IVF-Dagboek van Daffie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door daffie76, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meis,

Dat was dus een prettig gesprek! Fijn! En mooi dat je nu concreet weet dat je weer mag beginnen!
    Wel fijn he? Dat je de recepten gewoon per post krijgt, dat was bij mij de 2e keer ook. Dan hoef je niet weer vrij van je werk enzo om dat op te gaan halen in het ziekenhuis.

En half mei punctie en tp? ikke ook! Ik kom als het goed gaat en is rond de week van pinksteren uit!

Dan kunnen we elkaar deze keer weer volop steunen!

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM

xxx

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

We blijven gewoon samen opgaan Jootje hahaha,

Enne, deze keer laten we ons niet afschepen met niets hoor!
    Er worden half mei bij ons gewoon even goede embryo's geplaatst en die groeien uit tot kindjes.
    In Februari 2008 zullen we ze op de wereld zetten goed? ;)

Dikke knuf Daffie

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik stem: VOOR

Wie nog meer?
    :) :) :) :) :) :) :) :)

4. ik stem voor, als ik ook mee mag doen :D

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

Iedereen mag meedoen hahaha

Is toch fijn als ik alleen maar VOOR-stemmers krijg voor mijn motie :) :)

Mijn duimen gaan in ieder geval draaien tot ze ervan af vallen..

liefs Daffie

6. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    VOOR VOOR VOOR VOOR VOOR VOOR VOOR!

Lieverd het gaat ons deze keer zeker lukken hoor!

xxx

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:D :D :D :D

Ik ga er ook voor hoor Jootje...

Helaas nog geen post van het UMC vandaag, hoop dat het morgen komt, want dan kan ik weer naar de apotheek. Heb er gewoon zin in haha.

liefs Daffie

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Daffie, wat heb je een mooie banner.
    Zo kunnen we je precies in de gaten houden ;) .

Heb je je recept vandaag al binnen gekregen?
    Ik zei al in mijn eigen topic, dat ik mijn datum niet verklap, maar dat ik jouw en Jootje snel ga volgen.
    Dus zorg er maar vor dat het bankje wordt voorgewarmd, want ik ben een kou kleum.( of hoe schrijf je dat :) )

Liefs Hope

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:) :) :) :) volgens mij schrijf je het precies zoals je het zegt Hope :) :) :)

Ik weet ook niet precies hoor wanneer ik ga beginnen, maar verwacht dat als ik ongi wordt (aankomende zondag zeer wrs) moet starten met de pil. Helaas nog geen post van het UMC gehad vandaag, dus morgen maar weer de brievenbus in de gaten houden.

Leuk dat we elkaar weer kunnen gaan steunen en dat we met een aantal meiden ongeveer gelijk starten. ;)

Ik heb het ook alleen aan mijn ouders verteld dat we gaan beginnen en hier dan, maar verder houden wij het ook stil. We gaan het dez keer lekker met zijn 2-en doen, hoef je ook niet steeds antwoord te geven op al die vragen!

Dikke knuf Daffie

PS: staat ook al in een andere topic, maar heb een weekendje weg geboekt :D :D :D Heb er nu al zin in en het is voor eind april...
    :p

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Vandaag alle recepten en het schema bij de post gehad en ik mag inderdaad met de pil beginnen als ik ongi wordt. Dan ca. 2 weken later begin ik de Decapeptyl te spuiten en een week later moet ik stoppen met de pil. Op 2 mei komt de Puregon erbij en gaan we weer kweken ;)

We gaan dus weer bijna van start :D
    Heb de recepten naar de apotheek gebracht en kan ze morgenmiddag ophalen....spannend weer hoor!

Liefs Daffie

11. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Geweldig Daffie.
    ER komt schot in de zaak.

Nu schiet het echt weer op.
    Wanneer verwacht je je ongi?

Hope

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zondag of maandag Hope :)

Stom he, dat het zo prettig is om aan een nieuwe poging te beginnen, terwijl je weet dat je weer hormonen moet spuiten, een punctie krijgt en veeeeelllll spanning ;)
    Maar, we kunnen het aan en zeker met alle steun van jullie allemaal!

Knuf Daffie

13. zeker daffie!
    en ik vind dat je een hele lieve banner hebt :)

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi hoi,

Heb net alle spuiten en andere medicijnen gehaald bij de apotheek :D
    Heb weer voor een lekker bedragje gedeclareerd bij de verzekering haha, krijg ik toch nog eens alle premie eruit die ik al jaren betaal he!
    De groentenla ligt weer helemaal gevuld.... ;)

Hoop dat ik zondag ongi wordt, want dan kan ik met de pil beginnen en dan vandaag over 2 weken starten met de Decapeptyl!

Net naar een crematie geweest van een vriendinnetje die in 5 weken tijd allebei haar ouders kwijt is geraakt. Traantjes vloeiden rijkelijk, wat een ellende! :cry: :cry: Zo moeilijk om woorden te vinden, er gewoon maar voor haar zijn denk ik... :(
    Dan weet je weer hoe bijzonder het eigenlijk is dat allebei je ouders nog leven en gezond zijn. Heb ze van de week al een paar keer een dikke knuffel gegeven...gewoon omdat ze er nog zijn...

Liefs Daffie

15. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Daffie,

dat is idd zwaar voor je vriendin.
    En op zo`n momenten besef je hoe gelukkig je bent met je ouders.
    Ik moet helaas mijn vader missen en dat doet zelfs na 7 jaar nog pijn.

Fijn he? zo`n gevulde groentelade?
    Zou ik daarom vannacht in mijn droom groenten gekocht hebben, ipv de medicijnen in mijn koelkast ;) hahaha ik snap er zelf ok niks meer van.

Alvast fijn weekend , liefs Hope

16. hey daffie,
    dat is idd erg heftig van je vriendin. ik zou niet weten hoe ik daar overheen zou moeten komen.

hopen dat je snel ongie word nu!
    ik verwacht zondag ook mijn menstruatie.

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:x :x GRRRRRRR waar blijft die ongi nou?

Normaal altijd keurig 28/29 dagen en nu zit ik al op dag 31! Net nu ik mag starten met de pil als ik ongi wordt....en als ik de 11e nog niet ongi ben, dan kan ik niet starten grrrrrrr :x

en ik weet dat ie eraan komt, want heb steeds van die vieze bruine smurrie...kan ik een ongi opwekken met schoonmaken ofzo? Want dan ga ik vandaag mijn hele huis onder handen nemen hoor! :) :)

Daffie

18. wolly

wolly Niet meer actief

Als je wilt dat het komt dan komt het weer niet, vervelend zeg.

Het kan helpen he, je huisje is dan iig weer schoon ;)

Ik zou het echt niet weten hoe je het op kan wekken ik denk dat er niks tegen te doen is.

Heel veel succes meid hopelijk komen de duivels snel.

Liefs wolly :)

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:) :) :) Schoonmaken helpt! :) :) :)

Net is de ongi doorgebroken, dus vandaag beginnen met de pil. Onze ICSI-poging gaat weer van start :D :D

Daffie

20. wolly

wolly Niet meer actief

Hahahahahahahahahahahahhahaa dus toch :) :) Nu geen zin meer om het af te maken zeker ;)

Veel succes met je nieuwe poging hopelijk is dit de laatste keer.

Liefs wolly :)

Deel Deze Pagina