IVF-Dagboek van Daffie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by daffie76, Nov 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    Goed dat je wat afleiding hebt gevonden bij de handbal. is echt wel nodig deze dagen hoor. Maar je komt er wel, ben ik zeker van.. :D

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jullie zijn lief meiden,

vandaag weer aan het werk gegaan en voelde goed. Afleiding is de beste remedie!

Daffie

3. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Lieve Daffie,

Hoe is het nu met je?
    Werkt het werk nog steeds als afleiding?

Wanneer ga je precies op vakantie? Wel lekker hoor, ff helemaal niets!

XXX

4. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    Dag lieverd...kwam even piepen hoe het met je ging... ;)

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi hoi,

Met mij gaat het naar omstandigheden redelijk...
    Ik ben de afgelopen dagen naar mijn werk geweest, maar dat gaat nog steeds niet zoals het hoort met die stomme voet. Volgende week vrijdag dus weer naar de sportarts en aangezien deze IVF-poging is mislukt, denk ik dat er een spuit in gezet gaat worden. Dan hoop ik er eindelijk vanaf te komen, want ik wordt er gek van dat ik niet normaal kan doen wat ik wil doen... :(

Verder proberen we het een beetje te verwerken en weer naar een volgende poging te denken...er zal toch wel een keer een kindje onze kant op mogen komen?!
    Vandaag weer allemaal kinderpraat aangehoord van collega's..heb me er maar een beetje voor afgesloten :(

Ben benieuwd wanneer mijn cyclus weer op gang komt...Punctie is nu anderhalve week terug, dus zal toch een keer moeten komen denk ik...

Dikke knuf Daffie

6. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Lieverd,

Gelukkig voel je je alweer wat beter, nu je voet nog he!

Ik hoop voor je dat jullie gewoon weer meteen kunnen beginnen.

Wij hebben ICSI gehad en moesten wel een chromosomenonderzoek, maar in ons ziekenhuis maakt het wat dat betreft niet uit of het IVF of ICSI was, de procedure was gewoon dat je eerst chromosomentest kreeg. Dat duurde ongeveer 7 weken.
    Maar aangezien je dat voor je IVF ook niet hebt gehad kun je er denk ik wel vanuit gaan dat je dat voor ICSI ook niet krijgt.

Dikke knuf

7. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he daffie,

Ik hoop dat je cyclus snel inorde is meid ;)

8. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    He Daffie, krijg je ook nog allemaal
    kinderpraat te horen terwijl je zelf iets aan het verwerken bent.
    Heel veel sterkte nog een keer :)
    en een knuffel :)
    Ook nog steeds last van je voet, dat duurt lang zeg. krijg je
    nou een soort antibioticum spuit :(:
    Groetjes Scat ;) ;)

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi hoi,

Met mij gaat het stukken beter als vorige week. Ik kijk eigenlijk alweer uit naar de volgende poging en hoop dan ook dat we gelijk in maart mogen beginnen. Ik ben gisterenmorgen ongi geworden en ben blij dat dat meteen op gang komt...

Als mijn cyclus doet wat hij altijd heeft gedaan, wordt ik dus gewoon over 28 dagen weer ongi en ik hoop dat we dan meteen mogen beginnen, maar dat horen we de 22ste tijdens de evaluatie wel...
    Als dit zo zou zijn ben ik helaas wel ongi tijdens mijn vakantie van 9 t/m 16 maart. Ik ga dan heerlijk een weekje naar Lanzarote met een vriendin. We zouden eigenlijk gaan skieen, maar aangezien dat niet kan met mijn voetblessure, gaan we de zon maar opzoeken :) :p

Aankomende vrijdag ga ik weer naar de sportarts voor mijn voet en dan hoop ik dat ie alsnog de spuit met corticosteroiden erin zet, zodat ik ook eindelijk daar eens vanaf kom....

Ik wil gewoon mijn werk weer kunnen doen en met dit mooie weer een eind kunnen lopen en gewoon weer normaal zijn! :p :(

Liefs Daffie

10. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Tja, normaal zijn, dat zou ik ook wel eens willen... Wel heel fijn dat je je weer wat beter voelt in ieder geval. Zo vervelend he, dat afgezien van het feit dat het allemaal al rot genoeg is, die hormonen al die nare gevoelens ook nog zo versterken.

