En weer een nachtje om... nog één te gaan! Ik zal heel hard voor je duimen, alleen jij moet ongeveer als ik bezig ben met punctie, kaarsje zal ik daarna opsteken, hoop dat het dan toch zijn werk wel doet TOt die tijd [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< KNUFFIES
Jaaa, nog 1 nachtje en dan weten we weer meer. Gesprek van de dag in huize daffie is toch wel deze poging hoor! Jootje, ik duim me ook rot voor jou en zal aan je denken..enne dat kaarsje zit wel goed hoor, concentreer je maar lekker op jezelf morgen...is veel belangrijker! Greetz Daffie
Wordt een druk dagje morgen voor een aantal van ons. Ik ga morgenmiddag bijlezen op de topics en even kijken of ook het duimen voor jou heeft geholpen zet'm op Daffie Groetjes Scat
Vandaag een rare dag. Ben de hele dag echt megamoe geweest en de tranen stonden me de hele dag in mijn ogen. En dat terwijl ik niets zieligs dacht, zag of las... Het zullen vast de hormonen zijn... Even een gekke vraag, maar is het normaal dat je toch van dat hele vruchtbare slijm hebt met al die hormonen? Er komt echt allemaal eiwitachtig spul uit (sorry voor het vieze verhaaltje). Ik had dat altijd wel als mijn eisprong eraan zat te komen, maar dat betekent toch niet dat de eitjes ondanks de hormonen toch springen he? Ik vindt het wel weer spannend morgen hoor, voor mezelf en voor alle anderen die morgen naar het ZH moeten voor de echo's en puncties... Liefs Daffie
He meid...kop op! Laat de hormoonmonsters je niet klein krijgen he [-( [-( Heeeeeeeele dikke knuffel! Vandaag ga je je vast weer helemaal KIPlekker voelen Heel erg veel succes meid! Ik denk aan je! En ik kom strakjes weer heeeeel erg goed nieuws lezen hier Liefs Mobius
Ik duim voor een mooie meting! Heb niet alles teruggelezen, dus ik weet niet hoe je er precies voorstaat. Sorry, ga mijn leven beteren.
Hi Daffie, geen idee hoe het zit met vruchtbaar slijm en medicijnen. ik hoop dat je eitje vandaag mooi gegroeid is! succes
He meiden, Ben weer terug...de follikels waren aan allebei de kanten mooi gegroeid, maar rechts zijn ze nog steeds iets te klein tot ca. 14 mm. Nu moeten we morgen weer terug voor een echo om 8:15 (was mijn enige uitslaapdag ) en dan maandag of dinsdag de punctie. Het schuift dus allemaal weer een dagje op. Nu maar hopen dat ze morgen allemaal goed gegroeid zijn! Dus, ga nu lekker ontspannen in de sauna en morgen weer vroeg en fruitig opstaan! Liefs Daffie
1 Dag opgeschoven dus. Balen, maarja, het is wel het beste. Anders zouden ze het niet doen. Grow grow you eggs! Ik duim voor je. Veel plezier in de sauna!
Wouw morgen weer dus, hopelijk kun je je uitslaapdag nog inhalen! Succes meid en wat mobius zegt is waar hoor; ze groeien als een speer! Ik duim voor je!
Dat is jammer zeg, maar morgen kun je weer Hopelijk zijn ze dan nog verder gegroeid en gata het alsnog door. Succes, en heel veel plezier in de sauna. Liefs wolly
Jij zit inmiddels gaar te stomen in de sauna , maar ik wil toch even een berichtje achter laten. Misschien dat je eitjes wel sneller groeien van de warmte Dat ze maar morgen mooi groot zijn en dat de punctie niet lang meer gaat duren. Succes weer voor morgen. en eh.................... vergeet vooral niet te genieten van de sauna. liefs hope
Hey sauna-genietster! Dat is toch nog steeds een mooie score.. wel jammer dat het wat opschuift, maar aan de andere kant, dan zijn de anderen ook groot genoeg en komen er alleen maar meer eicellen uit! Ik wens je alvast heeeeeel veeeeel succes morgen! ik denk aan je! DIKKE KNUF
Hoi Daffie, bij mij zaten ze ook even te twijfelen. Ze wouden eerst de punctie Dinsdag doen maar nu doen ze Maandag een echo en Dinsdag zowiezo geen punctie. Ze willen de follikels die wat kleiner zijn ook nog de kans geven om wat door te groeien. Bij mij legden ze het zo uit. Dit zijn allemaal extra kansen op eitjes, als ze op de dag van de punctie ook groot genoeg zijn is er weer een extra kans op een goede eicel. Ik duim ook voor een aantal extra kansjes voor jou Wij gaan op naar de punctie Daffie en volgen elkaar dus vlak op Groetjes Scat
He allemaal, Ben weer helemaal rozig terug uit de sauna...Heb echt genoten en heel weinig aan de IVF gedacht. Heb wel even aan Jootje en Scat gedacht, maar verder mezelf lekker laten masseren, we hebben gekleid (rhassoulbehandeling) en lekker zitten zweten. Natuurlijk waren er ook heerlijke verse fruitdrankjes en heerlijk eten.... Scat, bij mij legde hij het precies zo uit. En het maakt mij eigenlijk niet uit als het een dagje later wordt hoor...als er maar mooie eitjes gevonden worden en ze de zaadjes van mijn man maar lief vinden op het moment dat het moet.... Ga alles weer even bijlezen nu... Groetjes en morgen volgt meer...Daffie