Wie is je behandeld arts juulzon? Mag ook in een pb hoor. Ik hoop zo dat je een superei hebt. Jammer dat ze nu wel met het verhaal komen nadat je het zelf had aangegeven de vorige keer. Hoop zo dat het allemaal niet nodig is voor je en dat je nu gewoon lekker 9 maanden op die blauwroze wolk mag gaan zitten. Succes
Heb je gepbt! Had einde vanmiddag echt een half uur lang steekjes links bij mijn lies. Heb een kruikje gemaakt om te ontspannen. Nu een beetje opgezette buik. Zou het de utro zijn...? Tot morgen! xxx
@juulzon: heb je pb gezien en op gereageerd. Kan van alles zijn. Met de utro heb ik geen ervaring. Weet wel dat ik het ook van de pregnyl heb. En soms ook al gewoon, zoals deze maand. En ze zijn toch naar binnen geweest met van alles, dus kan ook nog daarvan zijn. Gewoon lekker met kruikje warm houden en lekker verwennen dat buikje. En ik ga heel hard voor je duimen. Heb er wel een goed gevoel over bij je, maar mijn gevoel klopt niet altijd. Maar hoop het zo voor je.
Jeetje juulzon, dan wordt je weer flink met je neus op de feiten gedrukt. Hoop zo voor je dat ze het mis hebben en dat meer hormonen spuiten de oplossing is. Maar dat zal dan moeten blijken uit de bloedtest. Toch maar eerst hopen dat dit ei je superei is. Met een beetje mazzel worden we gewoon helemaal niet meer ongi de aankomende 9mnd. Wat zal dat een mooie sinterklaas en kerst kadootje zijn!! (meer wil ik niet voor de feestdagen) Ik ga er ook helemaal voor. Zo niet dan zien we wel weer verder. Dat is een zorg voor later. Voor nu hebben we gewoon nog een sprankje hoop dat het allemaal goed gaat komen. Je moet wat, toch?
Als een baby inderdaad een cadeautje is voor sinterklaas en kerst zou ik inderdaad superblij zijn. In ons geval is dat denk ik het meest waardevolle cadeau dat we kunnen wensen. Verder heb ik toch niet echt iets dat ik zou willen hebben om eerlijk te zijn.
Hé lieverds, ik weet wat jullie bedoelen... Een baby-buik is al wat ik wens... en goede gezondheid voor de mensen van wie ik hou. En wereldvrede . Nee, zonder grappen, het zou echt een mooi mooi mooi wonder zijn. En zoals jullie zeggen, deze week houden we een sprankje hoop! Mijn duimen draaien Het kaarsje brandt De hoop is er Net als kramp in mijn hand (van dat duimen) xxxxxxxx
Haai Juulzon, Ik lees al een tijdje met je mee maar heb eigenlijk nooit gereageerd. Nu wil ik dat toch even doen. Wat is het leven toch oneerlijk verdeeld he? Ik hoop zo voor jou (en de anderen ook natuurlijk) dat het snel raak mag zijn voor jullie, dat 5 dec een dag om nooit te vergeten word en jij een positieve test in je handen mag houden!! In gedachten denk ik aan je en hoop ik dat de volgende keer dat ik hier lees er een blije Juulzon van het scherm af zal spatten!! Succes en sterkte gewenst vanaf deze kant, ik zal een kaarsje voor je branden en duim op mijn allerhardst mee voor een lief klein beebje in je buik!
