis toch, wat een groot verdriet, wat een oneerlijkheid. Ik heb je PB-tjes gestuurd. Veel liefs voor jou en Juulman. Kussss, I S Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!