IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Als jullie eens wisten hoeveel jullie lieve medelevende berichtjes hier en de pb'tjes voor me betekenen. Voelt heel warm en lief. Dank daarvoor.

Kom binnenkort vast wel weer een uitgebreide updeet geven en een PB maken voor Dezen en Genen, maar nu even kort... Nog even geen energie en inspiratie voor al wat woelt en waait in mijn hoofd.

Ben vandaag in de kliniek en in het ziekenhuis geweest. In de kliniek omdat ik dit weekend ongelooflijke pijn had rechts.
    Echt, sinds die BBZ is de menstruatie een hel. Lig gewoon krom van de pijn :(.
    Maar om te checken of alles in orde was, heb ik gewoon de kliniek gebeld. Ze deden eerst wat moeilijk, maar gezien mijn verleden, mocht ik toch komen.

Gelukkig zag alles eruit zoals het moest na een menstruatie. Baarmoederslijm mooi dun en de eierstokken lagen er rustig bij. Links lag al een eitje klaar. Althans, een follikel, hopelijk met ei. Dus ga gewoon - in het kader van De Aanhouder Wint en Wie Weet Bestaat Geluk Voor Ons Op Dit Vlak, over een weekje maar weer eens met ovutesten beginnen. Weet ik gelijk wanneer ik mijn ongie weer kan verwachten...

Was afgelopen vrijdagochtend nog langs de huisarts gegaan voor een bloedafnameformulier. In eerste instantie voor de schildklier. Vandaag nog even teruggebeld en gezegd dat ik op advies van de kliniek in België (- gaan we misschien nog wel eens naar toe... maar voorlopig nog niet - wil gewoon eerst zien hoe het met immuunsysteem en schildklier en vitamine B12 e.d. zit) nog een aantal dingen moest laten testen en of ik deze mocht aankruisen op het formulier van de ha. Dacht, wel zo netjes, anders voelt mijn kersverse huisarts zich misschien gepasseerd en kan beter investeren in een nette, goede band met deze ha... Wie weet heb ik 'm nog eens nodig voor het Een Of Ander in den toekomst... daarbij: eerlijkheid duurt het langst... (meestal dan). Ze moest het overleggen, maar werd teruggebeld dat het mocht.

7 buisjes bloed armer zit ik nu thuis, maar
    nog wel met die nare steken rechts.
    Nouja, gaat wel weer over...

Anyway, dank voor jullie Zijn! Fijn!

Liefs en tot....?
    xxx

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juulzon ik wil je een dikke knuffel geven, het is niet eerlijk....
    Ik hoop dat er ergens voor jullie een dokter is die weet hoe hij jullie kan helpen en dat er een wondertje is dat jullie wil als ouders...
    Want goede ouders zullen jullie zijn daar kan het echt niet aan liggen...

Het wondertje heeft jullie alleen nog niet gevonden

knufff

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    fijn dat het er iig uitzag zoals 'het hoort' na een ongesteldheid..

liever gezien dat er helemaal geen ongesteldheid was geweest meis!

denk aan jou !

x

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dikke knuffel, lieverd.

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Denk aan je! Knuffel.

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    dikke knuf meis!!!

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Wat een ellende dat je he zo ellendig voelt, als je ongi bent.

dikke vette knuffel, meis

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Juulz@ Lieverd ik weet niet veel te zeggen!! denk aan je een hele dikke knuf voor jullie.

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    ♥[COLOR=deepskyblue]♥[/COLOR][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][B][SIZE=7]♥[COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][B][SIZE=7][COLOR=deepskyblue]♥[/COLOR][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][B][SIZE=7]♥[COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][B][SIZE=7][COLOR=deepskyblue]♥[/COLOR][/SIZE][/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/B][/FONT][/COLOR]
    [B][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][B][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][B][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][/FONT][/COLOR][/B][/FONT][/COLOR][/B][/FONT][/COLOR][/B]
    [B][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][B][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][B][SIZE=5][COLOR=black][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman]Gewoon een beetje liefde, voor de liefste![/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/B][/FONT][/COLOR][/B][/FONT][/COLOR][/B]
    [B][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][B][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman][B][SIZE=5][COLOR=black][COLOR=fuchsia][FONT=Times New Roman]X, knuffel[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/B][/FONT][/COLOR][/B][/FONT][/COLOR][/B]

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi meid,
    Goed van je dat je wat extra dingen laat testen gelijk. Dan kan je je later nooit voor je kop slaan als er nu iets uitkomt wat je nog niet wist.
    Sterkte!!!

