Hee lieverd! Aan de ene kant fijn om te weten dat alles goed is, maar aan de andere kant, je schiet er nog niks mee op zo. Als er nu wel wat was geweest had je misschien een "aha"-momentje gehad, waarom t niet lukte al die tijd.... Nou ja, stom zeg, heel erg frustrerend zo zeg! Hoop dat je een beetje kan genieten van klein neefje dit weekendje. Hoe voel jij je verder? En je mannetje? Gaat t allemaal goed qua humeur? XXXXX!
Juulz@ Het zit ook niet mee he! Je bent aan 1 kant blij dat het goed is, maar ook weer niet juist om je grote wens want waarom laat die dan op zich wachten pff meis . Ik kan je alleen maar een knuf geven helaas meer niet. Hoe gaat het idd verder met jou en je mannetje ondanks jullie verdriet heb je wel steun aan elkaar? Veel plezier met je neefje meis hoop dat je van hem kunt genieten.
@ Juulz, wat dubbel zeg. Op naar Gent en hopelijk daar veel meer geluk en een groot wonder. Meid dikke knuffel, ik denk aan je.
Ik leef ook nog steeds met je mee. Fijn dat alle uitslagen goed waren, maar inderdaad zo dubbel. Ik hoop dat Gent heel veel voor jullie gaat betekenen!!!
Juul, ik hoop zo dat je straks hele hoopvolle posipowerachtige ervaringen komt vertellen!!! Denk aan jou!!
Ze heeft er vast een dagje Gent van gemaakt en is nog ergens in Belgie te vinden. (geen idee of het zo is hoor)