Nou, de brief is binnen hoor! Helaas kunnen we pas 7 december voor het gesprek komen en dan is het afhankelijk van mijn cyclus wanneer we mogen beginnen. Aangezien die dus precies verkeerd valt volgens mij (rond 20 December) en ze van 22 december t/m 1 januari gesloten zijn (zowel het lab als de poli), zit het er dik in dat we pas half Januari mogen beginnen (das een wachttijd van 5 maanden ipv 3!) Ik heb al gebeld naar de planning en naar het verpleegkundig spreekuur, maar daar zeggen ze ook dat we pech hebben dat de kerst/oud en nieuw eraan zit te komen! We moeten nu dus zeer wrs weer 2 maanden gaan wachten alvorens we eindelijk van start kunnen gaan. Ik vindt het zo frustrerend dat wachten en wordt er soms helemaal gek van.... Vanmorgen even een potje zitten janken Tot overmaat van ramp is mijn auto ook nog eens afgekeurd vandaag. We kunnen hem wel laten maken, maar dat gaat behoorlijk wat geld kosten en aangezien mijn auto'tje al 10,5 jaar oud is, is de vraag nu of we dat nog wel waard vinden. Aan de andere kant hebben we echt niets op de spaarrekening staan aangezien we net een nieuw bed hebben gekocht en kunnen we dus geen nieuwe betalen Geen flauw idee hoe we dit weer op gaan lossen.... Heeft iemand van jullie wel eens een lening afgesloten voor een auto en zo ja, bij welke organisatie? Vanmiddag weer werken, dus fijne avond... Daffie (die niet zo vrolijk is op het moment)
He Daffie, wat een tegenvaller Had je nou maar net 1 cyclus eerder kunnen opstarten. Bah, ik baal voor je en kan me voorstellen dat je hier eens even een potje om heb zitten janken. Ik moet je zeggen dat ik het ook nogal een verschil vind: 5 maanden wachttijd i.p.v 3 maanden. Je hebt gelukkig wel actie ondernomen en zelf gebeld, dan heb je er in ieder geval voor je gevoel zelf nog wat aan gedaan. Ik hoop dat het toch nog op 1 of andere manier anders kan. Groetjes Scat en sterkte met dat vreselijke wachten
Daffie wat een baaldag voor jou! Je hebt nu wel duidelijkheid maar ja, kan me voorstellen dat je op iets anders had gehoopt! Maar 2008 wordt ons jaar hoor, ik duim voor je!
He verdorie meid! Ik dacht eerst: YES! De brief is binnen! Ik al heel erg happy! Maar dan las ik verder en stond me het huilen ook naderbij dan het lachen Dat was nu echt niet waar je op zat te wachten he Toch blijf ik de hoop voor je houden dat er nu wat veranderd in je cyclus en dat die ineens vroeger komt En anders ga ik gewoon met je mee zitten wachten tot januari meid. Je staat er niet alleen voor! Hier alvast iemand die achter je staat en waar je je schouder op kan storten En je autootje dan ook nog Ik ken helaas niets van hoe het er bij jullie in Nederland aan toe gaat maar misschien kan je doen zoals ik gedaan heb? Ik heb het via mijn ouders gedaan. Zij hebben de auto betaald en ik betaalde hun maandelijks af. En als ik eens wat meer kon missen stortte ik ineens wat meer. Lekker makkelijk, zonder intresten Huil maar even lekker uit en dan weer vol moed ertegenaan he meid. Het is januari voor je het goed en wel beseft (hoor mij, Miss ongeduld )
He Bah Daf, Dan verheug je je op de Brief, en dan gaat het door feestdagen, cyclus etc nog lang duren. Balen hoor. En dan ook je auto nog. Dat is zo rot altijd, dan komt ineens alles. Hebben ze je een indicatie gegeven van hoeveel het gaat kosten? Iniedergeval rot voor jullie. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten, en ik wens je een goed weekend. X Elvira
He meiden, Bedankt voor jullie steun en luisterd oor.... Vandaag voel ik me al weer wat beter. Heb even met mijn vader gesproken en die gaat ons het geld voor de reparatie voorschieten, dus mij auto wordt gewoon gemaakt. En wat betreft de IVF...we wachten gewoon maar weer, want als ik me er druk om ga maken, dan duren die 2 maanden wel heel erg lang. Het blijft vervelend, maar we moeten er maar het beste van maken. Liefs Daffie
Daffie, gelukkig voel je je iets beter Ik begin zo'n vermoeden te krijgen dat voor veel meiden begin 2008 spannend gaat worden. Dat wordt een aardige club die elkaar er doorheen gaat slepen en dat is dan toch weer een steun voor ons allemaal Hou vol Daffie Groetjes Scat
Wat super dat je je niet druk maakt om dat wachten want zo duren die 2 maanden idd wel heel erg lang. En echt, je zal zien, de tijd vliegt voorbij! Wat goed dat je vader de reparatie wil voorschieten. Dat scheelt em toch weer he
Fijn gevoel toch dat je vader het geld voor de reparatie voor schiet, is dat alweer een probleem minder Ik ga voor je duimen dat de tijd voor jou voorbij vliegt en dat je maar snel mag beginnen met de IVF. Knuffel wolly
Thanx meiden, Ik weet dat jullie me erdoorheen slepen komende weken moet ik erg veel werken, dus het zal wel omvliegen tot 7 december denk ik! Greetz Daffie
Wachten begint mij ook al bekend in de oren te klinken. Ons evaluatiegesprek over de eerste poging is pas 2 Ja. i.v.m. de winterstop. Ik vroeg of we dan wel in Jnuari konden opstarten met de 2e poging maar daar konden ze niets over zeggen!. Dat werd pas na het gesprek weer ingedeeld. Dus ik zit nu met een groot : tot 2 Jan. en dus wachten maar weer. Jij maar eerst 7 December afwachten. Sterkte met het wachten. Groetjes Scat
Mag ik jullie allereerst even sterkte wensen met alles wat komen gaat, inclusief het lange wachten Verder lees ik graag met je mee, zou graag aan IVF willen beginnen maar ben als de dood voor naalden en dan vooral diegene van het terugplaatsen...dat houdt me tegen momenteel. Graag volg ik je stappen in de gangen en behandelkamers van het UMC Utrecht om zo wellicht een 'beter' beeld te krijgen van de behandeling en jullie weg naar een wondertje. Onze molen wacht daar ook op ons namelijk, we willen hem eerdaags weer opstarten. Wij willen graag voor IUI en dan op wachtlijst voor IVF, dan kan ik er naar toe groeien hoop ik... Nou ik lees met interesse met jullie mee!
De kwade smurf heeft teruggebeld :x en heeft gevraagd of ik teruggebeld kan worden door mijn behandelend arts dus misschien komt alles weer snel goed nu. En voor jou Daffie, begin December duurt al niet zo lang meer gelukkig Groetjes Scat
Oh Scat ik hoop dat je dan misschien eerder mag komen voor je gesprek. Ik help je hopen Dan ben je weer een blije Smurfin Peppep, natuurlijk mag je meelezen met ons IVF-avontuur. Bij tijd en wijlen ben ik er ook wel een beetje bang voor hoor, maar het is onze enige kans op een kindje van onszelf. En dus gaan we samen die uitdaging aan..... Wij hebben in het voorjaar echter al 2 IUI pogingen ondergaan en dan kom je er al een beetje in. Alhoewel de IVF wel heel anders is met de punctie enzo... Mocht je vragen hebben, stel ze gerust...dan kijk ik of ik ze kan beantwoorden. Sterkte in ieder geval! Liefs Daffie