Lees ik een keer weer op zp en kom direct jouw trein-verhaal tegen. Ik ben er stil van. Wij denken erover om dit jaar de duitse trein te gaan nemen. Klote dat jij weer niet zwanger mag wezen. Lieffie, een dikke dikke knuffel!
Ik vind het vreselijk voor je, had net als velen hier goede hoop voro je. Deze is voor jou, misschien heb je er iets aan. Het beschrijft voor mij wel goed hoe ik me voel. Weet natuurlijk niet of je gelovig bent, daar gaan de laatste paar zinnen over, maar denk dat de rest van het liedje voor iedereen van toepassing zou kunnen zijn... een maand voorbij Reni& elisa - YouTube
Thnxs lieverds... Ga morgen weer proberen Gent te bellen. Waarom nog een bloedtest als je vet ongesteld bent en de test is omowit? Heeft ooit iemand meegemaakt dat je dan toch zwangerschapshormoon in je bloed hebt...? Dacht het niet! Hopelijk kunnen we zsm verder... Jacq, ken het liedje. Heb in 2009 die cd gekocht, toen ik net in de MMM stapte... Knuff!
Ja senna85 heeft het meegemaakt juulzon, zie alg temkaart topic. met kerst en ze is nu 6 wkn zwanger. Maar snap dat het onzinnig voelt! Knuffel!
Oh trouwens die had wel een licht posi test en daarna bloedverlirs dus klopt niet helemaal wat ik zeg...
Lief Juultje, ....Wat vind ik dit wederom afschuwelijk voor jou. Ik snap heel goed dat je stopt met de Utro en dat je geen bloedtest wilt. Wat een verdrietige kutzooi! Had het zo ontzettend anders voor je gehoopt. Ik had zo gehoopt dat die twee prachtige draakjes zo hun best hadden gedaan en de strijd hadden gewonnen om een mooi plekje te vinden voor de komende 8 maanden. Maar helaas... Helaas is wel een enorme understatement en hoe graag ik nu ook je hele topic zou willen bedelven met gevloek, houd ik het kort en krachtig bij KUTZOOI! Want dat is het... Ben je vandaag weer wezen werken of ben je thuis gebleven? En Juultjeman? Het is gewóón zó oneerlijk... Wat heb je je gevoelens prachtig omschreven. Heb het gisteren aan Maartman voorgelezen. Ook hij kreeg een brok in zijn keel. Ik hoop dat je snel van de Sutter verder mag met je cryo's. Ik ga als een malle duimen/hopen/fikken... Heb trouwens net op het freya forum een vraag gesteld over wanneer je na een mislukte verse poging weer met een cryo tp verder mag. Volgens mij zijn daar onwijs veel Gent Gangers.. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen. Dikke kus.
Vind het zo erg om te lezen dat het niet gelukt is!!!!!!!! Net zoals Maartje zegt, ik wou dat ik wat voor je kon doen. Ik mocht in DD na de mislukte TP meteen weer door met mijn cryo's. Helaas heb ik die maand geen eisprong kunnen waarnemen ook niet met ovulatietesten dus moesten we toch nog een maand wachten. Ik zou ook morgen met Gent bellen en vragen hoe en hoe snel nu verder. Bij mij had een verse TP ook geen resultaat en de volgende cryo wel dus ik hoop en bid dat dit ook voor jou het geval is. Liefs en een dikke knuffel, Nataly