11. *digi knuffel*

Je bent veel in mijn gedachten...!

12. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    #1312 I S, 18 jun 2011
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
    Juulzon, goed om te horen dat alles er goed uiziet, wel naar dat je zoveel pijn had rechts. Heeft het ZH daar nog iets over gezegd??

Zo ze hebben veel bloed afgenomen zeg. Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?

Ik hoop dat het een beetje beter gaat met je ..... maar het zal ontzettend moeilijk zijn .....

Heb je al een afspraak in Gent gemaakt? Je weet het van mij hè, 2 maanden wachttijd! Ik weet dat je eerst ff rust wilt, maar die tijd heb je dan ook voordat je naar de afspraak kan.

Liefs,
    I S

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

13. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hoe is het met je juulzon?

Dikke knuffel

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Updeet:

- vorige week bloed laten prikken (onder andere op schildklier en vitamine B12 en nog een aantal zaken)
    - hoop deze week de uitslag te krijgen
    - vrij 24 -06 (overmorgen) evaluatie bij de kliniek
    - merk dat ik niet meer echt geloof in het uitkomen van onze droom en dat maakt me niet vrolijker
    - vriendlief wil komende periode rust (tot en met onze vakantie, we komen 18 sept terug, dus tijd zat om me in Gent in te gaan schrijven....)
    - Toen ik thuis kwam lag er een kaartje in de brievenbus, van de blije buurvrouw die bevallen is (meisje). Merk dat ik me gewoon hartstikke *** voel. Gelukkig hangt er (nog) geen ooievaar en roze vlaggetjes, want merk dat ik er gewoon moeite mee heb. En dan gaat mijn vriend ook nog eens zeggen 'maar zij kan er ook niets aan doe' - ja, op zulke opmerkingen zit ik echt te wachten.... en alsof ik dat zelf niet weet... *zucht*

Zo. Weer even mijn hart gelucht.....

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dikke knuffel meis!

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ow knuffie meissie,
    Ik hoop dat je hoop kunt houden...
    Eerst ff de uitslagen afwachten en dan zie je wel weer verder.
    Stap voor stap, beetje bij beetje
    (alweer best wijze woorden, voor mijn doen (vandaag))

op de rest heb ik al een zo'n beetje elders geragado'd

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    - merk dat ik niet meer echt geloof in het uitkomen van onze droom en dat maakt me niet vrolijker

Meis Dat gevoel ken ik ik en manlief geloven daar ook niet meer in.
    We wachten af wat onze gyn zegt maar hoop is ver weg gestopt.
    Dikke knuf voor jullie lieverd !!

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Fijn om wat van je te horen Juulzon .... helaas geen vrolijke berichten, maar wat wil je in jullie situatie.

En allemaal zo herkenbaar. Hier 1 buurvrouw net in april bevallen, nieuwe bewoners met ook een heel kleintje en ook weer 2 buurvrouwen zwanger. Een van deze kent ons verhaal en wilde op een gegeven moment vertellen dat ze zwanger was van de 3e (vorig MK gehad). Ze kwam binnen en begon te huilen en met horten en stoten kwam eruit dat ze zwanger was. Ze vond het zó moeilijk om te vertellen .... dat was wel heel ontroerend!
    Ik ben oprecht blij voor ze .... maar het is en blijft toch ook moelijk.

En de opmerking van jouw vriend ..... ja hij heeft gelijk, maar hij hoeft het niet hardop uit te spreken ..... een arm of een knuffel was fijner geweest.

Wat betreft Gent ..... zou je toch niet binnenkort al een afspraak maken. Ik heb 4 juni gemailt en een afspraak voor 2 augustus gekregen. Volgens Suus35 was dat toch nog wel snel.
    Wellicht kan je aangeven dat je na je vakantie een afspraak wil. Maar ik denk nu alleen ff mee.

Ben benieuwd wat de kliniek nog te melden heeft. Heb je diverse vragen op een briefje staan?
    Hoop dat de bloeduitslagen goed zijn.

Nou meis, ik geef je een dikke knuffel.

XX
    I S

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juulz, het is ook soms zo oneerlijk.
    Ik wilde even zeggen dat ik aan je denk en je een mega knuffel geef.

PS Ik heb ook weer contact opgezocht met Gent ivm kwaliteit eitjes

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Angelica, hoe was je ei-kwaliteit? Trek je het nog een beetje, het wachten....?

Heb gisteren een mail naar Gent gestuurd, ben benieuwd wanneer we terecht kunnen!

Liefs!

Deel Deze Pagina