juulz dikke knuf voor jou. Deze rond wordt het niet voor mij. Ik heb nu ongi krampen en ik wacht op mijn ongi. Ik ga duimen voor je meid
Angelica Wat onwijs balen... Wil gewoon nog even zeggen: geen bloed, houd moed! Alkievalkie, wat ontzettend lief meis!!! Echt, superlief. Zo'n berichtje doet me heel erg goed. Hoop dat jouw duimen helpt voor ons allemaal! Het wordt nu wel een spannend weekje... Updeetje: Dat de hele MMM zo zijn weerslag heeft op je relatie dat merk ik regelmatig. Vakantie plannen, werkafspraken in het buitenland, rustmaanden die geen rustmaanden zijn (in je hoofd), je sociale leven (baby-born's, verjaardagen waar in deze levensfase bijna altijd kleintjes zijn). Niets laat zich plannen, het leven is in eenklaps een nog onvoorspelbaardere, oncontroleerbare achtbaan dan het al was. Dat je de dingen niet in de hand kunt hebben, daar heb ik me inmiddels wel bij neergelegd, maar zoveel loopings in de achtbaan... het maakt me inmiddels erg in de war. Waar eindigt het? Mijn vriend en ik hebben het momenteel erg moelijk samen. Hij wil rust die voor mij geen rust is. Ons onstuimige lachen wordt de laatste maanden net iets te vaak overstemd door teleurstelling en verdriet, wat ook de intmiteit op de achtergrond brengt. Terwijl dat zo belangrijk is. Daarbij tal van praktische dingen, zoals de verbouwing van ons huis wat nog steeds niet opschiet (en met vriesweer werken ze niet), het huis is koud, er is een lekkage, het toch en zo kan ik doorgaan. Als geen ander besef ik dat we hier uit moeten komen. Dat willen we ook. Maar de vraag hoe... Die vraag kunnen we even niet benatwoorden. Loslaten, vasthouden, niet opgeven, moed verliezen. Alles is zo dubbel soms... Maar het kaarsje brandt. Het vlammetje in onze harten brandt nog en weerspiegelt in de liefdevolle blikken die er echt nog wel zijn. Alleen het is erg goed zoeken, als ze vertroebeld wordt door pijn, verdriet en tranen... Op naar positief nieuws volgende week... Het kaarsje brandt nog steeds... xxxxx
juulzon@ Zo herkenbaar wat je schrijft.Alleen manlief en ik zijn op moment al meer naar elkaar toegegroeid wat de liefde betreft. Maar de boosheid en verdriet is er wel. Een hele dikke knuf .
@ Juulz, lees dat Cetrodide niet gebruikelijk is in Nederland, maar ehm.,.... Mijn ziekenhuis gebruikt alleen maar Cetrodide en zit toch echt in het UMCU.... Ik heb dat dus gespoten....
Het is zo herkenbaar juulzon wat je schrijft. De hele mmm kan je relatie maken en breken. Zolang je nog van elkaar houdt kan je een heel eind komen ben ik achter. En mannen zijn anders dan vrouwen helaas. Vrouwen zijn toch meer met hun lichaam bezig denk ik. Maar als vrouw zijnde ben je ook maar een paar dagen vruchtbaar, die je wilt gebruiken. En een man die heeft daar weer geen last van. Wat jammer dat het huis nog niet af is. Heb je een ouder huis gekocht? Hopelijk krijg je het wel snel warm. Hier zijn we ruim 2 jaar aan het verbouwen geweest en af en toe nog bezig. En hier ook vele lekkages gehad hoor. Maar als het af is kan je wel van een huis genieten. Jouw werk lijkt me helemaal lastig plannen met bezoeken aan het buitenland. Is ook lastig te plannen allemaal. Een hele dikke knuffel. Ik hoop dat het gewoon een superei is wat je deze maand had en dus gewoon zwanger het jaar uit gaat. En even rust is wel fijn hoor. Hier toch ook rust genomen, in het begin wel moeite mee. En is niet helemaal rustig in mijn hoofd. Maar meer even geen ziekenhuisbezoeken en dus een maand kunnen doen wat je wilt. In het begin had ik er moeite mee, maar vind het nu wel even lekker. Ga evt lekker een weekendje weg samen en ga weer lekker samen genieten. Hier is de intimiteit ook verminderd hoor, maar probeer er wel aan te werken. Je lichaam heeft af en toe ook even rust nodig om op adem te komen. En jij hebt wel de iui's en de 1ste ivf achter elkaar gedaan. De hormonen vreten ook energie. Een hele dikke knuffel voor jouw en geef de moed niet op.