*snif* wat een lieve berichtjes hier * Hoop dat het zoals bij jou gaat lopen Nataly... En Maartje, superlief dat je het even op Freya hebt gepost, ben wel benieuwd naar de reactie.... Had vandaag, om 17u mailtje aan de prof gestuurd en jawel!!! Een uur later al antwoord!!! Dat vind ik wel echt top van de prof. We kunnen maandag 30-01 terecht! Om 18u, dat wel... Maar maakt mij niet uit, neem die maandag en evt dinsdagochtend gewoon vrij! Alleen zegt vriendlief net dat-ie niet kan... Nou, dan ga ik mooi alleen, het is maar net wat je belangrijk vind Ben dus wel een beetje boos omdat hij niet kan vanwege een "belangrijk werkoverleg"... wat er iedere week is... Nou, de prof heeft er niet iedere week tijd voor ons en heb gezegd dat voor mij ons beebje veel belangrijker is... En nu is meneer stil... Ben misschien een beetje bitchy maar dat mag als je poging numero zoveel mislukt is toch?! En daarbij, vind het belachelijk dat hij direct zegt dat hij niet kan. Heb ook gezegd dat ik de discussie verder niet aan wil en dat hij het helemaal zelf moet weten. Vraag anders wel of iemand anders met me mee rijdt, want vindt het lange rijden het vervelendst, in mijn upje. Anyway, ben ondanks de mega-teleurstelling alweer "blij: dat we in elk geval gauw met de prof ons vervolgstrijdplan kunnen maken.... Het geeft toch wat ademruimte, die cryootjes. Nu maar hopen dat ze goed ontdooien. Misschien dan na de komende ongie (deze moet nog doorbreken hoor, maar kan ieder moment gebeuren) een cryo-ronde, al weet ik nog niet hoe dat eruit gaat zien! Hoe groot is de kans op goede ontdooiing eigenlijk...? Zit me dan gelijk te bedenken, als het in een eigen ronde is, meten ze dan ook je bms enzo? Heb zelf altijd een late eisprong van mezelf, dus wie weet kan het dan gewoon al de komende maand..... en wie weet is er dan wel een kansje... Het geeft gewoon weer wat hoop en kracht om vooruit te kunnen kijken... Jullie begrijpen het wel... xxxx
is niet bitchy hoor, heel begrijpelijk! Mannen beleven het ook vaak anders helaas. Hoop dat er iemand met je mee kan rijden en dat de cryo's mooi mogen ontdooien! Ik hou je blog in de gaten, veel succes en ik duim me suf!
Ha ha, da's ook wel een beetje grappig-lief Anne! Geloof me, als we die trein konden kapen, dan denk ik dat er op het forum heel veel strijdlustige kapers zitten!!! Alleen laat deze trein zich niet kapen.... Overigens, geen test meer gedaan vandaag. Ongie-gevoel is weggetrokken, maar TOCH heb ik het iedee dat ieder moment 'de pleuris kan uitbreken' (dit is eigenlijk geen Juulziaans-taalgebruik hoor), maar denk toch dat de ongie ieder moment door kan breken. Vriendlief was vanmorgen en gisteravond erg stil. Heb het idee dat mijn woorden hem een beetje bezig houden. Voel ik me gelijk weer schuldig, want weet ook best dat er op zijn werk een hoog verwachtingsmanagement is van zijn leidinggevenden... Ga nu weer werken... En zal jullie op de hoogte houden van de eerste Red Spotting...
