Oh Juulzon, wat mooi... Ik hoop zo dat voor jou een ander opstapperon voldoende zal zijn! Ik probeer te accepteren dat het bij dromen zal blijven, dromen van hoe het op de eindbestemming zal zijn. Maar wel met een paar kleine ogen die eigenlijk horen bij mensen die misschien beter niet in de trein hadden kunnen stappen... Die misschien wel met goede bedoelingen de trein zijn ingestapt, maar die de reis niet goed aankonden.... Ik blijf voor je duimen en deel in je verdriet, wat ook bij mij nog zo veel opspeelt. Veel liefs, Sonne
Wauw Juul kippenvel op me armen en een brok in me keel na het prachtige verwoorde verhaal met de treinhaltes! Wat vreselijk klote dat het nog altijd niet is gelukt, ik hoop zo dat jij snel op de trein zult stappen en alle 9 haltes goed mag afleggen! Ik gun het je zo! Dikke dikke knuffel
Ach meis, wat een verdriet. Maar wat kan je toch mooie verhalen schrijven. Ik hoop voor je dat je ooit zal horen bij de mensen die de eindbestemming halen! *HUG*
Oh Juul wat is het toch weer oneerlijk... En inderdaad, hoe kan het toch dat die prachtige emmy's niet innestelen? Alles leek toch perfect? Om gek van te worden... Ook ik hoop zo dat je echt eens bij de mensen zult horen die de eindbestemming halen. Je hebt het prachtig omschreven, maar wat is het verdrietig dat je dit moet voelen...
lieve Juul tranen branden in mijn ogen bij het lezen van je stukjes, het verdriet is zo overduidelijk, waarom..... niemand zal een antwoord voor je hebben. We blijven nu en in de toekomst voor je duimen, ergens zal er toch een wondertje zijn wat jullie als ouders wil hebben??
O nee Wat vreselijk oneerlijk! Ik snap het ook niet, en ik vraag me ook zo vaak af waarom. Waarom zijn onze 2 mooie emmies niet blijven zitten, en waarom die van jullie nu ook niet. Ongelofelijk... zeker als je dan weer zo'n verhaal hoort van iemand die de pil 1 keer vergeten is en wel hoppa meteen zwanger raakt... Oneerlijk en om echt boos van te worden. Sterkte lieve schat! Ik had je zoveel meer gegund.
Heb nooit echt gepost in je topic maar wel wat meegelezen maar ik heb echt kippenvel van je laatste post! Heel veel sterkte...
Dank jullie wel meiden... Zag alleen dat er nog wat tikfoutjes in staan die ik niet meer kan verbeteren (gelden moet zijn geleden en vliegveld moet zijn vliegticket)... De steun doet me wel goed. xxx
Wat een treffende vergelijking, Juulzon. Ook wij behoren tot de stellen die al jarenlang, maand na maand, de trein voor onze neus zien vertrekken. Een aantal maanden stonden we niet meer op het perron, maar deze maand staan we er weer, hopend dat onze naam nu eindelijk een keer genoemd zal worden... Shit van de omotest, hopelijk kun je door je gedichten en verhalen het verdriet enigszins van je af schrijven. Het helpt mij in ieder geval wel om ze te lezen! Veel succes verder, Murphy
*%&$^&#^&! :x Waarom nu weer OMO?! Ik heb er geen woorden voor lieverd, alleen hier ook tranen nu...... *Knuffie*
Oh meisje toch,waarom nou toch? Het was jullie zo gegund! Weet niet goed wat ik moet zeggen daarom geef ik je een hele dikke virtuele knuffel en moet je weten dat ik aan je denk.
Een traan glijd over mijn wang... Lieve Juulz, weet niet wat ik moet zeggen stomme omo testen!!.. dikke knuffel en de kaarsjes blijven branden!
Juulz@ Mijn tranen staan in mijn ogen bij het lezen van je ingrijpend stuk . Pinkt een traan weg wat kun jij mooi schrijven jou gevoel is voor velen van ons zo herkenbaar. Ik lees nog vaak mee en hoop dan ook dat er een mooie roze test komt in jou topic. Maar grr weer niet rot lijf ook. waarom weet ik niet weet het bij me zelf niet eens. Wou dat ik je kon helpen maar zal niet weten hoe. Blijf duimen en kaarsen branden meis denk aan je dikke knuf .
Lieve Juul, ik denk veel aan je! Een vlaag van verdriet over me heen als ik jouw woorden lees hier. Wat omschrijf je je gevoel weer prachtig mooi. Ik had zo'n goed gevoel over deze 2 draakjes. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, kan het nauwelijks geloven!! Hele dikke knuffel.
In een woord: omowit. En ik ben mooi gestopt met die utrobollen, want echt niet dat het nu ineens van vandaag of morgen gaat knallen. Geloof ik niet in en de lage rugpijn zegt me voldoende... Vandaag wordt rood.... Geen kleur van de liefde Weet iemand hoe het werkt met Cryo TP in Gent??? xxxx
@Juul, wat weet je het toch weer pakkend te omschrijven, want zoals jij het beschrijft van die trein zo voelt het ook. Emmaman en ik vinden die gang naar het treinstation steeds zwaarder worden, want het voelt zo langzamerhand als wachten op niks. We staan ook niet meer enthousiast vooraan om te hopen dat onze naam wordt omgeroepen en we in mogen stappen. Wij staan nu meer bij de uitgang van het station wat te wachten zodat als hij zoals gewoonlijk weer zonder ons vertrekt we ook snel weer weg zijn. En ja, die vraag 'waarom?', ik begrijp er iedere maand ook niks van. Bij ons is alles goed, we hebben nu 3 topembryo's teruggeplaatst gekregen, ik probeer er vanalles aan te doen om het te laten lukken, maar helaas.... Lieverd, ik denk aan je, had het zo gehoopt voor jullie....