YYYYEEEEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH! You make my day! Duimen verder, maar dit moet toch goed komen???!! xxxx
Hoi Juulzon, Wat een supergoed nieuws zeg, nu ga ik nog harder voor je duimen dat er maar hele mooie deling mogen gaan plaatsvinden. Ben echt heel blij voor je. Hou je haaks he!! Liefs Bittersweet
Wat een goed nieuws, je hebt ons wel in spanning gehouden hoor. Ik had dat ook, 5 eicellen en 5 bevruchtingen en NU ben ik dus zwanger daarvan, ik hoop voor jou hetzelfde. Een score van 100% Op naar vrijdag en we blijven duimen!!!!!!
Ooh juulz wat geweldig zeg, heb de hele dag aan je gedacht. En droom maar van jullie 4 kanjers, ik zit zelf al te dromen voor jou, juulz die haar positieve test laat zien, juulz die haar buik gaat showen hier, juulz met een beebje op haar armen. Sorry droom te snel en je angst zelfbescherming is logisch. Maar ik heb er een goed gevoel over en duim keihard verder. Op naar vrijdag!
Hallo Juulzon, Je kent mij niet! Maar ik leef al heel erg lang met je mee en volg je blogje heel trouw! Heb vanaf pagina 1 met je mee geduimd en mee gehuild! Nog nooit gereageerd, maar wilde het nu toch gewoon wel een keertje doen en je een hele dikke knuffel geven! Wat een super goed nieuws!! Ik duim weer ijverig met je mee en hoop dat het deze ronde eindelijk ook voor jou raak mag zijn!
Lieve Juul, Wat een supergoed nieuws zeg!!!!! Gewoon alle 4 bevrucht, joepie! Hoop op een mooie tp! Liefs mien
Da's een goed begin van het nieuwe jaar!!! En dat het nog maar mooier/beter mag worden! 2011 was een jaar om snel te vergeten. Hopelijk wordt 2012 een jaar om nooit te vergeten! Ik duim voor een goede terugplaatsing en dat het dan 9 maanden lang lekker bij jou mag blijven zitten!
Joehoee!! Laat je de dames hier gewoon in spanning??? Das ook nie lief Haha Liefjuultje is op dit moment druk met lief zijn voor haar buikje... En dat is hard nodig met haar 8 en 9 cellige knapperts erin!! Sorry dat ik het verraden heb Mag jij zelf de rest van je joepiedepoepie berichtje hier vertellen