Hoi Juulzon, Wat duurt het wachten dan lang he voordat je meer weet, het is ook zo spannend allemaal!! Ik ga heel heel heel hard voor je duimen dat er maar mooie bevruchtingen mogen ontstaan. Het moet gewoon!!!! Liefs Bittersweet
4 stuks toch ben ik wel een beetje trots op je hoor! ik ben heul trots Die 4 zijn nu ontzettend hun best aan het doen, om je morgen te laten verblijden met het heuglijke nieuw dat ze (bijna) allemaal bevrucht zijn. duimmmmmmmmm
Juulz mijn duimen draaien met volle toeren. wat je al zei, zij is een chago en hij is geweldig Knuffel en slaap lekker
Veel sterkte Juul met nog even wachten tot je mag bellen. I know the feeling ... Maar vier mooie eicellen daar moet iets moois uitkomen. Ik had er de eerste keer ook vier (uit vijf follikels, waarvan 1 overoverrijp), en alle vier bevrucht! Ik duim voor en denk aan je! Nu ga ik aan het werk. Kijk vanmiddag wel even hoe de stand van zaken is. En denk erom, je zit nog in de VERWENDAGEN he! Vertroetel jezelf maar op en top.
Lieve Juulz, ook hier denkt er iemand aan je: ik deel alle positieve energie met je en blaas het heel hard jouw kant uit!!! Sterkte met wachten!!!
Over 7 minuten mag je bellen... Ach lieve meid, trek je het nog?? Vast een hele stomme vraag.. Ik zou gewoon nu vast bellen, maar ik ben dan ook mevrouwtje ongeduld... *duim*
Jullie geduim heeft geholpen lieve forumvriendinnetjes!!! Inmiddels is het alweer schemerig buiten. En toch, toch worden de dagen langzaam, heel langzaam maar zeker weer wat langer. Deze week heb ik vrij en ik geniet ervan. Vandaag de hele dag niets gehoeven en lekker lui gedaan. Voor het eerst sinds tijden en ik geniet ervan. Gisteravond merkte ik dat mijn buikje wat opgezet was van de punctie. En daarbij waren mijn darmen ook wat gespannen, toch door een vreemde dag. Want zon punctiedag helemaal met het vroege opstaan en de roesjes-medicatie is en blijft een rare dag. Heb vannacht gelukkig wel kunnen slapen, al werd ik een paar keer wakker omdat ik toch zenuwachtig was voor de uitslag vandaag. Om 11u mocht ik bellen, dus dat deed ik ook. In gesprek Pas om 11u10 kwam ik er doorheen en werd weer in de wacht gezet. Om 11u20 (en wat duren minuten dan lang!) kreeg ik de vroedvrouw aan de telefoon. Na het verifiëren van mijn naam en geboortedatum kreeg ik de uitslag. En deze was mooier dan ik had kunnen hopen! Alle vier de eicellen waren van goede kwaliteit gebleken en konden alle vier geïnjecteerd worden! En, alle vier hadden zich ook gedeeld! Een mooiere uitslag had er vandaag niet kunnen zijn. Uiteraard hou ik toch een héle kleine slag om de arm, omdat ik weet dat een deling kan ophouden met delen Immers, dat heeft Saskia84 ook meegemaakt en dat maakt je dan toch een beetje onzeker. Maar, ik probeer positief te denken en zat vandaag alweer een beetje zwijmelend, hoopvol te dagdromen Als ze nu eens allemaal mooi doordelen zonder fragmentatie en er worden er 2 teruggeplaatst en ik ben zwanger en heb dan ook nog eens 2 cryootjes in de vriezer . Van zon gedachte kan ik dan voor een moment helemaal gelukkig worden. En dan jaag ik de Realiteit en Verstand weg, die zich dan ook even willen laten horen in mijn hersenpan met een Maar je weet dat er een grotere kans is dat het niet innestelt . en Koester nu geen hoop, je weet hoe hard een teleurstelling aankomt . Natuurlijk, ik weet als geen ander dat het mis kan gaan, op alle mogelijke manieren. Maar weer even dat dagdromerige gevoel, weer even een beetje positief nieuws, daar ben ik dan zo blij mee. En ja, de realiteit der teleurstelling ligt altijd op de loer Dat weet iedereen die in dit traject zit of heeft gezeten Gisteravond belde mijn broer, die van de zwangere schoonzus (dus niet de schoonzus van mijn vriends kant, die gaf met Eerste Kerstdag aan dat ze misschien toch niet verder gingen met proberen, omdat ze iedere maand anderhalve week van slag als het niet gelukt was en zij zijn nu ook al zo lang bezig - 9 maanden inmiddels - en het is nog steeds niet raak. En ze merkte dat dit haar aan het opbreken was En als dat nu al zo is ). Maar goed, mijn broer belde dus en ik vroeg wanneer zij de eerste echo dan zouden hebben. Hij dacht eind januari, wist het niet zeker. Hij vertelde dat Schoonzus had gezegd dat ze heel hard hoopte dat we tegelijk zwanger zouden zijn. En weet je wat ik stiekem dacht? Heel slecht van mij hoor Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ik gewoon eens een tijdje alléén De Zwangere zou mogen zijn. Omdat zij er al een hebben en mijn andere broer er inmiddels al twee heeft. Tegelijkertijd een hele egoïstische gedachte, maar ik dacht het wel, het ging wel door me heen. Dat ik eens een mooie dikke bolle buik zou mogen hebben en daar dan mee mogen pronken. Maar goed, uiteraard hoop ik ook dat ik samen met Schoonzus zwanger mag zijn, want zwanger is zwanger en het liefst vanaf vrijdag!!! Uiteraard klink ik weer heel blij en positief, en dat ben ik ook hoor, maar die realiteit, dat het ook dit keer wéér anders uit kan pakken, die is ook aanwezig, al doe ik heel hard mijn best hem tevergeefs weg te jagen. Ik probeer m te negeren, maar het besef is er altijd Dus nu weer een stapje verder Nu op naar de Kwartfinale: de terugplaatsing, dan de Halve Finale, een positieve test en dan de Finale over 8,5 maanden??? *duim*hoop*bid*kaarsje* energie die kant op* duim*hoop*bid*kaarsje*meer energie die kant op*
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Wauw zeg!!! 4 bevruchtingen!!! Super. Ja ja Juul, zo voelt het om goed nieuws te krijgen....was lang geleden voor je hè . Geniet van dit moment, geniet van dat je in een positieve vibe zit. Droom lekker weg, ja hebt al genoeg nachtmerries gehad! Lekker dromen. Enne, goede embryootjes kunnen goed plakken in je baarmoeder. Komt helemaal goed meis!!