of niet... de hoop is toch nog niet geheel vervlogen zolang je niet ongi bent. Al snap ik dat je niet zo denkt. Blijf stiekem nog doorduimen
Wat super dat je al zo snel terecht kunt!! Wel stom dat ze mij gewoon 2,5 maand laten wachten op een gesprek! Maar goed dat we geen haast hebben, want anders was ik behoorlijk pissig geweest
Heey meissiiiieeeeeeh, van radiostilte komt het toch niet, he Nou ja, gelukkig maar. Nu kun je hier tenminste je gal spuwen en kan je vriend even tegen zichzelf snarken. Je hebt gewoon gelijk, maar hij ziet dat niet omdat hij in principe daar niet nodig is. "het is toch maar een gesprek?!". Tja... Maar zoals de vorige keer bij een van je vorige echo's toen je met je vader ging, leefde hij wel erg met je mee en had ik het gevoel dat ie zich ernstig schuldig voelde. Misschien moet ie even broeden, zoals veel mannen dat doen. Vooral niet gaan zeuren, dan komen ze misschien later op het lumineuze idee om gewoon precies te willen wat jij al lang voor had gesteld. enniewee, geen rood is nog hoop... al weet je misschien wel beter. joe neffer no Kussie P.S. vind het nog steeds ont-zet-tend KKKKKKKKKK voor jullie
Hoi juulzon, Wil even tegen je zeggen dat ik heel erg met je meeleef. Het is echt zo oneerlijk dat het maar niet wil lukken. Wel fijn dat je snel weer een afspraak hebt in gent zodat je de vervolgstappen kan bespreken, want alsmaar wachten daar wordt je op een gegeven moment ook wel gek van. Heel veel sterkte. Veel liefs Bittersweet
Hele dikke knuffel, ook voor je mannetje. Hij kan er wel nuchter over doen, maar ook hij zit er enorm mee, dat weet ik zeker. De arme ziel weet ook niet zo goed denk ik hoe hij er mee om moet gaan. Jij kan het gelukkig van je afschrijven, maar je man heeft er echt meer tijd voor nodig. Herken t heel erg, mijn man is denk ik een beetje hetzelfde als de jouwe.... En ook het vooruit denken naar de volgende stap, herken ik.... Ik zat al met mn gedachte in Dusseldorf, terwijl ik nog ongi moest worden voor mijn volgende poging. Putte er hoop uit, en mijn verdriet verdween daardoor naar de achtergrond. Ik heb mn onderschrift aangepast, ik hoop dat je t goed vind... Hele dikke knuffel, en als ik ooit ook maar iets kan doen voor je dan hoor ik t. Jij bent een kanjer, hele dikke knuffel!!!!
.............Helaas............... Wat ik al voelde is uitgekomen: vanavond was er roze, morgen zal het doorzetten en zal ik als Dag 1 tellen. Als ik de 30e naar Gent ga, zit ik op dag 13 en aangezien mijn eisprong meestal pas rond dag 19/20 is... Ga ik het er brutaal op wagen en vragen of het dan deze ronde al kan... Waarom niet? Maar goed, ken het Gents beleid in deze nog niet, dus wie weet moet ik wachten. Wil ook gaan informeren naar hun 'Pipelle' experiment / methode, oftwel het scratchen in de baarmoeder, waardoor er een betere innestelling zou kunnen zijn. En maar hopen dat Eskimo 1 goed ontdooit... Ach ja, probeer ondanks de hele grote teleurstelling maar weer positief te bedenken dat we nog 2 kansjes in de vriezer hebben.... (tussen de teleurstelling door...) En Sas, vanaf de allereerste afspraak heb ik de prof iedere keer persoonlijk gemaild (nog net niet in dichtvorm ) en heeft zij ook de datum voorgesteld. Dus niet via het afsprakenbureau. Denk dat dat wel scheelt. Ben zelf erg blij dat het nu al kan, ook omdat er voor ons geen alternatieven zijn (zoals adoptie of pleegzorg, wil vriendlief echt niet). We hebben samen gezegd, we hebben NL 3 punctiekansen gegeven, willen we Gent ook doen (al is het dan echt daarna OP SPAARGELD). Met nu al in elk geval 2 cryo's als resultaat, en we hebben daarvoor nog nooit een cryo gehad! Maar ook gezien mijn bloedwaardes en voorraad en onze (vriendliefs) leeftijd, willen we, kunnen we het niet over jaren heen gaan spreiden... Anyway, op hoop van Cryo-zegen! May the force be with us... Truste!!! xxx PS Brabbel, als trouwe supporte pas jij je onderschrift vast gewoon weer aan bij de cryoTP !!! Fijn dat alles goed met jouw buikje! Staat er al een foto in je album??? Jacq, de 19e IUI en 3 kanshebbers??? Wow! Moet toch een voltreffer bij gaan zitten!!! duimen AAN! xxxx
Snik juul.... balen met een hoofdletter B! Heb goede verhalen gehoord over pipelle idd, stond in dec nog artikel over in freya magazine wat ik hier heb liggen. Wie weet willen ze het proberen en blijft je eskimootje beter plakken. Lief dat je voor me duimt! Hoop dat je een beetje kan slapen! Knuffel!