lieve juulzon, Weer zo herkenbaar wat je schrijft. Wil je een hele dikke knuf geven. Met wat extra moed en hoop erin. Want dat hebben we echt nodig deze dagen. Ik hoop dat de verbouwing snel achter de rug is. In de troep zitten maakt het ook niet rustig in je hoofd. Nog 1 weekje volhouden, we moeten elkaar maar gewoon moed inspreken zodat we het vol kunnen houden. het is inderdaad net een achtbaan. Ene moment ben je vol moed en hoop en denk je, het kan echt! Andere moment voel je je down, moe en hulpeloos en denk je: het gaat nooit lukken. Denk dat wij er uitkomen als hele sterke, liefdevolle moeders. Als je dit aankan, kan je de hele wereld aan!!!
he juul, ik sluit me aan bij de andere meiden. Je bent een sterke vrouw en het gaat gewoon lukken. Ik ga vanvond ook even een kaarsje voor je branden knuffel
Lieve meiden, Wat zijn jullie toch schatten. Kan me helemaal in jullie reacties vinden. Marnat, wellicht kunnen mijn mannetje en ik ook over een tijdje zeggen dat we er sterker uit zijn gekomen. Bij ons gaat het, zoals zonnetje ook schrijft, met flinke ups en dows. Maar jij en Marnatman zijn gewoon een superbijzonder stel, dat had ik al door . Kom binnenkort weer even bij jouw blogje kijken hoe het gaat! Dikke knuf terug! PCootje, lieve schat! Licht en kracht kan ik - en wij allemaal - wel gebruiken in deze Donkere Koude Dagen....hopelijk helpt het! Voor jou een 'groei maar goed' kusje op je buikje! xxx Babii, ze zeiden dat cetrotide niet heel gebruikelijk was bij hun en ze zeiden dat het vooral in O-NL werd gebruikt, maar zo zie je maar weer...klopte niet helemaal. Je PB-tje is er nog van gekomen, sorry... Maar ik denk wel aan je! Meer dan je weet! Hang in there, kanjer! Dikke knuff Zonnetje, ik herken me op mijn beurt vaak in jouw schrijfsels. Wel fijn dat de 'rustmaanden' (al zijn ze verplicht) jou ook rust geven. Kan me daar zelf eerlijk gezegd nog nix bij voorstellen... Helemaal niet als het bloedonderzoek niet positief zou zijn... Maar goed... We zullen vol hoop afwachten... Een weekendje samen weg zou wel fijn zijn, over 2 weken is mijn studie af, dan iets meer tijd. En iets meer duidelijkheid... Hoe voel jij je trwns? Jij had toch ook een spontaan ei ? Dikke knuff ook! Oh ja, we hebben een huis uit 1920 gekocht. De enige warme plek is de woonkamer! De keuken, slaapkamer, badkamer, hal... alles tocht nog! Dikke sokken aan en kruikje en van de zomer maar dubbel glas gaan zetten!!!xxxx Dancer: Inderdaad, nog 1 weekje volhouden... Normaalgesproken had ik nu allang een testje gedaan om te zien of de Pregnyl eruit was, maar nu.. heb zoiets van, laat maar. Jouw ongie ook nog niet doorgezet? We duimen nog even flink door idd! En ik stem voor: Dat wij de meest liefdevolle mama's worden hier! Zo'n kleintje is bij ons allemaal zo welkom!!! Knuffxxx Angelica, hoe gaat het bij jou? Zie dat je bijna mag testen? Nu 12 daagjes na de IUI? Erg spannend! Duimduimduim! En dank voor je kaarsje. Kon ik wel een beetje gebruiken! Liefs en tot gauw! Dit weekend was raar. Ben zelf gisteren naar mijn ouders gegaan. Had ze al even niet gezien. Weer even in een warm bad thuiskomen (letterlijk). Vriendlief en ik haden alleen niet zo'n fijn afscheid, zat - overwhelmed met emoties - in de auto. Was er ook nog file en omleiding. Ben toen even langs mijn oudste broer gereden en mijn nichtje (8 mnd) nog even geknuffeld. Een