He Jettje, wat lief dat je even bent komen kijken hoe het met ons gaat en dat je zo'n lief berichtje hebt achtergelaten! Thanx, doet me goed! Ik zag dat ik zelf alweer even niets geschreven had, dus moet mijn topic maar weer eens even in het vizier plaatsen. Eigenlijk heb ik weinig te melden over mezelf....Alles gaat rustig zijn gang, MRI heb ik afgelopen vrijdag gehad en de uitslag krijg ik 18 maart. Nog 2 dagen werken donderdag en vrijdag en dan zondagochtend heel vroeg zit ik in het vliegtuig richting Lanzarote. Gisteren moest ik nog toestemming vragen aan de bedrijfsarts voor de vakantie en die zei alleen maar dat ik heel erg met gaan genieten (is ook op de hoogte van het hele IVF/ICSI-gebeuren)...zo'n bedrijfsarts moet je hebben toch! De 2e poging gaat pas van start als alles met mijn voet in orde is, dus dat wordt nog even wachten...Ben er ook eigenlijk heel relaxed bij..hebben geen spanningen en de intieme relatie wordt er ook weer stukken leuker op hahaha. Gewoon doordat we even nergens aan hoeven te denken en gewoon doen waar we zin in hebben en wanneer we er zin in hebben Dit was het wel weer effies... Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft, Daffie
Hoi Daffie, Lekker dat de bedrijfsarts niet moeilijk doet over je vakantie. Geniet er maar lekker van . Fijn dat jullie ook weer van het klussen kunnen genieten, geniet daar ook maar lekker van Liefs Jetje
He meid....NOG 2 DAAGJES! \/ Moet ook morgen en overmorgen nog werken, maar dan een leuk weekendje met hele leuke vooruitzichten! Maandag heel erg vroeg in de ochtend zitten wij ook op het vliegtuig...richting Antalya! Wou je nog even een hele leuke vakantie toewensen. Geniet ervan he xxx
Moest toevallig net aan je denken Mobius Jij ook een hele goed vakantie, rust uit, praat met elkaar en neem de tijd voor elkaar! Een hele dikke knuffel van mij
Nou hoor Daffie, dan moeten we je hier missen. Jou ook mobius. Heb je echt geen plekje over in jullie koffers? Geniet van jullie vakantie meiden. Groetjes Elvira
Dank jullie wel meiden, ik ga zeker genieten... Elvira, hoe groot is het plekje dat je nodig hebt ? Gaat het nog goed met spuiten? Liefs Daffie
Hey Daf, Het gaat goed met spuiten, maar ja het went zeg maar. Hoe is het met jullie. Nou ik heb een aardige kont, dus dat word dan betalen voor zwaar overgewicht bij het inchecken Hele fijne vakantie. Geniet van de rust en het lekkere weer. Lanzarote is een heerlijke bestemming.
Ook even hier een kort berichtje. Ik wens jou / jullie een hele fijne vakantie. Geniet er maar van, je hebt het verdiend. Liefs Hope
Hey Daffie. Als ik je niet meer spreek hier alvast een hele fijne vakantie. Ga lekker genieten. Liefs wolly
Dank jullie wel lieve meiden, ik zal zeker gaan genieten! Misschien dat ik morgen nog even online ben, maar dat ligt eraan hoe druk ik ben . Anders veel succes aan iedereen en ik strooi gewoon vast een heleboel knuffels rond van de komende 10 dagen! [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( [-( [-([-( [-( liefs Daffie
Lieve Daffie! VAKANTIE! GA ER MAAR LEKKER VAN GENIETEN! Nu kun je er ook nog een lekker cocktailtje bij pakken. Rust maar lekker uit zodat je er weer vol tegenaan kan als je terug bent! xxx
Hey Daffie, ik zag ergens een berichtje van je en dacht: hoe zou haar vakantie zijn geweest? Heb je lekker kunnen ontspannen? En hoe was het weer daar? Ben blij dat je er weer bent. liefs Hope
Weer terug?! Heb je er van genoten? lekker bruin geworden en lekker zonnetje gehad? Hoe is het met je voet? Vertel vertel.. xxx
Hey meiden, Ik ben inderdaad weer back in town. De vakantie was echt super We hadden echt heerlijk weer en hebben eigenlijk alleen maar geluierd op het strand.... Afgelopen week erg druk geweest, zijn dinsdag nog naar een adoptiebijeenkomst geweest in Rotterdam en dat was erge nuttige informatie moet ik zeggen. Ook weer bij de sportarts geweest voor de uitslag van de MRI en er blijkt gewoon erg veel vocht in mijn voet te zitten wat drukt op mijn pezen en gewrichten . Ik heb nu ontstekingremmers die ik moet slikken 2 weken lang en een brace om mijn voet. Ook is er bloed geprikt of er misschien iets reumatisch is ....dit verwachtte hij gelukkig niet hoor, maar hij wil het wel uitlsuiten. Nu dus 2 weken pillen slikken en dan ga ik van de week de gynaecologe maar eens bellen om af te spreken wanneer we weer gaan beginnen. Zal denk ik ergens in April zijn. Ben weer ontzettend positief gestemd en kan er weer volledig tegenaan...zeker als de pillen en de brace zijn werk gaan doen en mijn voet weer goed is, want dan kunnen we beginnen aan poging nummer 2 Ik heb net al verschillende topics bezocht en ga jullie weer allemaal proberen bij te houden. Een hele dikke knuffel en veel liefs aan jullie allemaal, xxx Daffie
Wat fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad. Ik hoop echt dat door de medicijnen die voet weer beter wordt, en zodra je dit achter de rug hebt dat je weer aan je volgende poging kunt beginnen. Goed van je dat je weer moed hebt gekregen meid Op naar de volgende poging! Liefs wolly