IVF-Dagboek van Daffie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door daffie76, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lig hier in bed met mijn laptop bij te komen van een ontspannen......op 2e paasdag ;)
    Hubbie heeft al gedouched en ik ga zo ook maar eens.

Ik ben blij dat het hier allemaal weer wat ontspannender gaat, dat is een poosje wel wat minder geweest. Niet onze relatie hoor, maar wel de zaken in bed zeg maar :( Door alle onderzoeken en behandelingen was het zo'n must af en toe en daar werden we allebei niet echt vrolijk van.
    Dit weekend echt optimaal aan het genieten van elkaar :D :D

Sorry dat ik het even neerzet, maar denk dat het best herkenbaar is toch?

Nu ga ik echt douchen en dan morgen de gynaecoloog bellen voor een afspraak, zodat we weer weten wanneer we mogen beginnen aan onze 2e poging, ICSI welteverstaan deze keer.
    Heb er weer zin in en zeker na het goede bericht van Ginny.

Dikke knuf en fijne 2e paasdag nog allemaal....

Daffie

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Daf,

Welkom terug. Wat fijn dat jullie een stuk ontspannender zijn.

Dikke kus,
    Vier

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    ooooooooooooooooooooooooooooooooooow, nu snap ik het, sorry :oops:

(hihi grapje)

Heel herkenbaar meid. Toen wij eenmaal de stap maakte om de MMM in te gaan, was het voor ons even geen sex.
    We waren het allebei even zat. Steeds maar dat moeten.
    En nu.................................. nu genieten wij ook weer volop van elkaar. Ook met pasen hahaha ;)

Fijne dag nog. liefs Hope

4. fijn om te lezen daffie. lekker genieten dan maar! het is zeker herkenbaar wat je verteld. wij genieten ook van elkaar dit weekend!
    (zal het door de paasEIeren komen?)

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Als het goed is, was mijn ei inderdaad gisteren hahaha, dus heb ik een paasei gelegd! :) :) :)

xxx Daffie

6. wolly

wolly Niet meer actief

Jeetje mied, hopelijk heb je een mooi paasei ;)

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

Heb vandaag naar de poli gebeld, omdat ik als de uitslag van de MRI bekend was, ik een telefonische afspraak zou maken met onze gynaecoloog. Nu kon zij dus pas half april?! Ik meteen gezegd, dat ik al eerder zou mogen beginnen met de ICSIpoging als de MRI geen consequenties had en dus heeft ze me nu uiteindelijk bij een andere gynaecoloog ingedeeld op het telefonisch spreekuur aankomende maandag....
    Ik hoop maar dat die onze status goed lees en dat we begin april mogen gaan beginnen, want ik ben er wel weer aan toe!
    Soms wordt ik er echt moe van. Hefet de gynaecoloog gezegd dat we moeten bellen als de uitslag er is, maar ondertussen kan ik pas een afspraak maken na een aantal weken...belachelijk!

Zo, moest het even kwijt!

Maandag volgt de rest...

Daffie

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik zak wel erg snel weg in de lijst zeg....
    maar dat krijg je als er weinig te melden valt he ;)

Daffie

9. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Daarom trek ik mijn eigen soms ook weer omhoog.
    Anders zijn we zo zielig en alleen he? ;) :)

Maar, laten we hopen dat snel weer wat goeds te melden valt.
    Dan kunnen we iedereen de oren van het hoofd kletsen :)

Hope

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

hahaha, laten we elkaar dan maar omhoog typen hope... :D

Ik hoop ook dat er snel weer iets te melden valt!

Liefs Daffie

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meissie,

Gelukkig heb je het nog voor elkaar gekregen om bij een andere gyn maandag gesprek te hebben.
    Is wel belachelijk soms ja, soms lijken ze er niet bij stil te staan waar je mee bezig bent! Tsja zij hebben geen haast he?
    was bij ons ook bij de 1e poging, de gyn had gezegd zo snel mogelijk omdat ik nu nog jong ben en meeste kans heb, maar bij het ivf team heb ik toen echt moeten vechten om snel ingepland te worden..

Ik ben benieuwd wat maandag gezegd gaat worden! Hopenlijk mag je snel beginnen! Dan lopen we weer beetje gelijk..hihi.. ik heb vandaag mijn 1e pil genomen!

xxx

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jaaaaa, morgen weer telefonische afspraak met de gynaecoloog. Het is wel niet onze eigen, maar ik hoop toch dat we deze maand mogen beginnen aan onze 2e poging. Ga zo mijn vragen eens even op papier zetten en vindt het alweer spannend worden...
    Hij of zijn belt rond kwart voor 2 morgen, dus ben benieuwd!

greetz Daffie

13. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Succes he Daffie,

we gaan ervoor!
    Wij zijn de volgende "lichting" zwangeren hier op het forum ;)

go go go :) :) :)
    Liefs Hope

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:) :) :) that's the spirit Hope....

15. wolly

wolly Niet meer actief

Ja jullie zijn de volgende, ik duim daarvoor!

16. hoop ik ook voor je daffie!

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He meiden,

Heb net de gynaecoloog aan de lijn gehad en die vroeg heel lief eerst naar mijn voet haha...
    Ze vroeg of we weer ingepland wilden worden en wanneer, totaal geen probleem dus.
    Ik zei dat onze eigen arts had gezegd dat we dan wrs rond half mei uitkwamen als punctiedatum, aangezien ik zondag of maandag ongi wordt en dat beaamde ze.
    Ze dacht dat het qua planning geen probleem zou zijn en stuurt me nu het schema en de recepten via de post op. Mocht er toch geen plek zijn half mei, dan belt ze me nog even voor een ander schema, maar dat dacht ze niet....
    Ook vroeg ze me of ik de de pil nog had, maar het is 2 jaar en 2 maanden geleden dat ik die voor het laatst geslikt heb, dus ik weet niet of die nog goed zijn...Zou ze ook een nieuw recept voor sturen.
    Hoop dat alle recepten snel binnen zijn, wordt het tenslotte weer werkelijkheid.

Ben weer helemaal gelukkig nu :D :D :D :D
    We gaan weer beginnen! (stomme voet die ertussen moest komen :( )

Ik heb wel met mijn mannetje afgesproken dat we het voorlopig aan niemand vertellen dat we weer gaan beginnen (ja hier natuurlijk :D ), geeft wat meer rust en hoeven we niet steeds alles uit te leggen....

Zometeen nog even naar de arbo-arts met mijn leidinggevende...die wil een concreet plan opstellen, maar gisteren heb ik teveel gedaan op het werk en ik weet nu dus weer dat ik pas op de plaats moet maken ;).
    Mijn voet heeft nog anderhalve maand de tijd haha, dan is het weer punctietijd!

Dikke knuffel van een blije Daffie

18. fijn daffie! het gaat weer beginnen :D :thumup:

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    fijn dat je weer kunt beginnen
    op naar mei :D

en wel rustig aan doen he met je voet ;)

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Thanx Rach en Caruli,

Ik doe al 5 maanden rustig aan Caruli...ben het zo zat!
    Maar ik ga mijn best doen goed ;)

Liefs Daffie

Deel Deze Pagina