ghighi! ja jij = lief en jij = verdrietig en jij = bijna niet op vakantie en jij = er zooooow aan toe jij = ff sms-en M = lief, M= mama, M= voorbeeld M= kussie
Ach lieffie toch, wat een lang en verdrietig verhaal weer. Heb zo ontzettend met jullie te doen! Die wens is zo onwijs groot, de pijn zo vreselijk hard, en dan die verdomde ruzie met je mannetje, het is niet niks lieverd. Je mag best wel even je tranen de vrije loop laten, en zo te lezen doe je dat ook, heel goed! Ga lekker van je vakantie genieten, en hopelijk kom je weer helemaal uitgerust terug. Dikke knuff!!!
Hoi hier is spuit 11! Geniet van je vakantie, ik hoop dat jij en je mannetje ff lekker op kunnen laden, en van elkaar kunnen genieten. Dikke kus!
Dag lieve vriendinnetjes! Jawel, we zijn toch nog weggeweest en inmiddels weer terug! We hebben onwijze mazzel gehad met het weer: Irene heeft alle regen weggewaaid en de lucht geklaard, zodat wij de afgelopen week met een stralend blauwe hemel onze benen uit het lijf hebben kunnen lopen in de Big Apple. Wat een indrukken, wat een hoogte, wat een mensenmassa, wat 24/7, wat een energieverspilling aan tal van neonreclames die de stad tegelijkertijd ook wel weer werelds maakt... Wat veel.... We zijn vandaag teruggekomen en gaan morgenochtend vroeg weer verder vakantie vieren: nog een weekje naar Zuid-Frankrijk. Vriendlief rijdt, dus die ligt al lang en breed te slapen. Ik slaap morgen verder in de auto... Net nog even snel 2 wasjes gedraaid, dus het ruikt lekker robijnfris (gebruik even geen omo en ariel.... ). Vriendlief hebben het de afgelopen week zo druk gehad (met onze citypass naar alle bezienswaardigheden, maar ook live muziek in Central Park en een Jazzbandje in Bryant park rond 17u00, dat ik al ons verdriet ook even heb kunnen loslaten. Uiteraard merkte ik wel dat ik het best lastig vond als ik een zwangere zag, of een stel met zo'n schattig beebje op de buik in een draagdoek, of een Amerikaanse vrouw waarbij ik me dan afvroeg of ze nu wel of niet zwanger was.... Dat viel me dus wel op bij veel vrouwen in Amerika; waar wij in Nederland eigenlijk best mooi 'xtra large' zijn (lees; in verhouding - brede heupen, volle billen, volle brosten), hebben veel Amerikaanse vrouwen die steviger zijn de vetzone vooral rondom de buik zitten. Hele smalle benen en schouders in verhouding en dan een tonnetje ronde buik. Maar dat even terzijde. Ga nu even de andere topics lezen om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat. Lees komende week wel weer wat vaker mee (denk ik...), want dan wordt het een relaxvakantie. Als het mooi weer wordt. Liggen al - heel voorbarig - drie boeken om te lezen klaar... En een pakket tijdschriften wat ik heb verzameld en gekregen van Dezen en Genen. Oh ja, had vorige week dinsdag en woensdag een ovutest, dus verwacht donderdag wel weer mijn menstruatie... Dan nog een maand en we mogen weer naar dr de S! Is op 12 oktober! *doet me eraan denken dat ik haar nog even ga mailen over al dan niet aan de pil moeten van tevoren.....* Dikke knuffels voor jullie. Voelt heel warm hier nog van die lieve meelezende meiden te treffen. Kuzzzz!
Oh ik ben jaloers op jullie vakantie naar NY!!! Anderhalf jaar geleden ben ik in washington geweest en dat was al zo gaaf. Maar New York lijkt me ook echt te gek. En wat fijn dat je je verdriet een beetje opzij kon zetten. Ik denk dat je hierdoor weer wat meer energie hebt gekregen. En nu lekker relaxen in France! Volgens mij is het nog heerlijk weer, dus dat komt wel goed. Veel plezier.
Jullie hebben het erg goed gehad in NY blijkt uit je verhaal. Nu lekker genieten in Zuid-Frankrijk. Hopelijk heb je beter weer dan wij hier. Knuffel!
Dag lieve meiden! Even een kort berichtje, binnenkort weer wat uitgebreider - er zit weer genog in mijn hoofd )... maar, ben weer thuis! We hebben nog een kleine week van de Franse zon kunnen genieten en heb geloof ik meer geslapen dan gelezen... Was erg moe. Maar, omgeving was rachtig. Rest volgt nog wel! Ben afgelopen nacht terug gekomen, slechts paar uurtjes geslapen (last van buikje, bah... 'goede nieuws' dat mijn cyclus zichzelf wel heeft verlengd en nu pas op dag 13 dpo ongesteld werd... en hoe! Had dus een klein moment de tevergeefse hoop op dat wonder wat niet voor niet-breezersletjes is weggelegd...) en vandaag alweer naar oude woonplaats om naar mijn tanadarts t gaan en mijn ouders op te halen en thuis te brengen van Schiphol. En 's middags, dat was wel verdrietig, langs een heel lief vriendinnetje wiens vader is overleden... Een lang, triets verhaal. Moest wel een traantje laten. Overleden aan kanker. En tijdens onze vakantie was de nicht van vriendlief (ze was 41 jaar) ook al aan kanker overleden. Zo oneerlijk.... Anyway, dit weekend alweer druk met sociale verplichtingen - verjaardagen - en maandag weer een drukke en volle werkdag... Over twee weken weer een reisje voor mijn werk en kom dan die woensdag 12 oktober terug en dan moeten we einde van de dag weer in Gent zijn. Nouja, des te sneller gaat de tijd zullen we maar zeggen... Trouwens, best dubbel: zat me te bedenken dat we anders rond 11-12 oktober waren uitgerekend van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Liefs voor allemaal!!! xxx
Dikke knuffel en de wereld is soms zo oneerlijk. Zie verdere reactie in het andere topic. En ik snap even de hoop op een wondetje.
dikke knuf meis!! wat een oneerlijkheid allemaal.... enne, misschien heeft het zo moeten zijn dat de afspraak in Gent rond de eigenlijke D day gepland staat....alles gebeurt met een reden!
Alleen zie, snap of weet je de reden niet waarom dingen op een bepaalde manier lopen. Ik heb dat gevoel tenminste wel.
SMAK voor joe!! Heftig van alles over kanker Wil je ff laten weten dat ik aan je denk en dat ik hoop dat het heeeel snel oktober is en dat je ontzettende posipower nieuws zult krijgen!!