Ik breek even in. Maartje en Marjah waren vorige week hier en vertelden van je bizarre verhaal. Ook ik zit in het lab/chromosoom-wezen en kon het me niet voorstellen dat iemand een chromosoom zou kunnen missen zonder dit zelf te merken. Een menselijke fout leek mij waarschijnlijk. Ik wil je dan ook super feliciteren (al is dat misschien ook weer raar, maar goed) met het feit dat ook de belgen vinden dat je compleet normaal bent Ik hoop dat jullie je nu weer 100% kunnen focussen op het vervolgtraject en hopelijk toch eens met een 'eind goed, al goed' Sterkte met alles!
Wat ontzettend fijn dat nu toch alles goed is, ben zo blij en opgelucht voor je!!! Ja, ik kan me voorstellen dat de stempel onbegrepen infertiliteit aan je knaagt, maar je bent al eens zwanger geweest, dus het moet kunnen!!! En daar duim, fik en hoop ik de komende weken keihard voor! Eindelijk kunnen jullie verder en durf je voorzichtig weer een beetje te dromen en te hopen... Ik las ooit eens hier op het forum een mooi onderschrift: 'Hoop is een lichtje in je hart, dat je vandaag moed geeft en morgen kracht' Daar heb ik vaak aan moeten denken tijdens de onzekere periode van onderzoeken en de behandeling! En ja, die onzekerheid blijft, ook als je eenmaal zwanger mag zijn. Dat kan ik je garanderen, er is niets liever dan dat ik nu wil dat het februari is en ik ons meisje gezond en wel in mijn armen mag houden... Maar ik ben zwanger en ondanks die ellendige onzekerheid, gun ik dat jou ook met heel mijn hart! Liever dit, dan de onzekerheid of het ooit zal lukken, want ik weet nog hoe die angst me verlamde en dat zou eigenlijk niemand mogen meemaken... Dikke knuffel voor jou meis, hoop dat je wat beter kunt slapen nu!
Juul....wat een fijn nieuws meid.... Hier gaan de duimen weer verder draaaien voor jullie wondertje hoor!!
Juulz@ Hier even weer een berichtje van m%m ik denk dat je ons bedoelt. Wat goed nieuws meis een mislukkeling ben je zeker niet en je lijf neemt een loopje met je rot ding ook he! Denk om je zelf en schijver je zelf nooit weg he als snap ik heel goed dat je boos op je zelf en je lijf bent . ik ben ook nog wel steeds boos op mijn lijf. Maar toch moeten we dt niet zijn op wie wel weet ik ook niet. Wat gaan ze nu verder doen? wel icsi? zo ja dan kan ik je er wel iets over uitleggen hoor als je dat wil en als het zo ver is. Knuffel je mannetje vanavond maar lekker niet te hard knijpen want hij moet wel heel blijven hoor. Mijn mannetje knuffel ik ook nog wel vandaag ,ik regeer en lees niet alles meer bij jou en vele andere meiden sorry daar voor denk wel aan je . Heb even ander zorgen [ lees mijn topic als je wil hoeft niet] Knuf van m%m
Sms'jes al op en neer! Maar ook via deze weg wil ik je graag nog ff digiknuffen, zo blij ik ben. Heb mijn baas nog niet gesproken sinds onze sms bom tussen m van m&m en q van vorige week. Hij werd ernstig afgeleid van mijn telefoon in de vergaderstand, toen je vorige week het rotte/belachelijke nieuws kreeg. Kus van andere m van m&m! See ya volgende week met m van m&m in leleleleh de stad van m van m&m. Zal kijken hoe laat ik uit lalalahh vertrek!
Oh, wat een fijn en goed nieuws!! Je kan je weer klaarmaken voor de volgende poging! Heel veel succes. Ik zet ook een kaarsje voor jou neer, voor jou en voor alle andere mmm dames.
Wat een fantastisch goed nieuws!!!! En wat heb je het weer mooi opgeschreven! En nu vol goede moed weer van start, want eigenlijk ziet het er dus allemaal geweldig uit en met deze "all inclusive " behandeling gaat het gewoon lukken!! Heel veel succes en ik duim voor je. xx
Hoi Juul, Ik lees(f) nog steeds met je mee hier, en ben je niet vergeten hoor,Ik wil je voor aankomende tijd dan ook weer heel veel sterkte wensen en hoop met heel mijn hart dat het nu toch echt mag gaan lukken. Denk aan je, alkievalkie.