schatje. Even met broer gewandeld en geraat. Hij kan goed luisteren en zag 't ook van vriend's perspectief. Daarna naar mijn ouders. Moeders lekker gekookt en ik moest nog wat werken. Ging alleen niet echt, want internet was er zo traag als een gehandicapte slak (arme slak). Vanmorgen met mijn vader door de natuur hardgelopen. Was erg koud, maar wel mooi. Vlogen ook een stuk of 7 ooievaars over. Zei tegen mijn paps, laat ze maar naar ons toe vliegen... Na het hardlopen had ik trouwens onwijs zere tepels van de kou!!! Auauau! Zijn nog steeds gevoelig . In de loop van de middag weer naar huis gereden. Vriendlief was er niet, was met zijn broer op stap en eerlijk gezegd vond ik het wel even fijn, alleen thuis. Wat rust. Had de schat op ons krijtbord 'welkom thuis mijn Juliefke' gezet (ok, klinkt raar, maar zo noemt-ie me soms !). Erg schattig. Maar merk dat ik nog wel een beetje stiller dan anders ben. Tot zover. Komende week weer een drukke week... Dikke knuff allemaal!!! En thnx again for being here! Fijn!!! xxxxxxxxxxxxxxxxx
Lieve Juulz ik duim nog zo hard voor je. Over de ooienvaars, misschien een teken? Ik had ze nog nooit in het echt gezien en toen ik voor de 2e fm ging deze IVF zater er 2 op de lantaarnpaal langs de snelweg.
@juulzon: ik voel me deze maand helemaal niet fit. Maar heb dat helaas vaker gehad en was het ook niks bijzonders. Maar ben het deze maand wel beetje zat. Ik heb elke maand buiten de mmm een spontaan ei, oorzaak is hier de anti-stoffen bij manlief. Waardoor het zaad aan elkaar plakt en dus aan elkaar blijft plakken. Hierdoor zwemmen ze dus niet meer. Ik weet het niet, lichaam houd me zo vaak voor de gek. Succes en ik weet zeker dat jullie er samen uit gaan komen, maar jullie zitten nu even in een dipje. Geniet in ieder geval van elkaar. Kan ook op andere manieren hoor. Gewoon even lekker knuffelen. Kaarsjes aan bij het eten of bij de koffie. Lekker bij elkaar kruipen op de bank. Ik merk dat dat wel belangrijk is en het de tekst op het krijtbord zegt genoeg. En ze zeggen weleens dat degene die je het meeste lief hebt het meest moet ontgelden wat betreft uiten van emoties. Misschien kunstof kozijnen? Of inderdaad dubbel glas alleen. De huizen uit die tijd zijn wat tochtiger, vooral met enkel glas. Hopelijk heb je wel cv overal, want soms zie je ook alleen maar gaskachels in die huizen. Kan me voorstellen dat als het bloedonderzoek niet goed is dat je dan geen rust kan vinden. Ik kan het me ook niet helemaal inbeelden hoe je je voelt. Bij mij is alles goed zover het nu lijkt. Maar voor hetzelfde geld komt er bij mij ook nog wat uit bij ivf. Maar tot op heden nog niks bij mij. Gelukkig bijna je studie klaar, scheelt ook wel denk ik. Met een beetje zoeken heb je best leuke aanbiedingen last minute. Of gewoon op luxe gaan mits het financieel kan. Heel veel succes en sterkte. En we duimen gewoon lekker verder voor je deze week. Waren de ooijvaars maar een goed voorteken. Ik kom ze soms tegen tijdens mijn werk, maar helaas heeft hij mijn huis nog niet gevonden. Moet er wel bij zeggen dat ik dan letterlijk langs de nesten rijd.
Lieverd, mijn duimen draaien nog steeds overuren voor je!! * Duim, duimer de duim!!* En ook ik brand natuurlijk regelmatig aan kaarsje voor je! En die ooievaars, dat moet gewoon een goed teken zijn! Als je er 1 over hebt, stuur die dan maar door naar mijn huis .