Hadden jullie toen jullie zwanger waren na de iui ook last van gevoelige/pijnlijke borsten of toen juist niet? Hadden jullie dit na een mislukte iui poging ook? Ik zit nu in de laatste wachtdagen, nod is donderdag. Heb pijnlijke gevoelige borsten, lijkt of dat ze strak staan. Ik heb zo nu en dan steken onder in m`n buik richting de liezen. Ik ben zo bang dat ik mezelf weer van alles in m`n hoofd haal dat het weer niet is gelukt, waarom kan ik nou die laatste dagen niet rustig afwachten. De eerste week gaat altijd nog wel, maar die laatste paar dagen is echt een ramp, bij alles wat ik voel denk ik, zou het dan toch? Alvast bedankt voor het aanhoren van mijn klaagzang en het beantwoorden van mijn vragen. Dikke kus Renate
Heel herkenbaar je verhaal. De laatste dagen voordat je ongie moet worden vind ik altijd een hel, dat is ook het zwaarste van de hele IUI vind ik. Je voelt af en toe signalen van je lichaam en denkt dan vaak oh zou het dan gelukt zijn en als je dan ongie wordt is de teleurstelling des te groter. Gevoelige borsten zou een goed symptoom kunnen zijn, maar weet niet of het ook nog van pregnyl kan zijn. Hoop dat je de laatste paar dagen goed doorkomt en je ongie uit mag blijven. liefs vruchtje
Hier ook heel herkenbaar. De laatste dagen voor je NOD zijn echt heel erg! Ik heb soms na de IUI het gevoel gehad zwanger te zijn en dan werd ik gewoon ongi. Dan was de teleurstelling des te groter. Ik heb me vanaf toen dan ook voorgenomen niet naar signalen van mijn lichaam te luisteren, al doe je dat onbewust toch... Toen ik zwanger was, kreeg ik pas zwangerschapssymptomen na een paar weken. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent! Maar je zult toch echt moeten wachten tot je NOD. De symptomen kunnen inderdaad van een zwangerschap zijn, maar dat kan niemand je nu vertellen. Nog even volhouden, meid. We duimen!
Helaas is het zo moeilijk die laatste dagen van de WW! Je kan er spijtig genoeg zo weinig van zeggen... Iedere maand had ik wel zo iets van "is dit niet anders dan vorige maand"? Het enige dat ik wel had de maand dat ik posi testte was dat mijn borsten pas later in de cyclus pijn begonnen te doen wat normaal gezien bijna onmiddelijk na eisprong was maar of dit nu kwam door de zwangerschap is natuurlijk ook wel de vraag! Nog enkele dagen volhouden... succes!
Ja, ik weet dat ik nog geduld moet hebben. Maar besef steeds meer dan een lichaam maar raar in elkaar steekt. Van de week had ik pijnlijke en gevoelige borsten, dit duurt altijd tot dat ik ongie wordt, nu is het maar een dag of twee geweest en het is over, ben niet ongie. Heb wel vaker kleine steekjes onderin m`n buik, net boven het schaambeen, en in de liezen. Ik ga proberen m`n gedachte zoveel mogelijk ergens anders op te richten, anders maak ik mezelf helemaal gek. bedankt voor jullie reacties
Voel met je mee! Ik heb elke maand het idee dat het anders is deze keer, tot ik ongesteld word... En deze keer weer opnieuw: mijn (.)(.) doen pijn, maar het is nog te vroeg, dus het moet de pregnyl zijn. Sterkte! Mag je al bijna testen?
Ik moet zeggen dat van m`n borsten is elke maand hetzelfde, dit is de eerste keer dat ze geen pijn meer doen. Donderdag is m`n NOD. Soms twijfel ik of dat ik naar de drogist of apotheek zal racen om een test te halen, heb me tot nu toe kunnen beheersen. Bij alle iui`s die ik heb gehad heb ik dag 14 niet gehaald of werd ik ongie op dag 14. Het is afwachten, het aller ergste wat er is in de mmm
Ja idd nog 3 dagen. Ben bang dat het weer niet gelukt is (vraag me niet waarom), maar ik hoop het tegenovergestelde. Ik wil niet weer een teleurstelling, dat zou dan al weer de zesde zijn, en dat alleen met de iui`s.
Dat begrijp ik, ik ben ook elke keer weer zo bang. Het is gek, de dagen naar de iui toe heb ik altijd hoop en dan zodra het voorbij is, neemt de hoop af en de angst toe. Nu is het voor mij 4 dagen na de iui, dus ik hang nog tussen hoop & angst in... Maar het kan goed gaan, ook bij jou en mij. Echt! Knuf!
Meid ik weet hoe moelijk het is maar probeer je gedachten op iets anders te krijgen! Ga iets leuks doen of winkelen of iets anders om aan iets anders te denken! Weet dat het makkelijk gezegd is dan gedaan maar is het proberen denk ik wel waard! Verder hoop ik het van harte voor je en duim hier stevig voor je! Liefs Stef
Wat een herkenbare gevoelens! Het is slopend, zeker die laatste dagen... Heel veel sterkte. We blijven duimen.