Lieve Juulzon, de tranen lopen over mijn wangen bij het lezen van het geweldige telefoontje. Wat een opluchting! Nu doorgaan voor jullie ukkie. Dat is jullie zo gegund. Knuffel!
Gelukkig dat het toch allemaal goed is en dat je weer voor een poging kan gaan. Maar snap wel je holletje van afgelopen week hoor. Is niet niks wat ze je vertelde. En wat gelukkig geen waarheid was.
Oh wat fijn meis, dat het onderzoek in eerste instantie niet goed was gegaan. En wat super dat er niks is gevonden. En ja, ik weet dat dat ook een keerzijde in je gedachten kan hebben. Ook bij ons (alhoewel we niet heel veel onderzoeken hebben gehad zoals jij) is er nooit iets gevonden wat een zwangerschap in de weg zou kunnen staan. Ik hoop dan ook voor jullie dat de toekomst hetzelfde mag brengen als bij ons. Knuffel!!!
Ondanks de herfstzon die nu flink haar best doet om er een vrolijk en zachte herfstdag van te maken, merk ik dat ik nog steeds moe ben. Heb voldoende slaap gehad, maar ondanks het wakker worden met mijn wakeuplight en een warme douche en dan vandaag de zon die schijnt en weekend voor de boeg, ben ik moe... Hangerig, herfstig. Misschien dat het wat extremer is door de pil, geen idee. Merk dat stiekem, zo naar de komende poging toe de hoop en het vertrouwen ook weer plaatsmaken voor de onzekerheid en angst. Al put ik ergens ook wel hoop uit het feit dat we toch al wel twee keer zwanger zijn geweest, al eindigde het de eerste in een miskraam en had ik al licht bruin verlies vanaf dag 1... en de tweede keer idem en zat het ook nog buitenbaarmoederlijk en mis ik nu een eileider... Daarbij: hebben nu al 4 pogingen en 3 officiele IVF-behandelingen erop zitten, nooit een cryo gehad en daarvoor 7x IUI en 12x Clomid en tussendoor ovu-testen omdat je Hoopt Op Dat Ene Wonder... Oneerlijk. Vermoeiend en veel meer van dat alles. Onbewust houd ik er rekening mee dat mijn vriend en ik geen papa en mama meer gaan worden. Houd nu ook al rekening ermee dat het - ondanks onze hoop hoor - de komende poging ook wel eens net zou gaan lukken. Eigenlijk weer die eeuwige disbalans tussen hoop en angst... Waarbij je je maar voorbereidt op het ergste, dan valt het immers altijd mee bij wijze van spreken dan). Het komende jaar wordt voor ons dan ook spannend, want dan zal het erop of eronder zijn. We willen nog 3 pogingen doen in Gent en daarna... Zover wil ik nog niet denken en conform struisvogelpolitiek steek ik mijn kop een beetje in het zand voor het mogelijke 'doemscenario', wat tegelijkertijd als een zwaard van Damocles altijd aanwezig is... Ga nu weer even arbeid verrichten voor de baas (met een bossche bol in mijn buik! Ben een kiloknaller sinds de Pil! xxxx
Dikke knuffel voor jou. Ik doe mee met je herfstdipje en stuisvogel spelen. Hier voel ik me ook somber, moe en futloos. Groot deel weet ik ook hoe het komt bij mij, toch spanningen die veel invloed hebben.
herken het! deel het! kus voor jou, kus op traantjes, kus op onzekerheid, kus op zwaard, kus voor struisvogel (jak! als die kop in het zand zit, waar kus ik dan? ieuw!), kus voor kiloknaller, kus aan jou! zeg... waar laat je de kilo's? 1 kilo is bij jou volgens mij een toename van 10% lichaamsgewicht ?! Kijk, bij mij daarentegen valt zo'n kilo niet op... (okee ik hou op ) (nee heb geen bmi van 33, maar van 22 ofzo) anyway! ik leef weer met je mee ! WEER! Wil je nou eens stoppen met pogingen en gewoon zwanger raken?!