Fijn dat je er altijd bent voor alle MMM-meisjes, ook uit de andere topics. Je bent een engeltje, met een hart van goud! Dikke knuffel! X
Dag lieve meiden! Voor de verandering maar weer eens even, in toeleving naar volgende week, naar Gent, naar Dr de S, een berichtje. We zijn zo benieuwd naar de bloeduitslag. En vind het best wel erg spannend. Gelukkig hier In Den Verre erg druk, al heb ik wel pech... Voor vertrek bleek ik een kaakontsteking te hebben (zal de details besparen, maar zoek maar eens op wat een 'fistel' is en die zit dan bij mij in de mond... Heb antibiotica mee voor als het erger wordt en meer pijn gaar doen. Optie was of naar de kaakchirurg die de ontsteking dag vanuit de kaak zou aanpakken of naar de endodontoloog om de wortelkanaalbehandeling die ooit is uitgevoerd op nieuw te laten doen. De tandarts adviseerde het laatste, dus nu afwachten hoe lang de wachtlijst is... *vind het zo niet leuk*. Ook is er vandaag een stukje van mijn voortand afgebroken toen ik op een harde pit beet van een pruim!! En dat terwijl ik net door de halfjaarlijkse APK heen was... Zo heb je nooit wat aan je gebit, zo alles tegelijk. Het is me wel een medisch jaar, 2011.... Verwacht vanaf zondag ieder moment mijn menstruatie.... En dan GEEN pil slikken, maar afwachten of ik in aanmerking kom voor die studie! Lieverds hier, allemaal veel succes, denk aan jullie. Nu gauw slapen! xxxx
Juulz jeetje wat een pech meid. Heb je je opgegeven voor die trial? Wij kwamen niet in aanmerking helaas. Ik word vanmiddag gebeld en dan hoor ik of ik zondag weer een echo krijg. Ik had vandaag een fm. 13 folikels 2 van 20 mm en 1 van 13 mm deze doen misschien niet mee Ik duim voor je en veilige reis terug
Dikke knuffel voor juulzon. Het zit je ook niet mee zeg. En ik kan me voorstellen dat het erg pijnlijk is. Hopelijk kan het snel verholpen worden.
Potverdrie! :x Wat een pech ineens, kan t ook eens meezitten met jullie?! Ik weet wel wat een fistel is..... Ooit een operatie gehad omdat ik er een op mn sluitspier had zitten. Hiervan zal ik de details besparen, maar WOW! wat deed dat pijn toen ie klapte....... Al een gevoel dat de ongi op komst is? En eens een keer GEEN pil is ook wel fijn zeg! Dikke knuffel!!!
Hoi hoi! Angelica, las net dat je tegen overstimulatie aanzit, oh jee... Hoe kan dat nu toch? Veel drinken en plassen, hoop echt dat het door kan gaan! Duim voor je! Zonnetje, dikke knuffel voor jou. Succes met de huizen en het nadenken over nov of feb... Volg je hart in deze!!! En doe wat je GEVOEL zegt, niet je verstand!!! Dat heb ik wel geleerd.... Brabbel, oh jee, zo'n fistel daar... Daar schijnt-ie het meest voor te komen. Tandarts heeft mij gezegd dat ik 'm juist open moet houden, zodat de ontsteking eruit kan, het vuil dan. Nu gaat het weer, maar als er idd die spanning op komt... Heb trouwens al heel lang geen pil hoeven slikken, zat altijd in het korte protocol. Weet nog niet of ik voor de trial in aanmerking kom, hoop van wel. Las op een ander topic dat het alleen is voor meiden met een 1e , 2e of 3e poging. Laat dit nu net onze 4e zijn. We wachten wel af, horen het donderdag. Hoe voel jij je??? Hou je het wachten nog een beetje vol??? Zo spannend!!! Duimduimduim! Verder alles zijn gangetje hier... Dikke knuf voor allemaal! xxx
Hee moppie! Ja t wachten gaat me nu beter af dan de vorige keer. Toen zat ik echt al te stuiteren rond deze tijd, maar nu ben ik heel relaxt. Ik wilde woensdag testen, maar als ik woensdag nog steeds zo relaxt ben, kan t goed zijn dat we toch wachten tot zaterdag, want dan zou ik officieel van het ziekenhuis mogen testen. Weet t niet, misschien slaan de zenuwen ineens toe de aankomende week, en test ik alsnog eerder. We zien wel. Ik heb ook totaal geen gevoel deze ronde. Wel? Niet gelukt? GEEN IDEE! Aan de ene kant lijkt t me zo gek dat ik nu zwanger zou zijn, voor mijn gevoel KAN t helemaal niet. Maar aan de andere kant heb ik na de punctie wel wat gekke kwaaltjes gehad, die ik nog niet kende. Maar of t nou van de punctie is geweest, of toch zwanger, ik weet t echt niet. Hoop t zo..... Ben zo bang voor de tegenslag weer deze ronde....... Dikke knuffel voor jou, en succes met mond-problemen.