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lief meissie,

Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je voet! Dus laat de arts er maar lekker een spuit in zetten! ;)

En de 22e schiet ook al aardig op, en dan op naar de volgende poging, lekker op vakantie dan kun je relaxed de poging in!

Ik blijf voor je duimen en je volgen, maar heb ook zo'n vermoeden dat ik op dit forum nog wel eventjes rondhang gezien mijn aanhoudende ongesteldheidsgevoel..

xxx

12. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Jemig Daf,

Wat lees ik nou een voetblessure? En lekker op vakantie heerlijk! Kan ik niet mee in je koffer?

Verder alles goed met jullie? Heb ontzettend aan je gedacht. Vind het zo kut voor jullie.

Liefs,
    Elvira

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi Elvira, zal kijken of ik een plekje kan vrijhouden haha, maar denk dan wel dat ik overgewicht heb en moet bijbetalen :D
    Het gaat verders best aardig met ons...we zijn redelijk positief ingesteld allebei en zijn ons aan het opladen voor een volgende poging. Zoals Stephan altijd zegt "moppie, het komt goed" ;)

Jootje, poitief blijven meissie, ik weet zeker dat hageltje het naar zijn zin heeft! :D Mijn duimen draaien hoor!

liefs Daffie

14. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Hey Lieverd,

je klinkt weer heel wat positiever.
    Knap hoor, en wat lief van je mannetje ;)
    Wat kunnen die mannen dat toch goed he? de juiste dingen zeggen als je het "o zo hard" nodig hebt.

Lekker dat je nog op vakantie gaat, ben jaloers.
    Wij gaan dit jaar waarschijnlijk niet.
    Maar wie weet, een last-minute is zo geboekt ;)

Liefs Hope

15. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Lieverd,

Wat een lief mannetje heb je. De mijne doet dat ook zo lief.. hij zegt ook steeds dat dit gewoon niet de kans was en dat we de volgende poging gewoon meer geluk gaan hebben.

Meer bruikbare eicellen en meer embryo''s. We gaan gewoon voor de tweeling ;)

Maar goed, ik mag dus cyclus van maart weer beginnen met de pil en spuiten enzo.. dus misschien lopen we weer gelijk op? Dat zou wel zo gezellig zijn he? En dan moet het gewoon goedkomen!

DUIM DUIM

knuf

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jootje, zou fijn zijn als we weer samen mogen beginnen he! Kunnen we elkaar wederom steunen!

Hope, je weet maar nooit of er toch een vakantie inzit he...ik moet zeggen dat ik er wel steeds meer zin in ga krijgen hoor...lekker de warme zon :D

Ik ga een avondje nietsen, hubbie is werken en ik zit lekker thuis voor de buis ;)

liefs Daffie

17. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    Gelukkig gaat het wat beter met je en je klinkt positief en
    dat is heel belangrijk! Ik ga je in de volgende poging
    weer heel hard steunen :) ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

18. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    Daffie, ik ga denk ik wat meer afstand nemen van het forum
    Ik ben er teveel bij betrokken en ik merk dat ik niet allen
    met het positieve nieuws bwzig ben.Slechte vibes dus en
    dat moet ik toch een beetje te vermijden .Er zal een PB-tje
    komen af en toe maar heb verder denk ik een beetje rust in mijn
    hoofd nodig.
    Groetjes Scat :( :(

19. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ach jee, wat lees ik hier toch allemaal! HOe is het dan nu met je voet? En over 3 dagen is het eindelijk de 22ste, ik stuur je alvast wat positieve energie, dat kun je vast wel gebruiken!

20. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    het is alweer de 19e en dus ook alweer bijna de 22e!
    Dan krijg je eindelijk te horen wanneer je weer kan beginnen enzo..

Ik wens je alvast veel succes met het gesprek! En gewoon pleiten voor maart he?!

Dikke x

Share This Page