ik sluit me aan bij zonnetje voel je je al beter Ik heb overstimulatie, vandaag weer bloedgeprikt en dan hoop ik op goed nieuws
Even - alweeer ego - al lees en leef ik met jullie mee hoor, maar zit nog steeds Ver Weg en vlieg vannacht terug. Heb dr de S gemaild: Vandaag vernam ik per mail van mijn vriend dat onze afspraak, waar we al weken met spanning (ivm bloeduitlagen) en vol goede hoop (op een nieuwe poging...) naar uitkijken, helaas niet door gaat en dat deze nu bij een collega van u is gezet. Eerlijk gezegd vind ik dit een grote teleurstelling, want we hebben juist een heel goed gevoel bij u, ons verhaal bij u neergelegd en nu krijgen we weer een andere arts... We zijn bewust naar Gent gegaan, omdat we zoveel goede berichten over u hebben gehoord en nu is de afspraak die we al 10 weken geleden hebben gemaakt plots verzet. Momenteel verblijf ik voor mijn werk in het buitenland en ook hiermee had ik rekening gehouden en ervoor gezorgd dat ik eerder terug kon zijn, vanwege deze afspraak.. Bestaat er enige mogelijkheid dat we alsnog bij u terecht kunnen die woensdag? Helemaal omdat we de uitslag van het bloedonderzoek graag met u persoonlijk zouden willen bespreken. Daarbij hopen we kans te maken op participatie aan de trial / studie, zoals in onderstaande mailconversatie is toegelicht. We kunnen vanaf 13u in Gent zijn. Het is niet zo dat we geen vertrouwen hebben in Dr P, maar we zijn al zo vaak van arts geswitcht en hebben echt vertrouwen in uw deskundigheid en ervaring. Daarbij, we hopen dat we misschien wel met een nieuwe poging zouden kunnen gaan beginnen. Overigens is mijn menstruatie, zoals ik ongeveer had uitgerekend, vandaag begonnen en ben dus niet met de pil begonnen, zoals u had gezegd. Uiteraard hebben we alle begrip voor uw volle agenda, maar aangezien deze afspraak al 10 weken staat, hopen we dat er een mogelijkheid is om u alsnog te zien. Antwoord (al 10 minuten later!) [FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif]Geachte heer en mevrouw, [/FONT][/FONT] [FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif]De reden waarom mijn raadpleging moet worden overgenomen op 12 oktober is omdat ik die dag de ganse dag in Brussel moet zijn. De enige mogelijkheid die ik nog zie om u op zeer korte termijn toe te voegen is nu vrijdag 14 oktober om 8u. Lukt dat? ---------------------------------------------------------------------------- Ik weer: Geachte Professor, Graag wil ik u laten weten dat mijn vriend en ik u graag zien op vrijdag aanstaande om 08u. We waarderen het ten zeerste dat u op zo'n korte termijn tijd voor ons heeft gemaakt. Vandaag (11-10) is dag 1 van mijn cyclus, vrijdag is dus dag 4. Maakt dit nog iets uit? We zijn erg benieuwd naar het vervolgtraject en de bloeduitslag. De afspraak voor morgen komt dus te vervallen. Nogmaals dank u wel voor de flexibiliteit. ---------------------------------------------------------------------------- Zij: Perfect, tot vrijdag! --------------------------------------------------------------------------- Heb er zo toch een beter gevoel bij. Overigens, moet 18 oktober naar de endodentoloog voor de ontstoken kaak en wortelkanaalbehandeling... Gaat lekker hier! GENOEG GE-EGO! Nu slapen, moet er vannacht weer uit om weer back home te vliegen. Morgen dus NIET naar gent, maar vrijdag.... LIefs voor allemaal!!! xxx[/FONT][/FONT]
Toch nog goed geregeld meid! Ben je nu weer een beetje gerustgesteld? Veel last van je ongi?? Dikke knuffel, ik denk aan je...
Wat een snel antwoord zeg. Hoop dat je er achteraf geen spijt van hebt gekregen dat je het verschoven hebt. Maar ja, wie weet is het wel beter zo. Hoewel het wel vroeg gaan rijden is. Of zoek je daar een hotelletje in de buurt? Succes en ik hoop dat de uitslag positief is en er ook voor jullie een wondertje weggelegd is.